Citat:
Ursprungligen postat av
Silverfloden
Hade inte Stig någon form av elektronikfirma/butik skriven på sig på Södermalm eller var han endast anställd under en period?
]Jag är säker på att han inte har drivit något företag eller haft någon ordentlig anställning, vilket är lite läskigt, med tanke på hans potential. Stig är ingen dumskalle, och hans totala misslyckande på arbetsmarknaden, säger mycket om hans trasiga personlighet.
Jag kan tänka mig att han har stått i kassan på en mack eller delat ut post i ett par månader, innan han återvände till tjack och busliv. Mer har det nog inte varit.
Da Costa var fö likadan. Utbildning: grundskola. Karriär: ingen alls. Hon tog väl ett par enklare jobb, innan knarket tog över.
Även hon bör ha haft potential. Hon hade social kompetens, var driftig och uppenbarligen snygg.
Att hon kunde linda män runt lillfingret, råder det ingen tvekan om. I den nya dokumentären visas en bild, där hon ser totalt rock n roll ut, naturligtvis utan BH. Äkta sjuttiotalsvibbar. Hon hade den där fysiska, lössläppta, flummiga småfarliga utstrålningen som män går igång på.
Bilden är lite för snaskig tycker jag men den säger ju en del om vem hon var.
Vem snubben bredvid är, det undrar man....