Citat:
Ursprungligen postat av
Krabban2
Exakt, precis så är det, och Rønne är om möjligt ännu värre. Han blockerade mig direkt på SwebTube så fort jag ifrågasatte något. Han kommenterade med: Det här är min kanal, här gör jag som jag vill.
Är så exakt den vintunnan. Han är helt klart neonasse och ändå ärad medlem i knäpptryckarna. En liten toksekt som leds av gammal psykad anarkist och kommunist. Pelikanhakan med dumboöronen tror sig, precis som sin tankade polare amiral Ölis von Raaap, vara expert på i stort sett allt. Alla, precis alla, i hela landet är idioter, utom han då förstås. Hans förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är mycket begränsad. Så är det när IQ räknas i nr liten damsko.
Hans stora dröm dock, när dom dagliga 2-3 pavorna rödtjut börjar göra sitt jobb, är att få vått i brallan vid fantasin att bli en Quisling i Sverige. Drömmen om en fin svart uniform och mössa med dödskalle i gör nästan, men bara nästan, att köttbullen får pinne. Att det aldrig händer dock beror på kröken och en gravt förfallen perrongsopar kropp. Tro inte att svartmössor bara fanns på 30-talet. Dom är runt oss nu och måste bekämpas. Fläsktrynet drömmer om att vara lägerkommendant och varje eftermiddag välja ut dom som ska plågas, torteras och dödas. Fantasier? Icke! Trynet har ju sagt det så offentligt att det uppmärksammades av SR!
Han gömmer sig på Bornholm för att kunna undgå svensk lag. Tror han. Trist för honom att Danskarna har ett helt annat historiskt minne om nassar och dessutom domstolar att ta hand om det! Nasserönne och hans packade ledsagare är vidriga. Dom som lyssnar på klegget ska skämmas. Vi andra ska dock punktmarkera dom och rapportera deras tubendynga varenda dag. Tills dess dom slängs ut! Det är ett renlighetskrav.