2024-12-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Grattis, Pia, på din 50-års-dag...!

Jag önskar dig välgång framöver, vad som än händer...

Bry dig inte om de andra här i tråden...
De fattar antagligen inte vad livet kan ta för vändningar...

Vi är många som råkat ut för ”vändningar” i livet. Det kan vara sjukdom, olyckor, bli av med jobbet m.m

Gräddis är INTE en av de som ”råkat ut” för något. Hon är där hon är i livet på grund av att hon valt det och vägrar följa samhällets regler och krav. Nu sitter hon i sin nya lägenhet med över en miljon på sparkontot, bor gratis, tycker hon är snyggast och bäst i världen - livet leker och är en fest. Vad exakt är det du känner sympatier för? Det borde vara Hassan vars liv tagit en vändning till det sämre, allt annat är skevt. Hassan blev av med bidragen som betalar hans hyra och riskerar hemlöshet. Är inte det sjukt tycker du?
Citera
2024-12-04, 17:24
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Vi är många som råkat ut för ”vändningar” i livet. Det kan vara sjukdom, olyckor, bli av med jobbet m.m

Gräddis är INTE en av de som ”råkat ut” för något. Hon är där hon är i livet på grund av att hon valt det och vägrar följa samhällets regler och krav. Nu sitter hon i sin nya lägenhet med över en miljon på sparkontot, bor gratis, tycker hon är snyggast och bäst i världen - livet leker och är en fest. Vad exakt är det du känner sympatier för? Det borde vara Hassan vars liv tagit en vändning till det sämre, allt annat är skevt. Hassan blev av med bidragen som betalar hans hyra och riskerar hemlöshet. Är inte det sjukt tycker du?

Har fanskapet ens varit RIKTIGT hemlös? En natt är det väl bara som hon sov i parken? Annars har hon väl snyltat på andra...
Citera
2024-12-04, 17:24
Medlem
Citat:
Jag säger som Jesus sa till Gud, när han hängde där på korset...

'Gud, förlåt dem, ty de veto icke ej vad de göra...'
Om skribenterna, här...

Ja det är ju så klart oss det är fel på. Vad Pia än gör mot andra är det klart vi ska supporta henne och låta henne hållas. Vad tänker vi med liksom?
Citera
2024-12-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Har fanskapet ens varit RIKTIGT hemlös? En natt är det väl bara som hon sov i parken? Annars har hon väl snyltat på andra...

Enligt henne själv - nej. När hon flyttade från sin lägenhet skrev hon sig direkt hos Hassan. Det var bara det att han behövde godkänna det hos skatteverket och det gjorde han inte förrän några dagar sedan när de blev sams igen. Nu är hon sambo där på riktigt och han blir av med bostadsbidraget så jag vette fan hur han ska kunna ha råd med hyran, hon ska ju inte betala någon del av hyran trots sin miljonärsstatus. Hur den överrenskommelsen gick till undrar jag också.
Citera
2024-12-04, 17:30
Avslutad
Hassan verkade inte vara hemma än enligt senaste uppdateringen, dukat en laxmacka till sig själv.

Kan Hassan ha gått till polisen för att be om hjälp med att få ut henne?
Citera
2024-12-04, 17:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:

Om skribenterna, här...
Vad är det för tramsande? Jämför du Pia-hysterikan med Jesus?

Har någon sett till Hassan?
Citera
2024-12-04, 17:38
Medlem
Citat:

Om skribenterna, här...

Detta citat påminner mig förresten om någon Pia träffat nyligen..
Citera
2024-12-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Hassan verkade inte vara hemma än enligt senaste uppdateringen, dukat en laxmacka till sig själv.

Kan Hassan ha gått till polisen för att be om hjälp med att få ut henne?
Laxmacka skvallrar om att hon fått utbetalning
Citera
2024-12-04, 17:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vad är det för tramsande? Jämför du Pia-hysterikan med Jesus?

Har någon sett till Hassan?

Den OtroligaStruten har åter Talat.

Ja, var är Hassan?
Som anhörig, vore man rätt orolig nu.
Citera
2024-12-04, 17:45
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Grattis, Pia, på din 50-års-dag...!

Jag önskar dig välgång framöver, vad som än händer...

Bry dig inte om de andra här i tråden...
De fattar antagligen inte vad livet kan ta för vändningar...

” Och den som är utan skuld, kastar första stenen” .

Är du inte Troll, så Usch.
Citera
2024-12-04, 18:35
Medlem
Haha, observerar i senaste storyn på TikTok hur Gräddhoran inte verkar bry sig om hålla efter lägenheten, precis som när hon både i sin egen lägenhet.
Man ser i bakgrunden hur obäddad sängen är där knappt bäddmadrassen har något lakan längre.

En skitsak tidigt på dagen kanske men nu var det sen eftermiddag där prio verkar vara laxmackan samt vinet för att fira hennes födelsedag.
Citera
2024-12-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Haha, observerar i senaste storyn på TikTok hur Gräddhoran inte verkar bry sig om hålla efter lägenheten, precis som när hon både i sin egen lägenhet.
Man ser i bakgrunden hur obäddad sängen är där knappt bäddmadrassen har något lakan längre.

En skitsak tidigt på dagen kanske men nu var det sen eftermiddag där prio verkar vara laxmackan samt vinet för att fira hennes födelsedag.

Stort grattis till Pia på 50-årsdagen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in