2024-11-24, 17:14
Medlem
Så onaturligt samtal. (Tyckte jag iaf)
Stelt, påklistrat, pepp av båda för (mammans dåliga närvaro under uppväxten) mm mm
Citera
2024-11-25, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
De blev kända för att de hade varsitt set av rejält tilltagna sillisar. Ändå fascinerande att de fortfarande är någorlunda relevanta 30 år senare. För de har väl inga särskilda talanger/spetsegenskaper?
De har ju lyckats skaffa massa barn med olika C-kändisar, det fascinerar väl en del.
Citera
2024-11-25, 11:11
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Föredettingar till D-kändisar.
Otroligt ointressanta
Citera
2024-11-26, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simsalabengt
Nej, det är inte "Ewa", tråkigt va?!😉🤭
Det blev tekniskt fel helt eneklt. 🤷‍♀️
Skulle vara som ett eget inlägg och inte svar på ens egna inlägg. ✅
Det blev som det blev. Shit happens! 🤣

Nu hade hon tydligen ringt upp någon mer såg jag på hennes blogg, tyvärr verkar de kommentarerna vara borttagna nu
Citera
2024-11-26, 20:33
Avslutad
Dom känns så oerhört desperata både Maggan och Hanna. Dom har passerat bäst före datum båda 2. Känns som Maggan prioriterar sig själv framför barnen. Blir lite patetiskt. Tror inte någon av systrarna kommer att hitta lugnet. Ett bekräftelse behov som är enormt.
Citera
2024-11-27, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Dom känns så oerhört desperata både Maggan och Hanna. Dom har passerat bäst före datum båda 2. Känns som Maggan prioriterar sig själv framför barnen. Blir lite patetiskt. Tror inte någon av systrarna kommer att hitta lugnet. Ett bekräftelse behov som är enormt.
Det blir väl så när verkligheten kommer ikapp och man inser att man snart är 50 utan utbildning eller nåt riktigt jobb och försöker leva på sitt utseende och gamla meriter. Maggan är ju inte direkt Perelli eller Wahgren med en lång karriär i ryggen.
Citera
2024-11-27, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Såg dem på TV4 Nyhetsmorgon precis och det är framförallt Maggans utseende som förändrats.
Hon kan knappt röra munnen och verkar som hon gjort något med käklinjen/hakan också.
Definitivt över gränsen där det blir mer freak över det hela än snyggt. Ger lite Jocelyn Wildenstein-vibbar.
Även Hannah ser ut att ha förstärkt käklinjen med ingrepp, dock inte lika överdrivet men absolut inte snyggt det heller.
Får hoppas att det inte är permanenta ingrepp utan fillers.
Det spelar inte så mycket roll vad andra väljer att göra med sina kroppar och utseenden.
Det sköna är att det finns folk som har stil nog att hålla tyst om det,
så man slipper ett fruktansvärt ointressant tugg.

Johanna Toftby får inte nog av att dokumentera och publicera varenda nål de sätter i henne, det är helt sjukt.

Om Magdalena gör sådant i sitt privata utan att publicera det så ser det definitivt bättre ut.
Citera
2024-11-30, 22:41
Medlem
Citat:

Håller helt med, man märker så väl det i Magdalenas blogg, hur hon använder den bloggen för att få personlig bekräftelse. Dom kommentarerna som är kritiska tar hon bort, och när hon väl i sina trevande försök bemöta sina läsare med den kritiken så blir det extremt lågt när de kommenterar hennes inlägg.

Exempelvis på Magdalenas kommentarer:

• ”Eller så slutar du läsa min blogg din sopa”,

• ”Skärp dig själv. Jag gör precis vad jag vill.”,

• ”Kan komma på massor av andra benämningar dom passat in på ett gäng kärringar här inne”,

• ”Jag är så jäkla less på dessa psykiskt ohälsosamma tanter här inne”

• ”Psyket nästa för dig.
Utan att passera gå
Du kan verkligen inte vara frisk. Osammanhängande, anklagande och konstigt
Läskigt att sådana som du får röra sig fritt i samhället
Kan du inte sluta läsa min blogg SNÄLLA, och sluta kommentera knäppa grejer
Jag börjar genuint tycka att du är läskig”

Magdalena är alltså snart 50 år!
Senast redigerad av simsalabengt 2024-11-30 kl. 23:32.
Citera
2024-11-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Nu hade hon tydligen ringt upp någon mer såg jag på hennes blogg, tyvärr verkar de kommentarerna vara borttagna nu

Där ser man… Antagligen nån hon inte gillade eller som hade en egen åsikt. Förstår inte riktigt grejen med att hon skall ringa upp?
Citera
2024-11-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Det blir väl så när verkligheten kommer ikapp och man inser att man snart är 50 utan utbildning eller nåt riktigt jobb och försöker leva på sitt utseende och gamla meriter. Maggan är ju inte direkt Perelli eller Wahgren med en lång karriär i ryggen.

Jag såg ett avsnitt på programmet Typisk Samer där Magdalena och hennes mamma va med och pratade lite om det. Magdalena kändes väldigt bitter på sin mamma. Å andra sidan kändes hennes mamma ytlig. När jag såg det, så kan man inte låta bli att undra hur deras barndom egentligen såg ut. Tror bägge systrarna har blivit rejält försummade på ett omedvetet plan på ett eller annat sätt.
Senast redigerad av simsalabengt 2024-11-30 kl. 23:52.
Citera
2024-12-01, 18:06
Avslutad
Tittade på deras program Typiskt samer.
Vad är det som hänt med Maggans ansikte?
Citera
2024-12-01, 19:21
Medlem
Citat:
Tittade på deras program Typiskt samer.
Vad är det som hänt med Maggans ansikte?
Programmet är ju inspelat för snart ett år sedan, i samband med hennes höftledsoperation. Övervikt pga stillasittande, för mycket tröstdrickande av vin och starka smärtstillande gör inte någon vacker! Ren fakta direkt från källan. Rund o go' 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in