2024-12-03, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Hur hade det låtit ifall det var C på bilderna? Låt oss vara ärliga, det hade publicerats på R’s kanal 100%, A’s kanal vet jag inte men kanske.

Den stora skillnaden är att, som de själva sa i videon, Therese är utanför alltihop. Det är inte Linnea. Att de dessutom låtsas bry sig om Therese!
Citera
2024-12-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Rask fortfarande knäpptyst?
Vad ska han säga liksom ???
Om det vore fejk så klart han varit aktiv ,nu ???
Så fort detta nått fram till R och T, så klart hon blir upprörd och lär ifrågasätta honom. Lär vara ganska turbulent, och R vill väl förklara läget som en potentiell ’cheater’ behöver vid konfrontation. OM DET ÄR SANT.

Då mår dom båda extremt dåligt nu. Han då han blivit exposed, och hon för hennes man svikit familjen. Ifall detta kan bevisas vara fejk, så behöver han fortfarande övertyga sin fru och därför sitter han förmodligen utan något svar, men det kommer komma. En sådan video lär bli en av hans mest kollade på, vilket tillfälle! 💪🏼🍻💰
Citera
2024-12-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jaa det här senaste utspelet sänkte ju Chrippa sig själv rakt igenom botten. Vad är det han pratar om? Det låter som han sitter och runkar på muggen och hittar han någon han känner så fyrar han av en rakettårta där inne. Så nu vet Linnea varför det ser ut som fan där inne.

Vad fan sysslar karln med? Vad tänkte han att det skulle komma för positivt ut för hans del av detta? Och om Linnea var det minsta normal så skulle hon ju bara ta och gå ut därifrån. En normal tjej skulle ju skämmas ihjäl av att vara med en sån där snubbe.
Tvärtom min vän. Chrippa gör en Slamdunk och påvisar Rasks vidriga dubbelmoral. Det Rask gör mot Terese är oförlåtligt och vidrigt. Jag är inte någon älskare av Chrippa, men han måste få försvara sig. Terese mår just nu fruktansvärt dåligt och det är pga hennes mans otrohet. Hur kunde Rask göra såhär! All kärlek till Terese, hoppas att hon kastar ut Rask.
Citera
2024-12-03, 12:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Att rask sitter tyst nu talar ju ingenting till hans fördel i alla fall.
Citera
2024-12-03, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Den stora skillnaden är att, som de själva sa i videon, Therese är utanför alltihop. Det är inte Linnea. Att de dessutom låtsas bry sig om Therese!
Jag kan hålla med om att det är tråkigt om det stämmer, för T’s skull. Samtidigt kan man också vända det, T vet med största sannolikhet att hennes man har gjort säkert 100 videos om C och hans situationer i livet. Varför sätter hon inte ner foten, och ber honom sluta? Cash is king, kanske? Vad vet vi. Är man medveten om saker, och låter det fortgå, så blir man delaktig.
Citera
2024-12-03, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Att rask sitter tyst nu talar ju ingenting till hans fördel i alla fall.

Tyvärr märktes det på Rask att han var väldigt manisk och uppåt i helgen, så Chrippas video svider nog extra hårt på grund av det höga fallet, och ångest vågen slår in hårdare än någonsin på stackaren.

Har sagt det länge att detta officiella häxjakt/hat drama sprider inget annat än dåliga känslor i längden. Förutom för oss åskådare då som tycker det är kul och intressant.

Rask har mått bra i flera månader nu på grund av hatet/analyserna han spridit nu kommer det ett bakslag som han nog inte var redo på ifrån Chrippa.

Men så som dom håller på känner jag att han borde sett något komma ifrån Chrippas håll som han analyser sönder och hittar på ganska så rejäla skällsord och hemskheter om.
Citera
2024-12-03, 13:06
Medlem
Att Rask är rädd för sin fru är helt tydligt. Rask flaxar hejvilt för att styra och bestämma och det går ju så där. Och om man nu, mot förmodan, skulle få makt, vad tror ni han skulle använda den till? Han har inte hjärna att räkna ut till vad. Han är som en barkbåt på ett stormigt hav. Han vet varken var han ska och han vet inte vad han skulle göra där.

Men Chrippa har det värre. Han förstår inte att Linnea är den som kommer att sänka honom när den dagen kommer. Han lallar runt. Han är så inihelveteskorkad att han tror att han har makt. Han har inte ens makt över sin familj, två lalliga fruar, en dotter han inte träffar, det bästa han vet är att träna för det adrenalinet gör att han kan inbilla sig att han har någon som helst makt. För det känns ju så.

Anjo är den som klarar sig bäst. Han inser att han lever i ett matriarkat med sin familj och Lisen låter honom ha makt i viss utsträckning. Och han är den som mest träffar sina barn om jag förstått det rätt.

Men en hel del i detta är ju för att ingen av dem män när det kommer till kritan. Det enda som funkar för dem att förstå vad de är för slags män är om de tog fram virkningen, strumpor det är kallt och fina juldukar är poppis. Inget fem i det. Inte alls. De är människor och det räcker en hel del. Alla kan inte bli beundrade och veta vad de har för mål.

Och den största blundern för dessa män och kvinnor är att ge pengar en större betydelse än den måste ha.
Citera
2024-12-03, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Hade det varit snällare mot theres att låta henne leva i ovisshet?

Hon kommer klara sig, detta är nog inte skämmigare än när hennes man spelade in en sexfilm och klantade sig så den hamnade på nätet.

Nu har han råkat få till det så naken bilder ligger där med, hon är nog ganska så van att hantera Rasks offentliga liv där han skapat sig 100 tals fiender.

Chrippa gör nästan Rask en tjänst genom att sprida ut detta, så han får en chans att lugna sig innan hans sexberode sätter han i riktigt jobbiga situationer.

Som jag förstått det visste Therese redan om detta. Och gjorde hon inte det så kunde vederbörande tagit det med Therese själv. Det är det som jag stör mig på. Det handlar inte om att värna om Therese men de säger att det är anledningen till videon.
Citera
2024-12-03, 13:46
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Som jag förstått det visste Therese redan om detta. Och gjorde hon inte det så kunde vederbörande tagit det med Therese själv. Det är det som jag stör mig på. Det handlar inte om att värna om Therese men de säger att det är anledningen till videon.

Låter som en trådsanning. Jag har följt samtliga involverade under en längre tid och finns inget publicerat som stödjer att T skulle ha kännedom om att Baronen sextat med "hanna" sedan augusti till i söndags.
Citera
2024-12-03, 13:51
Medlem
Citat:

Vem och hur vet man detta?
Citera
2024-12-03, 14:11
Medlem
Citat:
Ingen annan i detta drama tar ju saker privat varför skulle chrippa som fått mest skit mot sig ta det privat?
Citera
2024-12-03, 14:19
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vem och hur vet man detta?

Tror inte ett dugg på att Therese visste om nått, all tystnad från rask talar emot det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in