2024-12-03, 21:29
Medlem
Pinto87s avatar
Vad släppte Anjo ikväll? Jag sitter på lite bra saker om Christofer så bra o veta om det kommit ut eller ej.
Citera
2024-12-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Det är kul hur alla i sekten säger exat samma sak om Danjal.

Nej jag vet inte vad ekobrott är för något? Jag är inte intresserad av brott som jag inte förstår? Jag vill inte förstöra för Jockis kompis. Det finns inget allmänt intresse?

Blir Crippa anklagad för något.

Då reagerar sekten: Enormt stort allmänintresse!

Var säger vem att de inte vill förstöra för Jockes kompis? Chrippa som är så duktig kan ju tala om hur det går till.
Citera
2024-12-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Vad släppte Anjo ikväll? Jag sitter på lite bra saker om Christofer så bra o veta om det kommit ut eller ej.

Räcker att du kolla det sista i videon.
Citera
2024-12-03, 21:34
Medlem
Citat:

Ofan ut med skiten bara! Vad väntar du på? Är du rädd för en stämning ifrån Anjo om du är först elle?
Citera
2024-12-03, 21:41
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Då var det tydligen lögn att Chrippa pissar rent. Vilken ljugpelle han är.

Jag undrar vad det är som händer Chrippa om bara ett litet tag?
Jag gissar på att det har något med brott att göra.
Samhällstjänsten som han blev dömd till är ogjord också och verkställs snart.
Den har han också ljugit om.
Citera
2024-12-03, 21:47
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Att Chrippa inte pissat rent på alla tester
Att samhällstjänsten inte är utförd och verkställs
Att Rask sexchattat men inte varit otrogen irl.
Att han ska göra en video med Danjal om det finns intresse
Att han inte bryr sig om någon annan är otrogen för det har inte med honom att göra
Att han vet mycket om Chrippa
Osv.
Citera
2024-12-03, 21:49
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ofan ut med skiten bara! Vad väntar du på? Är du rädd för en stämning ifrån Anjo om du är först elle?

Anjo släpper ett ljudklipp i dagarna. Christofer har gått för långt.

Citat:
Ursprungligen postat av Attityd

Japp det stämmer att den är ogjord.
Citera
2024-12-03, 21:53
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Att Chrippa inte pissat rent på alla tester
Att samhällstjänsten inte är utförd och verkställs
Att Rask sexchattat men inte varit otrogen irl.
Att han ska göra en video med Danjal om det finns intresse
Att han inte bryr sig om någon annan är otrogen för det har inte med honom att göra
Att han vet mycket om Chrippa
Osv.

Tack. Får kolla Anjos video ändå senare.

Finns mer saker. Anjo går nog ut med det i dagarna. Anjo har verkligen saker. Vet själv om 2 saker Christofer inte kommer tycka är kul kommer ut. Ett ljudklipp med Julia där han inte är så tuff och att Soc inte står på hans sida.
Citera
2024-12-03, 21:53
Medlem
Citat:
"Misskött samhällstjänst
Om du är dömd till skyddstillsyn och missköter din samhällstjänst, till exempel genom att upprepat utebli från arbetspass, kan du tilldelas en föreskrift eller varning av frivården. Vid fortsatt misskötsamhet kan din skyddstillsyn bli omvandlad till ett fängelsestraff.

Om du har en villkorlig dom och missköter dig kan frivården anmäla ärendet till åklagaren, som kan besluta att misskötsamheten ska tas upp i domstolen. Domstolen kan du besluta om att ge dig en varning eller föreskrift, eller undanröja samhällstjänsten så att du i stället får ett fängelsestraff. "

https://www.kriminalvarden.se/for-domd-eller-haktad/domd-till-straff-i-frivarden/misskotsamhet/#:~:text=Missk%C3%B6tt%20samh%C3%A4llstj%C3%A4nst, bli%20omvandlad%20till%20ett%20f%C3%A4ngelsestraff .
Citera
2024-12-03, 22:02
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
"Misskött samhällstjänst
Om du är dömd till skyddstillsyn och missköter din samhällstjänst, till exempel genom att upprepat utebli från arbetspass, kan du tilldelas en föreskrift eller varning av frivården. Vid fortsatt misskötsamhet kan din skyddstillsyn bli omvandlad till ett fängelsestraff.

Om du har en villkorlig dom och missköter dig kan frivården anmäla ärendet till åklagaren, som kan besluta att misskötsamheten ska tas upp i domstolen. Domstolen kan du besluta om att ge dig en varning eller föreskrift, eller undanröja samhällstjänsten så att du i stället får ett fängelsestraff. "

https://www.kriminalvarden.se/for-domd-eller-haktad/domd-till-straff-i-frivarden/misskotsamhet/#:~:text=Missk%C3%B6tt%20samh%C3%A4llstj%C3%A4nst, bli%20omvandlad%20till%20ett%20f%C3%A4ngelsestraff .

Det blir nog fängelse i detta fall. Svårt se varning.
Citera
2024-12-03, 22:09
Medlem
Är det sant att C är Lvuad?
Citera
2024-12-03, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Tror du är i fel tråd och predikar.

Dvärgen var otrogen minst 2 ggr med 2 olika kvinnor och snart blir din bästis av med ungen på heltid och inlåst... Det går bra nu!
Så du menar att om Chrippa är otrogen, då är det okej att rask är otrogen enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in