2024-12-01, 15:47
Medlem
Upptäckte i fredags när jag kollade på hennes telefon när hon backade ur en chatt att hennes gamla kk namn stod där.
Blev jättearg och frågade varför skriver du med han igen. Hon sa att han försökte skriva men var blockerad men jag såg att hon raderade konversationen. Hon erkänner tillslut att de haft en chatt konversation om väder o vind.

Hon skrev med han i somras med när jag upptäckte det och samma bråk uppstod då med och då hade hon också raderat all kommunikation.

Jag sa va med han du skriver med med inte med mig mer. Vi förlorade oss o höstas nu rasar mitt liv totalt.

Så fegt att gå bakom ryggen på mig sa jag till henne och sa att hon skulle skriva att vi är förlovade tillbaka men det slutade med att hon gav mig en rejäl örfil över ögat.

Somsagt nu är jag hemma. Hon ringer o säger att hon gjort fel och vet inte varför hon skrev med han och hon älskar bara mig osv. Nu har jag bett henne i ringa till mig när hon har tid då hon har sina små barn hos sig.

Vi träffades september förra året. Vi är i medelåldern.

Tycker ni det är okej att man skriver med sitt gamla kk i smyg o raderar historiken? Och vad skulle ni gjort?
Citera
2024-12-01, 15:51
Medlem
Men usch nej radera henne.
Citera
2024-12-01, 15:56
Medlem
okok1s avatar
Lämnar hon sina barn hos dig för att åka till KK?
Citera
2024-12-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Lämnar hon sina barn hos dig för att åka till KK?
Nej hon har sin dotter på heltid förrutom varannan helg då hon jobbar. Jag är inte förälder. Sonen bor hos sin pappa.
Citera
2024-12-01, 16:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Glöm och vidare. Varför frågar du ens om råd? Tydligt att hon är inget bra för dig.
Citera
2024-12-01, 16:11
Medlem
Baisianuss avatar
Hon är en lättfotad figur. Dumpa och radera. Annars lär du få smaska sloppy seconds varje gång hon är ”ute med tjejerna”.
Citera
2024-12-01, 16:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Skulle aldrig acceptera det där, får ludervibbar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallingagain
Vi träffades september förra året. Vi är i medelåldern.
Är du säker på att ni inte är tonåringar?
Citera
Medlem
Sereenas avatar
Inte tänkt tanken att hon raderar det för att slippa bråk när du beter dig som ett svartsjukt as?
Citera
2024-12-01, 16:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Är du säker på att ni inte är tonåringar?

Japp exakt låter faktiskt som det. Mer tonårs kärleks-bekymmer. Att TS ens skrev detta vi är i medelår tyder mer på att de just inte är i medelår.
Citera
2024-12-01, 16:22
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Inte tänkt tanken att hon raderar det för att slippa bråk när du beter dig som ett svartsjukt as?

Hade hon inget att dölja kunde hon visa och få det överstökat.
Citera
2024-12-01, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hon har gjort mig misstänksam. Genom att ljuga och radera konversationer. Jag var jätte trygg när vi blev ihop även flera månader efteråt. Men när man ljuger och döljer saker så blir man sårad och eventuellt svartsjuk. Sorgligt jag har gråtit idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in