Citat:
1. Du ser själv av att bara läsa din egna mening, så har du besvarat att det är DIN nyfikenhet inte samhällsintresse. DU SER GÄRNA. Men eftersom de inte är dömda, vi inte kan veta om de hade fått tag i någon eller ens sökt efter någon, om de ens hade träffat någon, vad som hänt vid en träff eller vad som.1. Jag ser gärna att en 60 årig lastbilschaufför avslöjas på dumpen och på så sätt hindras från att utsätta ett barn för sexualbrott (eller åtminstone försvåras) oavsett om det handlar om våldtäkt, utnyttjande av barn för sexuell posering, sexuellt ofredande eller annat
Huruvida det är allmänintresse eller ej är något som ett domstol får avgöra
2. Vad gäller eventuella fall där fel personer publicerats så är dom inte dömda men däremot har uppgifter publicerats mot dom som är besvärande för dom
3. Är det så att uppgifterna inte stämmer så tror jag ETC, Aftonbladet och många andra tidningar är väldigt intresserad av att få uppgifter som talar emot det dumpen hävdar (om inte dumpen själva velat ta till sig dessa uppgifter då jag misstänker att dumpen gärna vill gå till botten om några fel har begåtts)
4. Dumpens arbete ägnar sig åt wallraffande journalistik för att avslöja personer som inte har rent mjöl i påsen, jag skulle kunna jämföra med valstugereportaget 2002 där politiker avslöjades med besvärande uppgifter och där journalister "skapade" sina nyheter eller när Sveriges radio wallraffade sig in på Sverigedemokraterna på en färja mellan Tallin och stockholm
Huruvida det är allmänintresse eller ej är något som ett domstol får avgöra
2. Vad gäller eventuella fall där fel personer publicerats så är dom inte dömda men däremot har uppgifter publicerats mot dom som är besvärande för dom
3. Är det så att uppgifterna inte stämmer så tror jag ETC, Aftonbladet och många andra tidningar är väldigt intresserad av att få uppgifter som talar emot det dumpen hävdar (om inte dumpen själva velat ta till sig dessa uppgifter då jag misstänker att dumpen gärna vill gå till botten om några fel har begåtts)
4. Dumpens arbete ägnar sig åt wallraffande journalistik för att avslöja personer som inte har rent mjöl i påsen, jag skulle kunna jämföra med valstugereportaget 2002 där politiker avslöjades med besvärande uppgifter och där journalister "skapade" sina nyheter eller när Sveriges radio wallraffade sig in på Sverigedemokraterna på en färja mellan Tallin och stockholm
Allt är hyupoteser, därför får personlig integritet väga högre i detta fallet...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Personlig_integritet
2. https://www.synonymer.se/sv-syn/d%C3%B6md
Synonym till dömd är märkt, Dumpen brännmärker folk igenom att skapa material tillsammans med personen som troligen aldrig blivit till utan Dumpen.
3. Du hör själv, inte nog med att de skall övertyga en tidning om sin oskuld och publicera dem, sedan skall det även övertyga folk runt om som totalt skiter i vad de säger, de kommer för alltid vara brännmärkta. Bara för att du och din kompis skara här är nyfikna.
4. HAHAHA, du måste skämta! De jobbar inte med wallraffande journalistik, de skapar sina scopps själva.
Citat:
Det ända i "Wallraffande" de utför är att de catfishar. Sedan leder och skapar de sitt material.
Wallraffa är en beteckning för en journalistisk arbetsmetod där en reporter uppträder under falsk identitet, för att på så sätt få material till reportage eller böcker.
Igenom att tillfredsställa behov utav bekräftelse med mera. De skapar sitt material.
De mjöl du pratar om i många fall var rent innan dumpen la en feting i de. Då de aldrig hade kommit i kontakt med dessa påstådda barn när fiskaren metar på vuxen sidor och appar.
Om nu barn finns på ställen ämnade till vuxna är det ett problem som bör åtgärdas i en annan ände.
Hade varit sin sak om de fiskade på facebook och fick kommentarer och sa usch nej, bort jag vill inte och blivit övertalade. Eller hängt på Roblox och hittat folk där.
De gör de inte för det är lättare att övertala dessa sex och porr skadade beroende personer till att det är okej att göra de övertramp och sedan brännmärka dem.
De ger sig på sjuka människor i behov utav vård och utnyttjar dem för sin egna vinning. Sedan utnyttjar de folks välvilja och totalt lurar personer som dig själv och andra om sitt heliga arbete.
Sättet de arbetar på är så smutsigt och de kunde arbetat bättre, som jag sa, det är skillnad på de som faktiskt är ute efter barn och de som de övertalar. Många av dessa kunde snarare skrivits en riktig artikel om inte deras slisk skit, vad som hände, hur de möttes.
En snygg konfrontations video där de har väl förberedda frågor självklart maskad.
Nu börjar de riktiga arbetet, de samhällsnyttiga arbetet. Att få denna individ att söka vård för sitt beroende och missbruk, att stötta individen. Här hade Dumpen kunnat göra nytta för samhället och göra så att denna individ inte kommer i närheten av att göra övertramp igen.
Men nej, de är mer intresserade av att förstöra liv och lura goda människor med sina avsikter.
Snabba cash på folks bekostnad.