2024-11-28, 13:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Precis. Anabola droger o stress nog. Sjuk skillnad mot idag. Idag så passivt aggressiv och taggarna så mkt utåt.

Fruktansvärt aggressiv! Det tillsammans med stress och substanser är raka vägen till en hjärtinfarkt eller mer diffust stroke.
Men det verkar inte påhejjarna bry sig om ett skit eftersom de stödjer hans galenskap och tycker att han mår prima.
Citera
2024-11-28, 13:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ni hade ju redd ut det så varför frågar du?

Och jo jag läste hela diskussionen. Vilken del missade jag? Den där du erkänner att du hade fel? För ja det är korrekt den såg jag inte.
Varför vill du inte svara på frågan?
Dina inlägg tyder på att du säger att BC Game är olagligt eftersom dem saknar svensk licens, är det vad du menar?
Citera
2024-11-28, 13:51
Avstängd
Citat:
Det är nog Linnea, Yousif eller Joakim Hederstedt som lärt Skabbe.

Polis vet hans nuvarande adress kan jag meddela.

Han och Linnéa kommer aldrig att kunna gömma sig från polisen. Det är så att jag tycker att det vore mer barmhärtig att dra av plåstret och sätta fart av polisen.
Citera
2024-11-28, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Polisen kan ha span på olika sett, det finns poliser som sitter och granskar mycket på nätet och dessutom så ligger hans stream kvar så dom kan använda sig av de materialet.
När det gäller eko så går dom in ganska hårt för att granska saker det kan man läsa i olika fupar som gäller ekonomisk brottslighet.

Hundra procent att de har koll på hans/deras stream. Det ingår i kartläggning.
De har ju hållt på rätt länge nu och när de ser att nu har vi tillräckligt så blir det åtal om åklagare håller med.
Eller så hittar de ingenting, vilket jag håller för mindre troligt.

Det bara för Chrippa att ta ett hederligt jobb så han kan betala in sina skulder oavsett om han får sitta inne eller inte.
Citera
2024-11-28, 14:05
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Chrippa glad och nöjd????? 🤣🤣🤣🤣🤣

Tack att du bekräftar att du är inget annat än ett troll. Helt jävla blåst är du om du verkligen tror på sånt.

Precis det är bara en fasad. Han är stressad och mår skit.
Citera
2024-11-28, 14:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag vet inte det. hur kan jag veta det om han inte visar det. den ena grinar den andra skrattar och det är vad man vet

De flesta klarar av att läsa mellan raderna och se förbi fasaden.
Citera
2024-11-28, 14:16
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Bara dumhuvuden som inte skulle må dåligt om de hade dvärgens liv.

Jag ska erkänna att jag var lite avundsjuk på Christofers liv kring 2022. Alla resor och pengar. Men när skulderna kom fram insåg jag att mitt liv är bättre, allt efter det som utredning eko osv har fått mig att inse att mitt rätt tråkiga liv är klart mycket bättre än hans. Jag måste må extremt mycket bättre än vad han gör. Nu bryr sig ingen med all rätt om min livshistoria men tycker det säger mkt.
Citera
2024-11-28, 14:22
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Så rent konkret dom får in en tidsstämpel och sen? Tror du morgonmötet sen betar av tipset om tidsstämpeln? Du säger "nog".

Tipset går nog till berörd person, åklagaren, som gör en bedömning. Morgonmöte vet jag inte var du fått ifrån.
Citera
2024-11-28, 14:24
Medlem
Nytt på Chrippas Storie.

Svenska Kreatörer under Julafton, glöm inte att jag försörjer er utan mig hade ni inte varit något. God Jul önskar Chrippa

Ingen verkligen ingen kan ta min plats. Vissa klarar inte ens hålla maten i styr, andra flyttar ut i Stora rummet och blåser frugan. Den tredje gömmer sig bakom mamma medans brorsan döms för våld... Ja, vem det är behöver du inte gå på KTH för att förstå
Citera
2024-11-28, 14:28
Avstängd
Citat:
Jag ska erkänna att jag var lite avundsjuk på Christofers liv kring 2022. Alla resor och pengar. Men när skulderna kom fram insåg jag att mitt liv är bättre, allt efter det som utredning eko osv har fått mig att inse att mitt rätt tråkiga liv är klart mycket bättre än hans. Jag måste må extremt mycket bättre än vad han gör. Nu bryr sig ingen med all rätt om min livshistoria men tycker det säger mkt.

Jag har också något jag var avundsjuk på. Inte pengar och resande utan på hans energi. Jag har så mycket i mitt liv som av naturliga orsaker gör att jag inte alltid har tid att tanka energi. Men när jag lyssnade på Chrippa och hans energi boostade det min energi.
Massa posivitet. Lev livet.

Men så visade det sig vara på ett annat sätt och att det drog ner andra människor och förstörde hans papparoll. Vilket slöseri av sitt liv.
Citera
2024-11-28, 14:29
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Nytt på Chrippas Storie.

Svenska Kreatörer under Julafton, glöm inte att jag försörjer er utan mig hade ni inte varit något. God Jul önskar Chrippa

Ingen verkligen ingen kan ta min plats. Vissa klarar inte ens hålla maten i styr, andra flyttar ut i Stora rummet och blåser frugan. Den tredje gömmer sig bakom mamma medans brorsan döms för våld... Ja, vem det är behöver du inte gå på KTH för att förstå

Här är bilden

https://postimg.cc/xk9yLFWS
Citera
2024-11-28, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent att de har koll på hans/deras stream. Det ingår i kartläggning.
De har ju hållt på rätt länge nu och när de ser att nu har vi tillräckligt så blir det åtal om åklagare håller med.
Eller så hittar de ingenting, vilket jag håller för mindre troligt.

Det bara för Chrippa att ta ett hederligt jobb så han kan betala in sina skulder oavsett om han får sitta inne eller inte.

Jag är helt hundra på det för det handlar inte om ett enkelt skattebrott det är större saker.

Ja han har ju den möjligheten nu att ta ett vanligt jobb men han kommer aldrig göra de.

Hahaha hans senaste instagram inlägg är han lite kränkt över att Anjo inte pratar om honom? 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in