2024-11-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koivu
Håkan Bergmark är en mytoman som är väldigt vårdslös med sanningen.

Det är bara PK sanning han genomskådar som lögn.
(Inte alltid, men väldigt ofta får han rätt)
Citera
2024-11-27, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag har heller aldrig hört talas om honom trots att jag är intresserad av politik. Så, han kan inte vara särskilt känd eller framstående politiker. Jag orkar inte se honom på Youtube om det som du skriver stämmer.

Han är med i partiet "knapptryckarne" som vill folkomrösta mycket mer.
Knapptryckarna finns även på ansiktsboken
Citera
2024-11-27, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No15

Nämn här lite exempel på när din idol hade rätt?
Att han dök på U137?
eller Estonia?
Citera
2024-11-27, 10:59
Medlem
Oldgs avatar
Citat:

Kan du vänligen ge några exempel på när han har rätt? Du vet att han ljuger om sin bakgrund eller hur?
Han var inte officier, har aldrig varit röjdykare, har inte jobbat för USMC, han har inte gett Mark Knopfler några riff, han har inte spelat på Wembley etc etc.

Dessutom du stödjer alltså att vi demonterar civilförsvaret samt det militära försvaret och lägger hos platta för ryssarna?

Du stödjer även att Bergmark idkar censur emot alla som ifrågasätter hans s.k. fakta i kommentars fälten? Att han är emot en fri debatt och yttrandefrihet? Att Bergmark och Rönne sprider antisemitiska filmer?
Senast redigerad av Oldg 2024-11-27 kl. 11:05.
Citera
2024-11-27, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
På Bergmarks rumble kanal https://rumble.com/user/hakantheswede så verkar han idka ordentligt med censur på kommentarerna (man måste logga in för att kunna se det). Jag finner det tragikomiskt att Bergmark sitter och skriker om censur och att de aldrig får höras i media samtidigt så gör han samma sak själv emot sina egna kritiker. Han som är såååååååå för yttrandefrihet och debatt.....

Exakt, precis så är det, och Rønne är om möjligt ännu värre. Han blockerade mig direkt på SwebTube så fort jag ifrågasatte något. Han kommenterade med: Det här är min kanal, här gör jag som jag vill.
Citera
2024-11-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Exakt, precis så är det, och Rønne är om möjligt ännu värre. Han blockerade mig direkt på SwebTube så fort jag ifrågasatte något. Han kommenterade med: Det här är min kanal, här gör jag som jag vill.

Rönne, som i yttrandefrihetens namn fantiserar om blodbad, galgebacken och att misshandla politiker, hade garanterat varit snabb att polisanmäla alla dem som skulle uttrycka sig likadant om knapptryckarna..
Citera
2024-11-27, 19:17
Medlem
Citat:

Det nick är lite fel. 15 inget bra.
55:a skulle stämma bättre.
Citera
2024-11-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2

Är så exakt den vintunnan. Han är helt klart neonasse och ändå ärad medlem i knäpptryckarna. En liten toksekt som leds av gammal psykad anarkist och kommunist. Pelikanhakan med dumboöronen tror sig, precis som sin tankade polare amiral Ölis von Raaap, vara expert på i stort sett allt. Alla, precis alla, i hela landet är idioter, utom han då förstås. Hans förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är mycket begränsad. Så är det när IQ räknas i nr liten damsko.

Hans stora dröm dock, när dom dagliga 2-3 pavorna rödtjut börjar göra sitt jobb, är att få vått i brallan vid fantasin att bli en Quisling i Sverige. Drömmen om en fin svart uniform och mössa med dödskalle i gör nästan, men bara nästan, att köttbullen får pinne. Att det aldrig händer dock beror på kröken och en gravt förfallen perrongsopar kropp. Tro inte att svartmössor bara fanns på 30-talet. Dom är runt oss nu och måste bekämpas. Fläsktrynet drömmer om att vara lägerkommendant och varje eftermiddag välja ut dom som ska plågas, torteras och dödas. Fantasier? Icke! Trynet har ju sagt det så offentligt att det uppmärksammades av SR!

Han gömmer sig på Bornholm för att kunna undgå svensk lag. Tror han. Trist för honom att Danskarna har ett helt annat historiskt minne om nassar och dessutom domstolar att ta hand om det! Nasserönne och hans packade ledsagare är vidriga. Dom som lyssnar på klegget ska skämmas. Vi andra ska dock punktmarkera dom och rapportera deras tubendynga varenda dag. Tills dess dom slängs ut! Det är ett renlighetskrav.
Citera
2024-11-28, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Kan du vänligen ge några exempel på när han har rätt? Du vet att han ljuger om sin bakgrund eller hur?
Han var inte officier, har aldrig varit röjdykare, har inte jobbat för USMC, han har inte gett Mark Knopfler några riff, han har inte spelat på Wembley etc etc.

Dessutom du stödjer alltså att vi demonterar civilförsvaret samt det militära försvaret och lägger hos platta för ryssarna?

Du stödjer även att Bergmark idkar censur emot alla som ifrågasätter hans s.k. fakta i kommentars fälten? Att han är emot en fri debatt och yttrandefrihet? Att Bergmark och Rönne sprider antisemitiska filmer?

Menar du att HB inte heller har spelat med och skrivit låtar till Prince?
Hahaha
HB påstår sig varit en ledande Trubadur då måste ju någon ha sett o hört
eländet nån stans?
Minns man hur det var ett tag då det satt en skön full trubadur jävel på varenda ställe från korvkiosk och uppåt o slaktade låtar.
Så tror jag nog HB platser i det gänget av sunk trubadurer det fanns som fick lite pengar svart och fri öl som om betalning?
Citera
2024-11-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Nämn här lite exempel på när din idol hade rätt?
Att han dök på U137?
eller Estonia?

Gärna, men tala om när han sagt han dykt på U 137, du verkar ha dålig koll
Citera
2024-11-28, 09:04
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Inget jag känner till. Däremot förstår jag om han plockar bort lögner och personliga påhopp.

Jag undrar hur du skulle vara om du inte gömde dig bakom ett alias.

Väx upp

Snacka om att sänka sig själv - eftersom du sänker dig till ett barns nivå - han som sa det var det! Samt varför editerar du andra personers inlägg när du citerar? Sedan så har du alltså inga bevis att ge? Du är alltså lika "bra" som din "idol"?
Senast redigerad av Oldg 2024-11-28 kl. 09:29.
Citera
2024-11-28, 09:13
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Gärna, men tala om när han sagt han dykt på U 137, du verkar ha dålig koll

Har sagt det i flera olika videos, vissa är deletade - annars kan du söka på det i tråden annars kolla in denna artikel.

https://newsvoice.se/2024/09/minering-av-ostersjon-nato/

"Håkan Bergmark var röjdykare i svenska flottan. Han har haft flera uppdrag kopplat till den sovjetiska ubåten som sattes på grund utanför Karlskrona och Estonia-incidenten"

Ovan är en lögn av episka mått

Samt så säger han det på twitter https://x.com/BergmarkStig1/status/1611739113933217795

"Håkan Bergmark KT på X: ”1978 blev jag officer i Svenska Marinen 1981 undersökte vi U137 i gåsefjärden, 1994 dök vi på MS Estonia och det har alltid varit Ryssland som va motståndare. Numera har det visa sig vara USA och NATO. Ryssland är fortfarande farligt men Ukrainas ledning är just nu värst” / X

Samt i utsagan till Jutta Rabe - sid 6

https://estoniaferrydisaster.net/pdf/enclosure34.pdf

Ännu en lögn!
Senast redigerad av Oldg 2024-11-28 kl. 09:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in