Citat:
Om de begår förtal eller inte är upp till en domstol att avgöra
Nej, dumpen kommer troligtvis inte lägga ner för att EN lagändring kommit till plats utan det krävs mer än så vilket dom själva dessutom sagt
Att informera barn fungerar ju jättebra men problemet är att alla barn är inte trygga och alla barn har inte trygga vuxna omkring sig
Och jag har svårt att se att dumpen skulle ha begått utpressning, möjligen förtal men knappast utpressning och jag ser fram emot hur Bodström i så fall ska kunna bevisa det
Nej, dumpen kommer troligtvis inte lägga ner för att EN lagändring kommit till plats utan det krävs mer än så vilket dom själva dessutom sagt
Att informera barn fungerar ju jättebra men problemet är att alla barn är inte trygga och alla barn har inte trygga vuxna omkring sig
Och jag har svårt att se att dumpen skulle ha begått utpressning, möjligen förtal men knappast utpressning och jag ser fram emot hur Bodström i så fall ska kunna bevisa det
Det är så underhållande o se sektmedlemmarna rapa något om och om igen som Sara tutar i dom som "om polisen gjorde detta skulle Dumpen kunna lägga ner" för att sen helt sonika byta ben o va helt fine med att hon helt plötsligt ändrar sig o säger "det kommer dom inte göra de kommer krävas mer"
Det är sånt löjligt typexempel på hur en manipulativ psykopat beter sig o ni bara sväljer grej efter grej som hon tummar på
Plötsligt en dag kommer ni stå där o inse hur blåsta ni har blivit o fråga er själva hur fan ni kunde gå på allt detta.
Men snälla sluta va så obildad, Bodström behöver inte bevisa någonting. Förundersökningen drivs av polisen, och de är en åklagare som kommer avgöra om åtal väcks när förundersökningen är klar.
Så fort anmälan lämnats in skulle Bodström kunna dragit till Bahamas for all we care för han har absolut INGET med förundersökningen att göra.
Han kommer på sin höjd vara målsägandebiträde under själva rättegången, men de är fortfarande en åklagare som kommer ställa pundarna mot väggen.