2024-12-03, 19:14
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Nu får vi snart veta om det väntas en liten knodd, Pia har köpt gravtest.

Blir nog ytterligare en lögn om att;"-HUERIKA, jag är gravid o firar med en 10-liters hink vin o 4 snusbussar under läppen!"

Bättre att lägga pengar på en klimakterie-test...
Citera
2024-12-03, 19:14
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Som sagt, hon ljuger och har redan sina pengar. Hon köpte även graviditetstest trots att de var helt utan pengar nu precis...och det gjorde hon nog endast för att Hassan skulle tycka synd om henne och öppna dörren så de kan ta reda på om hon väntar barn

Tjöp vin och gravtest! Inga billiga grejer! Manipulationen fortsätter.
Citera
2024-12-03, 19:15
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nu är hon på väg hem till sin och Hassans lägenhet med ett GRAVIDITETSTEST. Ska vi be till gudarna nu eller att hon inte har en bulle i ugnen?

Aha...det har nu blivit Pias lägenhet o Hassan får på nåder bo kvar...Bra där, Pia...snart kan du få besöksförbud utfärdat för Hassan!
Citera
2024-12-03, 19:22
Medlem
Marcusdemortes avatar
negativt svar! postitivt för H!
Citera
2024-12-03, 19:26
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte

Oj...tydligen en sak som Pia inte kan manipulera att gå hennes väg-ett graviditetstest!
Stor humor!

Köp ett klimakterietest, Pia...du börjar bli kärring!
Citera
2024-12-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Hon verkar besviken? Hellre gravid än i klimakteriet antagligen.
Citera
2024-12-03, 19:46
Avslutad
Så besviken hon blev när testet var negativt.
Tycker att det är bra att det var neg,hon hade inte kunnat ta hand om en bebis ändå.

Men vad gul hon är under ögonen
Citera
2024-12-03, 20:16
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Jag vill tipsa Pia om att det finns något som heter att 'skriva sig, (alltså folkbokföra sig,) på kommunen'...

Jag kan tyvärr inte tipsa om hur man gör, för det har jag ingen erfarenhet av, men det måste ju gå att få svar på om man vänder sig till sin hemkommun och frågar om hur det går till...

Då blir man ju folkbokförd någonstans, och då borde det ju gå att få öppna bankkonto, m.m., det Pia, enligt sitt inlägg idag på TikTok, hade problem med...

Ev, kan det vara så att man som privatperson inte själv kan göra det utan att det är Skatteverket som gör det om en persons adress inte kan fastställas...

Men det där kan man ju få information om hur det går till om man pratar med sin kommun och/eller pratar med Skatteverket...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2024-12-03 kl. 20:27.
Citera
2024-12-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Jag vill tipsa Pia om att det finns något som heter att 'skriva sig, (alltså folkbokföra sig,) på kommunen'...

Jag kan tyvärr inte tipsa om hur man gör, för det har jag ingen erfarenhet av, men det måste ju gå att få svar på om man vänder sig till sin hemkommun och frågar om hur det går till...

Då blir man ju folkbokförd någonstans, och då borde det ju gå att få öppna bankkonto, m.m., det Pia, enligt sitt inlägg idag på TikTok, hade problem med...

Hon har ju redan skrivit sig i Hassans lägenhet, konto har hon ju redan - hon gnäller bara om att hon inte får ränta på sina pengar där och vill ha ett sparkonto där pengarna växer. Vanliga kontot där hennes kort och swish är kopplade duger inte.
Citera
2024-12-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten

Ev, kan det vara så att man som privatperson inte själv kan göra det utan att det är Skatteverket som gör det om en persons adress inte kan fastställas...

Men det där kan man ju få information om hur det går till om man pratar med sin kommun och/eller pratar med Skatteverket...

Varför skriver du ett tips till henne här, istället för direkt till henne?
Citera
2024-12-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Så besviken hon blev när testet var negativt.
Tycker att det är bra att det var neg,hon hade inte kunnat ta hand om en bebis ändå.

Men vad gul hon är under ögonen

Ja verkligen, människor som hon verkar tro att de ska få nya chanser hela tiden istället för att vårda det man redan har. Och nu insåg hon väl att det tåget åkt för gott.
Hassan och hon är vänner i ca 45 min och hon tror att relationen är superbra och hon är redo att bli förälder typ, trots att ingen ens skulle låta henne behålla en bebis. Svårt förstå hur tänket går.
Citera
2024-12-03, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Ja verkligen, människor som hon verkar tro att de ska få nya chanser hela tiden istället för att vårda det man redan har. Och nu insåg hon väl att det tåget åkt för gott.
Hassan och hon är vänner i ca 45 min och hon tror att relationen är superbra och hon är redo att bli förälder typ, trots att ingen ens skulle låta henne behålla en bebis. Svårt förstå hur tänket går.
Håller helt med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in