2024-11-30, 22:58
Medlem
[quote=Regislator|90259724]
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Med din logik så ska vi alltså avskaffa trafiklagarna.
Är det inte rimligare att:

Fortkörare ska stoppas för att förhindra eventuella olyckor.
Gäddor ska stoppas för att förhindra eventuella offer.

Hur du lyckats citera fel person vet jag inte.
Gör om och gör rätt, så blir det nog bra.
Citera
2024-11-30, 23:00
Medlem
Om inte Dumpen hade funnits så hade bara någon/några andra tagit upp jakten på de vidriga och äckliga pensionärerna som får utlösning av att titta på unga flickor - och förmodligen hade de inte varit lika snälla som Dumpen är. De hade nog bara filmat äckelena och hängt ut dem - eller bara skickat info om deras våldtäktsfantasier till peddonas anhöriga och eventuella arbetsplats om peddot är yngre än 67
Citera
2024-11-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Det låter som att du bara hittar på ursäker åt dem, du vill få det att låta som att du inte vet men ändå vet.

Det är snurrigt. Antingen vet du och kan med rak arm säga det. Ellet så vet du inte å bör undvika att utala om det.

Precis som du säger det är spekulationer att det skulle vara dumpen som skapat gruppen.
Men Dumpen sägs vara 100 volontärer och de flesta vet vi ej vilka de är. Så skulle möjligt kunna vara några av dessa aktiva bråkmakare? Eller rent av admins? Eller varför inte skapare av gruppen?

Svårt att säga om man inte har all fakta eller hur?
Ditt svamlande var en sörja av jag vet och jag tror på samma gång.

Vad förväntar du dig att jag ska göra?
Outa människor eller? Det gör jag bara inte
Citera
2024-11-30, 23:06
Medlem
Pedofilerna kanske skulle tänka lite på sina familjer och anhöriga innan de får för sig att ragga på minderåriga flickor? Bara en tanke som slog mig
Citera
2024-11-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87

Det är OK att outa vidriga pedofiler.
Det är inte OK att outa personer som i olika grupper uttrycker åsikter om pedofiler - så du har helt rätt inställning där på den punkten, vi har åsiktsfrihet i sverige och man ska inte bli uthängd pga avvikande eller kontroversiella åsikter
Citera
2024-12-01, 01:45
Medlem
Ny gädda!

Hubertus den Hemlige Helsingborg/Fjärås #525

https://dumpen.se/2024/11/29/hubertus-den-hemlige-helsingborg-fjaras-525/

Dumpen! 😁👍
Citera
2024-12-01, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ny gädda!

Hubertus den Hemlige Helsingborg/Fjärås #525

https://dumpen.se/2024/11/29/hubertus-den-hemlige-helsingborg-fjaras-525/

Dumpen! 😁👍

Fy fan va ful

Citera
2024-12-01, 02:24
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FraLLaN-Studios
Det är OK att outa vidriga pedofiler.
Det är inte OK att outa personer som i olika grupper uttrycker åsikter om pedofiler - så du har helt rätt inställning där på den punkten, vi har åsiktsfrihet i sverige och man ska inte bli uthängd pga avvikande eller kontroversiella åsikter
Det verkar som om du har en förenklad version av det komplexa livet, just det praktiska livet. Du menar direkt att det är okej att ha åsikten att barn kan raggas för sex, och att utrycka den åsikten, för vi har ju åsiktsfrihet. Försök att sprida den åsikten så får du ju dig själv på halsen.
Citera
2024-12-01, 06:17
Medlem
[quote=Regislator|90259724]
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Med din logik så ska vi alltså avskaffa trafiklagarna.
Är det inte rimligare att:

Fortkörare ska stoppas för att förhindra eventuella olyckor.
Gäddor ska stoppas för att förhindra eventuella offer.
Tvärtom - helt med på din logik. Inlägget var inget snnat än en nyansering av föregående talare.

Kritiserar inte att gäddor stoppas. Det har jag aldrig gjort. Kritiserar sättet Dumpen exponerar de på.
Citera
2024-12-01, 06:18
Medlem
[quote=Dusapa|90259922]
Citat:
Ursprungligen postat av Regislator

Hur du lyckats citera fel person vet jag inte.
Gör om och gör rätt, så blir det nog bra.
Vet i fan vad som hände haha
Citera
2024-12-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det verkar som om du har en förenklad version av det komplexa livet, just det praktiska livet. Du menar direkt att det är okej att ha åsikten att barn kan raggas för sex, och att utrycka den åsikten, för vi har ju åsiktsfrihet. Försök att sprida den åsikten så får du ju dig själv på halsen.

Om du ska tala om för mig vad jag menar, så kan du väl åtminstone få till det i närheten av rätt?
Äckliga och vidriga pedofil-äckel ska outas, och då pratar jag NATURLIGTVIS INTE om någon som bara skriver allmänt nånstans att han är pedofil, utan om gäddor som blir tagna på bar gärning som bestämmer träff, fysiskt, med vad de tror är småflickor - Det är INTE att uttrycka en åsikt fattar du väl?
Citera
2024-12-01, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det sa jag inte. Men i ditt andra medelande sa du att du visste vilka de va och inte viste vilka det var inte så logiskt eller hur?

Citat:
Jag vet vilka de är så därför kan jag med säkerhet säga att fallet är som såhär

Hade varit ett exempel.

Men du körde på jag har varit medlem länge där så jag vet med säkerthet att de inte har kopplingar fast jag kan inte vara säker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in