2024-11-28, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Haha Rask, räcker att hitta en pant burk i månaden och lyckas panta den så går det bättre än för Rask. Han har sedan tidiga tonåren gått back varenda månad.

Det jobbiga för Chrippa är nog att Rask sitter och pratar skit och hittar på massa elakheter att kalla hans brud för. Tror fan det blir jobbigt i längden att ha ett maniskt AS efter sig som tjatar skit i 100 tals timmar inför Sveriges sämsta publik som tror det går bra för någon går back 10000 tals kronor varenda månad. Arv 500 000 13 månader senare slut.

Chrippa har nog andra anledningar att lägga Youtube på hyllan än avundsjuka på Rask.

Exakt samma sak för Chrippa i hans stream varje dag pratar han om Rask, Anjo & Jocke.

Sen ska man inte glömma att Anjo & Rask ger publiken de dom vill ha, om dom lägger ut något annat så vill ändå publiken ha videos om kräftan.
Bara kolla röstningarna dom har på instagram ibland där följarna får välja videos och kräftan vinner alltid.
Citera
2024-11-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det måste på nått sätt gå och anmäla han för han gör detta olagligt?

Polisen har koll dom har bevakat han stream och gör säkert fortfarande.
Men anmäl instagram inlägg så kan han sluta lura folk där.
Citera
2024-11-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Oj du kom snabbt in i tråden så fort Rask började nämnas.
Rask har sina barn, han har en fin fru, han betalar skatt, är inte jagad av myndigheterna, bra visningar på sin kanal, en god relation med sin familj så ja det går betydligt bättre för Rask än vad det gör för kräftan.
Jag tror ni båda måste lugna ner er. Rent objektivt så kan vi konstatera att både Rask och Chrippa är totala nollor. Chrippa är ett riktigt mongo ja.

Men att påstå att Rask betalar skatt? Det syns ju på allabolag att de inte är gjort än.
Citera
2024-11-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Polisen har koll dom har bevakat han stream och gör säkert fortfarande.
Men anmäl instagram inlägg så kan han sluta lura folk där.
Du har inte koll på hur en myndighet fungerar. En myndighet har inte resurserna att sitta och titta på Chrippas stream, dom kanske har gjort det för att få underlag, men det är inget man kan göra övertid så nej dom bevakar inte.
Citera
2024-11-28, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag tror ni båda måste lugna ner er. Rent objektivt så kan vi konstatera att både Rask och Chrippa är totala nollor. Chrippa är ett riktigt mongo ja.

Men att påstå att Rask betalar skatt? Det syns ju på allabolag att de inte är gjort än.

Jag tycker inte Rask är en nolla eller ett mongo däremot så tycker jag att chrippa är fruktansvärd som utsätter sitt egna barn för fara och trauma och mordhotar andras barn de är bara vidrigt enligt mig.
Citera
2024-11-28, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Fast han flyttar ju när han vill. Rask vill flytta men kan inte. Det är inte chrille som sitter och grinar i videor och säger hur dåligt han bor och dåligt han har det. chrille är verkar glad och ganska nöjd det gör inte rask.

Chrippa glad och nöjd????? 🤣🤣🤣🤣🤣

Tack att du bekräftar att du är inget annat än ett troll. Helt jävla blåst är du om du verkligen tror på sånt.
Citera
2024-11-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Du har inte koll på hur en myndighet fungerar. En myndighet har inte resurserna att sitta och titta på Chrippas stream, dom kanske har gjort det för att få underlag, men det är inget man kan göra övertid så nej dom bevakar inte.

Kanske inte hela tiden 24/7 men dom har kollat hans stream och gör säkert de då & då, hans stream ligger ju kvar.
Dom kommer säkerligen använda sig av materialet.
Citera
2024-11-28, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Chrippa glad och nöjd????? 🤣🤣🤣🤣🤣

Tack att du bekräftar att du är inget annat än ett troll. Helt jävla blåst är du om du verkligen tror på sånt.
Jag har kollat på båda två och den ena som heter Rask grinar och klagar hela tiden. den andra är alltid rolig och nöjd när han pratar.
Citera
2024-11-28, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag har kollat på båda två och den ena som heter Rask grinar och klagar hela tiden. den andra är alltid rolig och nöjd när han pratar.

Båda mår inte bra…. Den som grinar visar det, och den andra försöker visa att hans liv är bra, dock vet de flesta att han inte mår så bra som han försöker framstå. Han mår skit och det syns bakom fasaden.
Citera
2024-11-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Båda mår inte bra…. Den som grinar visar det, och den andra försöker visa att hans liv är bra, dock vet de flesta att han inte mår så bra som han försöker framstå. Han mår skit och det syns bakom fasaden.
Jag vet inte det. hur kan jag veta det om han inte visar det. den ena grinar den andra skrattar och det är vad man vet
Citera
2024-11-28, 11:40
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Hahahaha men va ???? Hans röst låter ju helt helt helt annorlunda .
Är det all anabola som över tid förändrar även rösten???
Låter ju helt olika hans nuvarande röst.

Han har åldrats mycket på 8 år!!!

Precis. Anabola droger o stress nog. Sjuk skillnad mot idag. Idag så passivt aggressiv och taggarna så mkt utåt.
Citera
2024-11-28, 11:43
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
troligtvis vet du man har tillgång till vilket, olika crypto wallets och sina utländska konton i Sverige också.

Då tar KF det. Det är nåt konto svensk KF inte kan se där man kan göra uttag i Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in