2024-12-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
R’s svar hade också en del som han skyllde på iof.

Inte i närheten av vad Chrippa hade gjort. Och jag vet inte, skyllde han på något eller förklarade han?
Citera
2024-12-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Inte i närheten av vad Chrippa hade gjort. Och jag vet inte, skyllde han på något eller förklarade han?

Dvärgen hade skyllt på Jocke och Mona Sahlin.
Citera
2024-12-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Dvärgen hade skyllt på Jocke och Mona Sahlin.

Eller på AI, nu verkade det som att Rask skyllde på Linnea och Chrippa och Theres istället för AI.

Var mycket bra av Chrippa att få fram detta, så Rask och gänget kanske släpper alla hemligheter om Chrippa om allt som händer i bakgrunden runt omkring, som Rask har berättat skulle få oss i publiken att tappa hakan.
Citera
2024-12-03, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Eller på AI, nu verkade det som att Rask skyllde på Linnea och Chrippa och Theres istället för AI.

Var mycket bra av Chrippa att få fram detta, så Rask och gänget kanske släpper alla hemligheter om Chrippa om allt som händer i bakgrunden runt omkring, som Rask har berättat skulle få oss i publiken att tappa hakan.

Exakt hoppas Anjo släpper lite gott skit på honom nu, han fick 1 dag i rampljuset. Dvärgen är för alltid en förlorare iom att han kommer bli av med barnet och boxar kvinnor.
Citera
2024-12-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Exakt hoppas Anjo släpper lite gott skit på honom nu, han fick 1 dag i rampljuset. Dvärgen är för alltid en förlorare iom att han kommer bli av med barnet och boxar kvinnor.

Vi får hoppas, för senaste tidens flytt bevis och fyllesamtals bevis är alldeles för tråkiga saker.
Citera
2024-12-03, 16:00
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boorly
Samtliga bilder Chrippa använder sig av i sin YouTube-video är snarlika med resultaten man/jag får när jag skapar AI-genererade bilder.

AI har svårt att omfamna ALLT, och man kan enkelt se var den har missat. Jag säger inte att det är så, men det är nästan för likt för att inte vara skapat med AI.

36:45 in i videon - zooma in på namnet bredvid krysset. EXAKT, då menar jag EXAKT, så blir det när AI inte lyckas generera all text man bett om.

37:59 in i videon - zooma in mycket på
”telefonens” klocka i vänsterhörnet, samt Dynamic Island som den mittenfiguren kallas.

Jag stöter på detta varje dag vid användning av olika AI-genereringar.
1. När jag skapar bilden från början och textar vad AI skall generera.
2. När jag använder AI för att ”enhanca” alltså förstora/förbättra en befintlig bild. Då har den svårt att särskilja varje bokstav om texterna är lite suddiga, och skapar därmed dessa konstiga tecken.

Mina misstankar lutar starkt åt något av ovanstående alternativ då jag har ett vältränat öga för detta. Kanske är det inte ”fejkat” utan endast ”förstorat”. Men att AI är inblandat, ja, det känner jag mig rätt så trygg i.

Sov gott!

Så här i efterhand är är du uppenbart att du bör nog träna upp ögonen ett par snäpp till och inte utgå från att otrogne Rask är att lita på.
Citera
2024-12-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Hon är helt samvetslös, psykotisk och varit väldigt manisk mot att skydda Christofer under 2024.

Jag har förstått det. Men vad sjutton är hennes vinst tro?
Citera
2024-12-03, 16:16
Medlem
Citat:
Ja att han är osäker, vilket om jag inte blandar ihop han kallat C och därav som han ’tar anabola’ ’anabola grisen’ osv osv. Hmm.. hade han beskrivit sig som osäker, om detta inte kom ut? Tveksamt va.

Han skyllde även på bekräftelse sökande, det är han iof inte ensam om då 90% på sociala medier handlar om bekräftelse. Är det en rimlig förklaring, eller ursäkt, på att skriva råa sexuella saker och däribland posera sexuellt med slangen upp i luften när det är lite stormigt i ett förhållande? Och bli hård för en följare, hur stark är egentligen kärleken då?

’Ingen såg mig’ stabil ursäkt. Hade varit en sak om du skriver med någon för att tänka på annat, typ en vän, det är något helt annat att bli sexuellt upphetsad med någon.

Sist med inte minst, kärleken är starkare än någonsin, men man skrev tydligen med personen häromdagen. Ok..
Citera
2024-12-03, 16:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Stora skillnaden mellan Chrippa och Rask är, att Rask ”face’ar” det, Chrippa hade skyllt på alla andra.

Vadå "face:ar" det? Han säger ju att han inte kände sig uppskattad och sedd av therese och därför sökte han andra kvinnor. Hur är det att ta ansvar? Han skyller ju på sin heltidsarbetande fru?

Sen drar han upp att therese gjorde slut med honom en gång och det påverkade honom negativt?

Sen lägger han ansvaret på chrippa och linnea. Det var dåligt att de exposade honom och det var ännu sämre att linnea försökte ta det privat med therese.

Noll ansvar fullt fokus förflyttande.

Avslutningsvis konstaterar han som all exppsade cheaters att egentligen älskar han sin fru över allt annat. Hyfsat ny insikt då han satt i söndags och chattade med kvinnan vars fitta han ville sära. Satans gris
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-03 kl. 16:33.
Citera
2024-12-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Ja eller hur Anjo borde ju slänga sig ut och försvara den otrogna hunden. det passar Anjo perfekt han är nog också otrogen
Du är verkligen inte update med det du skriver.Anjo sa sin åsikt redan igår.
Citera
2024-12-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Du är verkligen inte update med det du skriver.Anjo sa sin åsikt redan igår.
va sa han då. jag följer inte han
Citera
2024-12-03, 16:52
Medlem
stureplan08s avatar
Gött att chefen levererar igen, nu är han exponerad den där kåthunden rask som inte kan hålla lilltasken i styr!

Chrippa for president.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in