2024-11-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja jag förstår att ni eventuellt tycker det.

Jag var bara tvungen att fråga varför han beskyllde Chrippas kuk för den eventuella förlusten av den eventuella vårdnaden av barnet.

Men sedan förstod jag att det var inte var kukens fel utan Linneas eventuella fel av de eventuella förlusten.

Sluta vrid på saker, har jag beskyllt Linnea för att han väljer henne framför dottern?
Citera
2024-11-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han blir av med barnet snart.. Det kan han tacka sin egen kuk för.

Ja helt ärligt så valde han Linnea framför sitt egna barn, nu kommer han ju säkerligen förlora henne ett bra tag.
Citera
2024-11-30, 19:21
Medlem
Citat:
Sluta vrid på saker, har jag beskyllt Linnea för att han väljer henne framför dottern?

Jag måste ju vrida på det för att förstå vad du menar.

Han väljer Linnea med sin kuk, då blir han av med barnet. Då antar jag att det är Linneas närvaro som gör att du tror han blir av med barnet. Hade du trott att han blir av med barnet oavsett om han väljer Linnea eller inte, då hade du väll trott att det beror på hans egen person.
Citera
2024-11-30, 19:22
Medlem
Citat:
Lördag och barnfria, blir det fest som slutar i bråk och slöseri på resurser från myndigheterna?

Linnea skulle inte streama idag så det kan nog bli lite party ikväll.
Citera
2024-11-30, 19:23
Medlem
Citat:
Dessa år han försummar med Linnea på flickans bekostnad är märkbart likt mamma Annika. Kanske dumpa bruden och börja jobba på sig själv med psykolog hjälp hade varit en bra start! Dessa år kommer inte tillbaka!

Dom är väldigt lika på många vis, jag förstår inte varför han inte försöker söka hjälp, han kommer förlora det viktigaste man har i livet pga sina egna dumheter.
Citera
2024-11-30, 19:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja helt ärligt så valde han Linnea framför sitt egna barn, nu kommer han ju säkerligen förlora henne ett bra tag.

Chrippa har alltså ingen rätt till att ha ett förhållande eftersom han har barn?
Citera
2024-11-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa har alltså ingen rätt till att ha ett förhållande eftersom han har barn?

Såklart han får, men man måste kunna ge sitt barn den omsorg dom behöver och skydda sitt barn från hot & våld och det kan inte chrippas göra, därför kommer han inte få ha barnet.
Citera
2024-11-30, 19:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Enligt Linneas SMS till Chrippa förra året så var ju hennes mål att fördärva Chippas liv, det har hon ju brslyckats med.
Chrippas sa ju att Jocke skulle förstöra Linneas liv om hon lämnade chrippa. Kanske därför Linnea hotade tillbaka?
Citera
2024-11-30, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Såklart han får, men man måste kunna ge sitt barn den omsorg dom behöver och skydda sitt barn från hot & våld och det kan inte chrippas göra, därför kommer han inte få ha barnet.

Du behöver inte oroa dig, Chrippa ser till flickan och hon har det jättebra
Citera
2024-11-30, 19:36
Medlem
Citat:

Eller hur, varför ljuger du?
Citera
2024-11-30, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa sa ju att Jocke skulle förstöra Linneas liv om hon lämnade chrippa. Kanske därför Linnea hotade tillbaka?

Det finns med på hennes video. Chrippa säger klart och tydligt att Linnea inte gör som Jocke vill, så kommer han trasha hennes liv. Han har jobbat hårt på den biten i snart ett helt år, och det har gått betydligt fortare för Jocke att förstöra andras liv än så. Om Jocke vore vettig så la ha han ner allt skitsnack. Slutar han och hans knektar snacka skit så har Chrippa inget att reagera på
Citera
2024-11-30, 19:50
Medlem
Citat:
Skulle inte tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto