2024-12-04, 15:59
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du som är utsocknes tror alltså Bajen har störst kuk i stan?

Panta några av slantsinglingsgulden från 1910-talet så kanske ni har råd!
Citera
2024-12-04, 16:00
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Fyfan vad skönt! Tack! Jag ville absolut inte ha den medelmåttan passar utmärkt sop klubbar som Bajen och blåvitt

Citat:
lättad!
Förstår inte vad Bajen ska med honom till…
Starka åsikter med tanke på att du inte sett mycket av honom sedan han lämnade er som 18 åring.

Känns som åsikter som passar dig nu när det står klart att han väljer bort er.
Citera
2024-12-04, 16:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Starka åsikter med tanke på att du inte sett mycket av honom sedan han lämnade er som 18 åring.

Räckte det man såg då. Tror inte han gör succé hos er.

Dessutom kommer han få hett om öronen på Nationalarenan skulle jag gissa.
Citera
2024-12-04, 16:36
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Räckte det man såg då. Tror inte han gör succé hos er.

Dessutom kommer han få hett om öronen på Nationalarenan skulle jag gissa.

Ånej! Massa skogstokiga råttor? Jag tror verkligen han skakar! Ta det som en man och inse att han väljer att pissa på er bara.
Citera
2024-12-04, 16:42
Medlem
Ja gud vad less man skulle bli om Pablos Abraham går till Bajen… not. Vi behöver inga fixstjärnor längre. Vi har en tränare som får jobba med Celina, Guidetti, Victor Andersson och ändå löser 3:e platsen. Vi kan ta in vadsomhelst Mikkjal kommer fixa allt ändå
Citera
2024-12-04, 16:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Känns som åsikter som passar dig nu när det står klart att han väljer bort er.

Är du efterbliven på riktigt alltså?

Jag skrev för flera veckor sedan att jag INTE vill ha honom hos oss.
Citera
2024-12-04, 16:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Ånej! Massa skogstokiga råttor? Jag tror verkligen han skakar! Ta det som en man och inse att han väljer att pissa på er bara.

Kunde inte bry mig mindre tycker det är kul han går till er!

Skrev för flera veckor sedan som sagt att jag inte vill se honom hos oss igen
Citera
2024-12-04, 17:14
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:

Jag skrev för flera veckor sedan att jag INTE vill ha honom hos oss.

Du skrev då nämligen DESSUTOM att du inte hade någon koll på vad han gjort de senaste 3-4 åren? Är det så man bedömer spelare i Aik?

Räcker med att kolla vad han gjort för IFK förra säsongen för att förstå att han bör vara en förstärkning i ett allsvenskt topplag.
Citera
2024-12-04, 17:50
Medlem
Checkar in i tråden och de två första inläggen man möts av är två pers som kallar varandra efterblivna...

På västfronten intet nytt. Härliga Allsvenskan!
Citera
2024-12-04, 17:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Du skrev då nämligen DESSUTOM att du inte hade någon koll på vad han gjort de senaste 3-4 åren? Är det så man bedömer spelare i Aik?

Räcker med att kolla vad han gjort för IFK förra säsongen för att förstå att han bör vara en förstärkning i ett allsvenskt topplag.

Alltså…. Jag har även sett honom i Groningen där han var genomusel. Att du tycker han är en bra värvning för att han gjorde det bra i ett uselt blåvitt får stå för dig pajas.
Citera
2024-12-04, 17:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Ja gud vad less man skulle bli om Pablos Abraham går till Bajen… not. Vi behöver inga fixstjärnor längre. Vi har en tränare som får jobba med Celina, Guidetti, Victor Andersson och ändå löser 3:e platsen. Vi kan ta in vadsomhelst Mikkjal kommer fixa allt ändå
När skrikandet inte fungerar längre kommer han åka ut med huvudet före. Ger det 12-15 månader Vad hände med er strategi? Framåtlutad fotboll?

Skeptisk till Abraham givet hans två skador. Känns sisådär. Bra spelare i Blåvitt men att vara bäst i Paralympics liksom….
Citera
2024-12-04, 18:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Alltså…. Jag har även sett honom i Groningen där han var genomusel. Att du tycker han är en bra värvning för att han gjorde det bra i ett uselt blåvitt får stå för dig pajas.
Skönt att vi har Hjelmberg och inte dig som ansvarig för vem som är bra nog för att värvas och inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in