2024-12-04, 18:32
Medlem
trazkeis avatar
Högmo är fortfarande en slutkandidat för Häcken. Glada nyheter ändå. Jag gillar Mattiasson men älskar Högmo. Hans energi behövs efter ett år med Paco. Viktigt att vi får en assisterade med lite nya idéer dock.
Citera
2024-12-04, 18:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Skönt att vi har Hjelmberg och inte dig som ansvarig för vem som är bra nog för att värvas och inte...

Bajen är bäst oavsett grattis till cuptiteln du tog ut i förskott igår
Citera
2024-12-04, 18:42
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Högmo är fortfarande en slutkandidat för Häcken. Glada nyheter ändå. Jag gillar Mattiasson men älskar Högmo. Hans energi behövs efter ett år med Paco. Viktigt att vi får en assisterade med lite nya idéer dock.
Högmo är slut. Alla vet att Foyston var arkitekten.
Citera
2024-12-04, 18:49
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Högmo är slut. Alla vet att Foyston var arkitekten.
Foyston Schmoyston....

Högmo är seriens klart bästa ledare. Kan vi komplettera med någon som bara har halvbra idéer kommer vi göra horhus av allsvenskan 2025. Du vet det också.
Citera
2024-12-04, 18:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Foyston Schmoyston....

Högmo är seriens klart bästa ledare. Kan vi komplettera med någon som bara har halvbra idéer kommer vi göra horhus av allsvenskan 2025. Du vet det också.

Högmo med Mattiasson? Problemet är att Friberg tar in massa sopor i klubben
Citera
2024-12-04, 19:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ånej! Massa skogstokiga råttor? Jag tror verkligen han skakar! Ta det som en man och inse att han väljer att pissa på er bara.
Är en ordentlig klubbhora om han går till er givet sitt CV. Jag förstår att du själv inte ser några problem med att värva en spelare som reppat både Storebror och Blowit? Snacka om att sakna stolthet.
Citera
2024-12-04, 19:20
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Är en ordentlig klubbhora om han går till er givet sitt CV. Jag förstår att du själv inte ser några problem med att värva en spelare som reppat både Storebror och Blowit? Snacka om att sakna stolthet.
En klubbhora som Joe Mendes då eller?
Citera
2024-12-04, 19:23
Medlem
Teus avatar
Citat:
En klubbhora som Joe Mendes då eller?
Vi har redan varit över detta. 20 minuter i 2 cup matcher får ni bjuda på. Paulos har 1 säsong som ordinarie hos både oss och Göteborg. Om inte detta får det att klia lite obehagligt i halsen har ni helt tappat er stolthet.
Citera
2024-12-04, 19:25
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Vi har redan varit över detta. 20 minuter i 2 cup matcher får ni bjuda på. Paulos har 1 säsong som ordinarie hos både oss och Göteborg. Om inte detta får det att klia lite obehagligt i halsen har ni helt tappat er stolthet.
Plus en säsong i Htff.
Citera
2024-12-04, 19:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Mendes lirade ett år hos oss när ni inte trodde på honom i a-laget. Vi gjorde det och gjorde allsvensk back av honom. Han har gjort fler minuter hos oss än Paolos hos er.

Paolos är en BP-kille och corona räddar en del. Hade han lirat hos er under en ordinarie säsong hade det varit annorlunda. För egen del är jag tveksam men detta till följd av skadorna. Att han varit inlånad till djurkyrkogården är faktiskt helt irrelevant och jag har inte ett enda minne av honom från covid-säsongen.
Senast redigerad av Fred Friendly 2024-12-04 kl. 19:28.
Citera
2024-12-04, 19:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Plus en säsong i Htff.
Som sagt, det där räknas som att ha spelat juniorfotboll. Ni fattar väl ändå själva att det inte är en apple to apple jämförelse.
Citat:
Mendes lirade ett år hos oss när ni inte trodde på honom i a-laget. Vi gjorde det och gjorde allsvensk back av honom. Paolos är en BP-kille och corona räddar en del. Hade han lirat hos er under en ordinarie säsong hade det varit annorlunda. För egen del är jag tveksam men detta till följd av skadorna. Att han varit inlånad till djurkyrkogården är faktiskt helt irrelevant och jag har inte ett enda minne av honom från covid-säsongen.
Som sagt, viss skillnad på ha spelat HTFF mot att spela Bajen. Att det var corona säsong kan jag väl delvis hålla med om att det sänker Judas graden något men det är helt klart grishuvud som gäller när han besöker Jordgubben.
Citera
2024-12-04, 19:31
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Som sagt, det där räknas som att ha spelat juniorfotboll. Ni fattar väl ändå själva att det inte är en apple to apple jämförelse.

Som sagt, viss skillnad på ha spelat HTFF mot att spela Bajen. Att det var corona säsong kan jag väl delvis hålla med om att det sänker Judas graden något men det är helt klart grishuvud som gäller när han besöker Jordgubben.
Vad tänker du om Andreas Alm? Uppskattad spelare i AIK? Uppskattad som tränare? Klubbhora?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in