2024-11-28, 11:42
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Känns väldigt rimligt!
Hoppas på en live så vi kan få veta alla detaljer!

Med tanke på Pias behov av bekräftelse, så kommer det nog en live. En pruttfull Pia, som lever ut hela registret av "sexig o kåt åtråvärd kvinna"...
Citera
2024-11-28, 11:47
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Med tanke på Pias behov av bekräftelse, så kommer det nog en live. En pruttfull Pia, som lever ut hela registret av "sexig o kåt åtråvärd kvinna"...

Ja och då kommer alla kort läggas på bordet! Vad som än hänt H!
Citera
2024-11-28, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Ja och då kommer alla kort läggas på bordet! Vad som än hänt H!

Ska de ta in på hotell och äta ryggbiff och dricka goda viner och kasta efterrätt omkring sig i matsalen och smita upp på rummet och då Saatana Perkele och fram med niven. "Öppna! Det är polisen! Öppna!"

Sov gott alla barn, nästa kapitel kommer senare.
Citera
2024-11-28, 14:01
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ska de ta in på hotell och äta ryggbiff och dricka goda viner och kasta efterrätt omkring sig i matsalen och smita upp på rummet och då Saatana Perkele och fram med niven. "Öppna! Det är polisen! Öppna!"

Sov gott alla barn, nästa kapitel kommer senare.

Japp, väntar spänt på nästa uppdatering

Då har han nog kastat ut henne igen 🤣🤣
Citera
2024-11-28, 15:49
Medlem
Pruttgrottas avatar
Gräddis är orolig att hon är på smällen då hon inte fått mens på en månad.
Att hon som 50 åring skulle hamnat i klimakteriet finns såklart inte på kartan.

https://gofile.io/d/vtyvRv

Hon är ute och handlar åt Hassan, jag tycker nästan det känns lite som att gubben kanske gjort sig illa på något sätt och därför behöver hjälp av Gräddis.
Citera
2024-11-28, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nej inte med det hälsosamma livet. Klart att hon till fullo är fertil. Även Hassan har toppenpigga simmare.

Citat:

Hon är ute och handlar åt Hassan, jag tycker nästan det känns lite som att gubben kanske gjort sig illa på något sätt och därför behöver hjälp av Gräddis.

Han son har kanske sagt upp bekantskapen och gubben är förtvivlad och Pia frestar med Äventyr.
Citera
2024-11-28, 16:13
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej inte med det hälsosamma livet. Klart att hon till fullo är fertil. Även Hassan har toppenpigga simmare.

Hehe mm stressen av att vara "hemlös" i combo med alkoholism gör säkert underverk för att ha en regelbunden menstruation.😅
Citera
2024-11-28, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta

Okej, för det första är det kul att se att hon verkar lite nyktrare, hoppas det håller i sig.

Varför köpte hon inte en graviditets sticka direkt om hon är så orolig? Jag tror hon mycket väl vet att hennes stress med hemlöshet och alkoholen påverkar mensen. Jag vet många som blir av med sin för betydligt mindre stress än den gräddis går igenom.. säger hon såhär för att Hassan inte ska ha hjärta att slänga ut en gravid kvinna?
Hon säger att Hassan behöver hjälp men imorse skulle dom ju ut på äventyr… så han är nog inte allvarligt skadad.

Att hon grät imorse utan anledning kallas abstinens.

Nja… det stör mig att hon inte köpte en grav test nu om hon är så orolig. Jag tror hon bara försöker hålla fast vid Hassan.
Citera
2024-11-28, 16:20
Medlem
För ca ett år sen blev hon vansinnig på folk som frågade om hon var i klimakteriet, jag minns inte varför dom frågade dock.
Naturligtvis är anledningen till utebliven mens graviditet, för hon är forever young. Och oemotståndligt snygg.
Citera
2024-11-28, 16:27
Medlem
Så märkligt hur korkad hon blivit,hon var ju smart förr.Att inte veta nåt om klimakteriet när man är 50 är ju mycket underligt.
Citera
2024-11-28, 16:33
Medlem
Marcusdemortes avatar
Det låter som att H har hälsoproblem om man kollar videon. Hon går och handlar för att hjälpa H.
Citera
2024-11-28, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Okej, för det första är det kul att se att hon verkar lite nyktrare, hoppas det håller i sig.

Varför köpte hon inte en graviditets sticka direkt om hon är så orolig? Jag tror hon mycket väl vet att hennes stress med hemlöshet och alkoholen påverkar mensen. Jag vet många som blir av med sin för betydligt mindre stress än den gräddis går igenom.. säger hon såhär för att Hassan inte ska ha hjärta att slänga ut en gravid kvinna?
Hon säger att Hassan behöver hjälp men imorse skulle dom ju ut på äventyr… så han är nog inte allvarligt skadad.

Att hon grät imorse utan anledning kallas abstinens.

Nja… det stör mig att hon inte köpte en grav test nu om hon är så orolig. Jag tror hon bara försöker hålla fast vid Hassan.
Herregud hur tokigt är inte detta 😂 Precis som du säger hade hon köpt ett grav test direkt idag om hon misstänkte det.
Hon är i klimakteriet och inget annat
Att hon grät imorse beror som du säger på abstinens. Det är säkert mer för att klistra sig fast vid H som hon håller på så här

Tänkte på en annan sak. Är inte kunnig kring detta Men kan hon ha varit på läkarbesök och fått antabus utskrivet. Kanske H ställt ultimatum. Typ sluta supa om du ska bo hos mig.
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-28 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in