Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-12, 21:42
Medlem
GhostofPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Vet inte vilken intervju du tagit del av. Såg en videointervju för några år sen där han uppvisade ett väldigt bristfälligt ordförråd och gav allt annat än ett sympatiskt intryck.

Äsch, inte sett många alls. Den senaste är han vältalig i, visst? Sedan har flera sagt att han var väldigt juste mot fans och så. Men jag har ingen aning!
Citera
2023-09-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABN
Om du hade träffat honom kan jag garantera att du inte hade tyckt att han verkade vare sig begåvad eller klok.

Du snackar ju bara skit, va har du åstadkommit jämfört med Jon? Sen att du har en dålig upplevelse av honom från en fest är ju en annan sak…
Citera
2023-10-05, 15:47
Medlem
GhostofPerditions avatar
Någon som vet var i Hässelby han bodde?
Citera
2024-11-30, 00:29
Lyssnar aldrig på Black Metal - det är inte i närheten av min musikstil. Däremot är "Reinkaos"-albumet riktigt bra. Favoriten är helt klart Maha Kali.

https://www.youtube.com/watch?v=jbAcSanL3ew
Citera
2024-11-30, 00:56
Medlem
Vem0ths avatar
Uppskattar inte det han gjort privat eller symboliken i hans musik men jävlar han har gjort några objektivt mäktiga riffs som är härligt thrashiga. Night's Blood har ett riktigt thrashigt riff och "Black Sabbath"-svängen i mitten av Heaven's Damnation får verkligen armhåret att resa på sig.

Fantastisk gitarrspelare, det kan han minnas vid. Men som person... låt han brinna där nere.
Citera
2024-11-30, 15:27
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Uppskattar inte det han gjort privat eller symboliken i hans musik men jävlar han har gjort några objektivt mäktiga riffs som är härligt thrashiga. Night's Blood har ett riktigt thrashigt riff och "Black Sabbath"-svängen i mitten av Heaven's Damnation får verkligen armhåret att resa på sig.

Fantastisk gitarrspelare, det kan han minnas vid. Men som person... låt han brinna där nere.

Hur var han som person ifall du kände honom m.m.
Jag har aldrig träffat honom
Citera
2024-11-30, 22:34
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofPerdition
Någon som vet var i Hässelby han bodde?

Det var faktiskt en intressant fråga, adressen kommer inte upp när man söker på honom i det här programmet.
Citera
2024-12-04, 14:31
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Hur var han som person ifall du kände honom m.m.
Jag har aldrig träffat honom
Han tänker nog på att Jon var en mördare och satanist. Hans tro och agerande får man tycka vad man vill om, men visst var han en duktig musiker i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in