2024-12-05, 15:40
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av openstack
Det var bättre förr i tiden då centerpartister höll sig till får.

Fast fåraherden själv statsminister Fälldin ryktades väl vara inblandad i prostitutionsskandalen med minderåriga tjejer?
Citera
2024-12-05, 15:40
Medlem
Pedofil partiet gör de igen. Man blir inte förvånad
Citera
2024-12-05, 15:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nja. Av någon anledning verkar de dras just till Centerpartiet. Vilken slump att de bytte sin gamla partilogga mot en som är identisk med (den av FBI klassade) pedofilsymbolen.
Nja, lik.
Citera
Medlem
DirtyLobsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Nu har Expressen skrivit:
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/gustav-hemming-avgar-utreds-for-sexbrott-pa-tag/
Det var väl han som satt och runkade på tåget samtidigt som han stirrade på en liten kille! Fy fan, det kunde man ju inte tro att det skulle vara en offentlig person som var så jävla dum i huvudet!
Citera
Avstängd
pojkpingiss avatar
Tjosan! Då var de dags igen för Centerpartiet med pedofili/sexbrott mot eller med minderåriga....jösses.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/yEGVo2/c-topp-avgar-misstankt-for-brott
Citera
Medlem
Gaffelpärms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Kan väl tycka att hans kläder är rätt offtopic i den här tråden.

Eeehh han har påsig samma kläder när brottet utförs som visades i Tv3 Efterlyst. Samma dag som han själv har lagt upp bilder påsig med samma kläder när han är med ett gäng och kollar till ”Saltkråkan”.
Går det att få bättre bevisning???????
Citera
2024-12-05, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Pedofil partiet gör de igen. Man blir inte förvånad

Min kommentar. Ja, det här borde vara slutet på centerpartiet. Ingen vettig kan vara med för då kommer dom genast misstänkas. Dags att avveckla partiet.
Citera
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Dömd, sonat sitt brott och frågan är då om det inte räcker? Vad kräver Din moral?

Nu visste ju ingen om detta - vem gör bakgrunskontroll på en kärlekspartner?

Pedofiler är obotbara, det går liksom inte att bli kvitt sin perversion bara för att man spenderat ett par år i fängelse. Hade jag fått reda på att min partner är en dömd pedofil så hade jag flippat ur totalt, men du verkar resonera anorlunda...
Du får gärna resonera kring det här med moral till mamman och döttrarna vars liv slogs i spillror pg a. detta äckels sexuella behov och se hur långt du kommer med det.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Övervakningsbilderna togs på Roslagsbanan i augusti 2023, och visades i höstas i en efterlysning.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/gustav-hemming-avgar-utreds-for-sexbrott-pa-tag/
Citera
2024-12-05, 15:43
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaMaria
Nu har Expressen skrivit:

"Expressen kan nu berätta nya uppgifter om vad som föranledde den hastiga avgången. "

lol

har dom varit inne på flashback tro...
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Trevligt.. Sicket jävla äckel.

Jag fattar inte hur fan en sådan människa tänker, bortsett från det äckliga i själva grejen, men hur fan kan man tro att man ska komma undan med det? Särskilt om man är en lite halv-offentlig person
Om Roslagsbanerunkaren var på Efterlyst för typ 3 månader sedan, ett jag program jag inte ser, men många gör det. Då har ju Centerpartiet lyckats mörka det här rätt bra? Så han var nära att komma undan med det. Borde vara en hel hög människor som känner till saken, och sett vem det är på Efterlyst, men tiger om den.
Citera
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
De måste andra störningar än perverterad sexlust. Att de inte fattar rent logiskt att det är fel att runka framför 13-åring på ett pendeltåg. Vad blir nästa steg i hans pedofilkarriär?

Undra vad dårarna på ETC tycker nu? Ska de ut och försvara beteendet? Eller krypa till korset och inse att de haft fel? Hahaha...not bloody likely, gissar jag.

Även om man tänder på barn, så borde man ändå ha så mycket självbevarelsedrift att man väntar tills man är hemma för att runka.

Ännu mer så om man är en politiskt känd person.

Så därför måste han ha tänt extra på att utsätta ett barn för det i en offentlig miljö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in