2024-12-01, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FraLLaN-Studios
Om du ska tala om för mig vad jag menar, så kan du väl åtminstone få till det i närheten av rätt?
Äckliga och vidriga pedofil-äckel ska outas, och då pratar jag NATURLIGTVIS INTE om någon som bara skriver allmänt nånstans att han är pedofil, utan om gäddor som blir tagna på bar gärning som bestämmer träff, fysiskt, med vad de tror är småflickor - Det är INTE att uttrycka en åsikt fattar du väl?
Du sa att det är ok med åsiktsfrihet sålänge man har samma åsikter som mig, det var de han syftade på....
Citera
2024-12-01, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Du sa att det är ok med åsiktsfrihet sålänge man har samma åsikter som mig, det var de han syftade på....

Det sa jag inte alls. Här är exakt vad jag sa:

Citat:
Det är OK att outa vidriga pedofiler.
Det är inte OK att outa personer som i olika grupper uttrycker åsikter om pedofiler - så du har helt rätt inställning där på den punkten, vi har åsiktsfrihet i sverige och man ska inte bli uthängd pga avvikande eller kontroversiella åsikter
Citera
2024-12-01, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlitchQueen
Fy fan va ful

Nja det är väl inte riktigt sant då Dumpens fjortis naturligtvis tycker han är jättesnygg samt vill prova sexiga underkläder framför honom. Den där vanliga skiten Dumpen alltid skriver i chatten för att få snuskgubbarna i säng.

Undra om det är ett verkligt scenario irl? I Saras fiskeskola så får man säkert lära sig det men jag är jävligt tveksam.

Dom flesta Dumpen hänger ut idag är gamla gubbar som slutat sätta på sin fru och Dunpen ser sin chans att servera lågt hängande frukt. Det är ofta riktigt efterblivet och pinsamt att se så tur att man kollar ensam.
Obegripligt att sån här freakshow kan vara tillåten i skitnödiga Sverige för Dumpens business är verkligen fascinerande.
Citera
2024-12-01, 08:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Om du ska tala om för mig vad jag menar, så kan du väl åtminstone få till det i närheten av rätt?
Äckliga och vidriga pedofil-äckel ska outas, och då pratar jag NATURLIGTVIS INTE om någon som bara skriver allmänt nånstans att han är pedofil, utan om gäddor som blir tagna på bar gärning som bestämmer träff, fysiskt, med vad de tror är småflickor - Det är INTE att uttrycka en åsikt fattar du väl?
Men välj då att utrycka dig rätt då, du skrev att vi har åsiktsfrihet, då är ju åsiktsfriheten inte total om det inte är okej att säga sex med barn är okej. Fatta. Åsiktsfriheten är selektiv och att outa folk kan vara brott trotts åsiktsfrihet.
Citera
2024-12-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Men välj då att utrycka dig rätt då, du skrev att vi har åsiktsfrihet, då är ju åsiktsfriheten inte total om det inte är okej att säga sex med barn är okej. Fatta. Åsiktsfriheten är selektiv och att outa folk kan vara brott trotts åsiktsfrihet.

Det är nog snarare du som ska välja att inte läsa in saker som jag inte skriver.
Jag var tydlig med att jag tyckte att det var rätt att inte outa personer som skriver i en grupp om Dumpen. Som kontrast till det valde jag dessutom att ge exempel på vilka jag istället tycker är OK att outa: vidriga pedofiler som groomar småflickor. Det exemplet hade ingenting med åsiktsfrihet att göra.

Det är svårt att vara mycket tydligare än så om man inte ska bli långrandig och bli beskylld för att skriva romaner.

Det är svårt att uppfylla kraven i denna tråd. Man ska tydligen vara extremt kortfattad, men samtidigt ska man förvänta sig att bli vantolkad eftersom man inte är tydlig nog. Bestäm er. Antingen lär ni er att tolka vad man skriver, eller så får ni stå ut med inlägg som innehåller fler än 20 ord.

Nu har jag flera gånger förklarat vad jag menade - är det överstökat nu? Eller ska ni fortsätta argumentera mot det som jag trots allt aldrig menade?
Senast redigerad av FraLLaN-Studios 2024-12-01 kl. 09:02.
Citera
2024-12-01, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Nja det är väl inte riktigt sant då Dumpens fjortis naturligtvis tycker han är jättesnygg samt vill prova sexiga underkläder framför honom. Den där vanliga skiten Dumpen alltid skriver i chatten för att få snuskgubbarna i säng.

Undra om det är ett verkligt scenario irl? I Saras fiskeskola så får man säkert lära sig det men jag är jävligt tveksam.

Dom flesta Dumpen hänger ut idag är gamla gubbar som slutat sätta på sin fru och Dunpen ser sin chans att servera lågt hängande frukt. Det är ofta riktigt efterblivet och pinsamt att se så tur att man kollar ensam.
Obegripligt att sån här freakshow kan vara tillåten i skitnödiga Sverige för Dumpens business är verkligen fascinerande.

ja men tur att hubertus riktiga offer i alla fall polisanmälde äcklet, jag läste domen.
Citera
2024-12-01, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Struntprat, vi har 2 åtal på gång som ska avgöras mot dumpen vilket visar att även gäddorna har möjlighet att få sin sak prövad
Nu är du helt ute och cyklar. Det finns absolut inga åtal. Det finns en stämning om ett specifikt fall. Det finns sedan en pågående förundersökning gällande div anmälda brott i kategorin utpressning.
Citera
2024-12-01, 09:12
Medlem
Dumpen har alltså publicerat 500 gäddor - och konfronterat många fler än så - och Sveriges samlade Dumpen-bekämpare har alltså bara grävt fram ETT enda exempel där Dumpen KANSKE på något invecklat sätt har brutit mot gällande lagstiftning till den grad att det ska prövas i rättan?

För mig framstår detta som en organisation vars verksamhet är ovanligt safe att praktisera.
Citera
2024-12-01, 09:22
Medlem
Jag tror att Janne Josefsson behöver ta ett nytt snack med Dumpen och denna gång måste Patrik hålla truten.

Blev mest snack om påsättning av barn senast så budskapet gick inte riktigt fram.
Citera
2024-12-01, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nu är du helt ute och cyklar. Det finns absolut inga åtal. Det finns en stämning om ett specifikt fall. Det finns sedan en pågående förundersökning gällande div anmälda brott i kategorin utpressning.

Kallas enskilt åtal

Det andra åtalet kommer senare precis som du säger
Citera
2024-12-01, 09:41
Medlem
Märkligt att samtliga pedofiler som Dumpen konfronterar behåller sitt lugn - om pedofilen blir skraj och överväger självmord så borde pedofilerna också kunna bli arga och våldsamma. Men inte en enda pedofil har väl slagit ned Sara i rent raseri? Alla behåller lugnet, de känns inte mänskliga på ett sätt - som kyliga känslokalla robotar som omedelbart lyckas anpassa sig till omvända situationen
Citera
2024-12-01, 10:00
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är bra att beskriva vad gäddorna gör med barn. Att kukbilder visas osv.
Det är så de utsatta barnens verklighet ser ut och det måste vi vuxna stå ut att ta del av.
Det är många här som inte vill läsa sexchattarna eller titta på kukbilderna.
De behöver påminnas.
Jag tror du är helt ute och cyklar. Det handlar om våld mot barn, det behöver väl för fam inte beskrivas i detalj, är du sjuk människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in