Citat:
Och hur tror du Chrippa och Linnea känner det när folk granskar dom med lupp, kryper in under skinnet på dom? Hur fan tror du det känns att inte få leva ett normalt liv pga en avundsjuk bror och hans flock med hyenor?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?
Förklara då för mig varför du är med i detta själv?
Du har inte varit nådig mot Chrippa. Till och med så att det var både obehagligt och hot.
Du deltar själv i detta fortfarande. Är inte det dubbelmoral så existerar inte dubbelmoral.
Jag tror att du måste vidga ditt eget synsätt kring detta. Det är faktiskt så att den stora delen som skriver här gör det inte för att sänka någon. Många har uttryckt att Chrippa måste skärpa sig. Han är vuxen nu.
Sen finns det så klart de som faktiskt hatar honom och ger uttryck för det.
Han sänker folk omkring sig. Han antyder att hans bror dvs inte Jocke är kriminell bara för att han inte står bakom Chrippad beteende.
Du som är så insatt i alltihop och har blivit talesman kan ju berätta för oss att han inte slagit Linnéa och att hon inte är i fara tillsammans med honom för det du skrev bara för ett kort tag sedan att hon var.
Halvsyskon ska hållas utanför precis som jag anser att Chrippa ska ge fan i att dra in andra.