2024-12-03, 00:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Nej men skulle Rask konversationen vara manipulerad så är det konstigt att Rask ät totalt knäpptyst såhär flera timmar senare ?

Jag vill inte spekulera ännu men ja. Han har inte vart aktiv messenger på över 2 timmar nu. Finns risk att Therese kört iväg barnen någonstans och ger han en rejäl befogad utskällning nu. Therese ❤
Citera
2024-12-03, 00:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Har man bettet sig som rask gjort, så får han fan räkna med detta.

Ja men inte T och barnen.
Citera
2024-12-03, 00:16
Medlem
Pinto87s avatar
Det är verkligen tråkigt om Christofer pekar Rask i 2 år, Rask börjar ge igen och så sänker Christofer Rask så här.

Skabbe har lite medvind nu tyvärr med Danijals dom i HR och Rask otrohet.

Om otroheten är fejk är alla försök att försvara Skabbe framöver patetiska.
Citera
2024-12-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Det är verkligen tråkigt om Christofer pekar Rask i 2 år, Rask börjar ge igen och så sänker Christofer Rask så här.

Skulle inte förvåna om Rask har varit otrogen.. Däremot avhandlas denna tråd om whittaker dvärgen och hans IQ befriade bravader.
Citera
2024-12-03, 00:23
Medlem
Citat:

Den är inte fejk. Jag kan inte se hur den skall vara det. Ser ut som samma lakan osv. Men visst inget är omöjligt. Men tror typ Therese tagit bort rask från bio på insta.

Angående danjal. Finns inget speciellt.

Man ska inte glömma.
Vad allt handlar om från början.
Misshandel
Slag
Hot
Lögner om dottern. Eller icke lögner.
Citera
2024-12-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Den är inte fejk. Jag kan inte se hur den skall vara det. Ser ut som samma lakan osv. Men visst inget är omöjligt. Men tror typ Therese tagit bort rask från bio på insta.

Angående danjal. Finns inget speciellt.

Man ska inte glömma.
Vad allt handlar om från början.
Misshandel
Slag
Hot
Lögner om dottern. Eller icke lögner.

Exakt det handlar det om. Det handlar om Chrippa och hans brottslighet eller icke brottslighet och hans papparoll.

Chrippa må vara väldens lyckligaste nu men säg den lycka som varar för evigt.
Citera
2024-12-03, 00:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Printsen är från augusti.

I augusti skickade paret in skilsmässopapper till tingsrätten som las upp i tråden.

Therese har vetat hela tiden men nu när det blivit offentligt och barnen får bära hundhuvudet blir spelreglerna helt annars, hon skäms röven av sig och ser ännu en gång väldigt naiv ut även om hon är det.

Jag tror hon slänger ut honom nu, annars är hon en värdelös förebild för sina barn.
Citera
2024-12-03, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du är helt förblindad av ditt Chrippahat.

Man får inte glömma att han gjorde det här av omtanke för Therese och barnen. Även om det gör ont nu så var det det enda rätta i det långa loppet. Barnen ska inte behöva lida mer, dom behöver en stödfamilj.

RÄDDABARNENNU

Kom inte och lägg ord i min mun.
Jag har ALDRIG uttryckt att jag hatar någon.
Det där är ett otroligt korkat sätt av dig.

Vilken skitsnackare du är! Du har väl ett finger med i detta misstänker jag.
Citera
2024-12-03, 00:33
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Printsen är från augusti.

I augusti skickade paret in skilsmässopapper till tingsrätten som las upp i tråden.

Therese har vetat hela tiden men nu när det blivit offentligt och barnen får bära hundhuvudet blir spelreglerna helt annars, hon skäms röven av sig och ser ännu en gång väldigt naiv ut även om hon är det.

Jag tror hon slänger ut honom nu, annars är hon en värdelös förebild för sina barn.

Ok då kan vi konstatera att Rask inte direkt varit otrogen och det är bara illa att Skabbe kör detta inför öppen ridå.
Citera
2024-12-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ok då kan vi konstatera att Rask inte direkt varit otrogen och det är bara illa att Skabbe kör detta inför öppen ridå.

Att det alltid ska gå att genomskåda (förmodligen fel ordval), det han slänger ur sig.
Citera
2024-12-03, 00:41
Medlem
Pinto87s avatar
Så om Rask och T lämnat in skillsmässpapper innan har ju Skabbe inget som vanligt 😆 Tyckte han inte det var relevant att nämna skilsmässan?
Citera
2024-12-03, 00:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vart gränserna går för otrohet är individuellt. Jag skulle dock kasta en partner som sitter och skickar nakenbilder till andra brudar och kåtar sig med följarna i "snusklådan" , för mig är det solklar otrohet. Dvs att INTE vara trogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in