2024-12-03, 17:31
Medlem
Kanske kontaktade hon H förra veckan och berättade att hon inte kan få in pengarna på nåt konto utan att vara folkbokförd, drf tillät H henne att skriva sig hos honom och kanske var det därför hon hamnade hos honom igen.Han vill väl åka till Gambia!
Hmm, men jag får ändå känslan att hon inte vill att han (eller nån annan) ska veta att pengarna kommit?
Snälla, vad han kommer få äta skit såfort hon betalat minsta grej. DU DIN SHIITKILLE OTNYTTJAR MIG VARFÖR SKA JAG BETAALA FÖR DIN JÄVLA SHIT! VEM TJÖPTE PRESTOSTEN FÖRRA VECKAN?
Citera
2024-12-03, 17:42
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Gräddrumpan har skrivit sig hos H! Och nu Har H fått kalla fötter då han blir av med bostadsbidraget. De har bråkat och det ser ut som gärddis är på lokal.

Haha, fyfan vad Hassan får skylla sig själv nu. Jävla åsna han är!
Citera
2024-12-03, 17:53
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Haha, fyfan vad Hassan får skylla sig själv nu. Jävla åsna han är!

Väldigt ogenomtänkt av honom. Gräddis är ju inte känd för att betala för sig… att ta in henne och ha som sambo kommer resultera i en vräkning 100%
Citera
2024-12-03, 18:04
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Väldigt ogenomtänkt av honom. Gräddis är ju inte känd för att betala för sig… att ta in henne och ha som sambo kommer resultera i en vräkning 100%

Japp, det tänkte jag också på. Han kommer aldrig att kunna bli av med henne nu.
Citera
2024-12-03, 18:11
Medlem
Självklart har hon fått pengarna om det blev ett överskott av försäljningen. Köparna betalar ju på tillträdelsedagen och från den summan dras omgående den skuld hon hade. Efter det sker en utbetalning av eventuellt överskott och det tar ca 1-3 dagar.
Citera
2024-12-03, 18:34
Medlem
Det slutar aldrig förvåna mig hur handfallen och tappad hon är med enkla saker.

"Va, måste jag betala för min el för att få ha den?
"Måste jag anmäla ett konto för utbetalning?? Nää
"Jag lägger upp att jag supit hela natten o är bakis som fan o då vill inte mina barn träffa mig?IDIOTER"
Citera
2024-12-03, 18:42
Medlem
MaeWests avatar
Herrejävlar...Pia har alltså "äntligen" lyckats med att manipulera Hassan att skriva sig hos honom. Antagligen vrålade hon sig till detta, o Hassan vek sig då grannarna började att banka i väggarna...
Självklart ryker all form av bidrag för Hassan med en sambo.

Hassan har släppt in en hydra, o nu blir det åka av, för Hassan. Att det pågår psykisk misshandel av karl, är ett som är säkert.

Att se Pia full av arrogans o hybris mästra kronofogden...självklart är det Kronkalles fel att Pia inte fått sina pengar. Människan är ju helt fri från ansvar. Andra ska ställa upp o fixa under tiden Pia bor o lever gratis, klunkar vin o petar in snusbussar under läppen. Hela tiden detta jävla KRAFS-KRAFS med håret...har hon löss? Eksem? Eller...

Hon har pengar, men vill inte betala för sig...ljuger folk upp i ansiktet o har nu Hassan i ett mentalt strypgrepp...hur länge ställer han upp på att vara Pias mentala spyhink? Det börjar att kosta nu för Hassan...Med en manipulerande, alkad lodis runt benen.
Citera
2024-12-03, 18:54
Medlem
Nu får vi snart veta om det väntas en liten knodd, Pia har köpt gravtest.
Citera
2024-12-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Herrejävlar...Pia har alltså "äntligen" lyckats med att manipulera Hassan att skriva sig hos honom. Antagligen vrålade hon sig till detta, o Hassan vek sig då grannarna började att banka i väggarna...
Självklart ryker all form av bidrag för Hassan med en sambo.

Hassan har släppt in en hydra, o nu blir det åka av, för Hassan. Att det pågår psykisk misshandel av karl, är ett som är säkert.

Att se Pia full av arrogans o hybris mästra kronofogden...självklart är det Kronkalles fel att Pia inte fått sina pengar. Människan är ju helt fri från ansvar. Andra ska ställa upp o fixa under tiden Pia bor o lever gratis, klunkar vin o petar in snusbussar under läppen. Hela tiden detta jävla KRAFS-KRAFS med håret...har hon löss? Eksem? Eller...

Hon har pengar, men vill inte betala för sig...ljuger folk upp i ansiktet o har nu Hassan i ett mentalt strypgrepp...hur länge ställer han upp på att vara Pias mentala spyhink? Det börjar att kosta nu för Hassan...Med en manipulerande, alkad lodis runt benen.

Hon skulle ju dessutom kunnat ha pengarna på sitt konto redan nu, men näää för hon vill ha ränta på dom och fattar inte hur man öppnar sparkonto så då får det vänta. Vem vill ha pengar på ett vanligt konto utan ränta liksom? Inte Gräddis sååååe. Andra betalar ju allt åt henne ändå!
Citera
2024-12-03, 18:57
Medlem
Nu är hon på väg hem till sin och Hassans lägenhet med ett GRAVIDITETSTEST. Ska vi be till gudarna nu eller att hon inte har en bulle i ugnen?
Citera
2024-12-03, 18:59
Medlem
MrsLibras avatar
Näääee nu har hon inhandlat ett graviditetstest....antagligen för att nästa sig in hemma hos Hassan igen efter tjafset.... Manipulation på hög nivå hos denna dam!
Citera
2024-12-03, 19:02
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Reflektera över detta precis med! Och med vilka pengar ska hon betala halva avgiften med om hon inte får några pengar.

Som sagt, hon ljuger och har redan sina pengar. Hon köpte även graviditetstest trots att de var helt utan pengar nu precis...och det gjorde hon nog endast för att Hassan skulle tycka synd om henne och öppna dörren så de kan ta reda på om hon väntar barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in