2024-11-27, 15:39
Medlem
Nariiouhs avatar
Kan inte fatta dom här brudarna som släppt in gräddan i sina lägenheter, får rysningar när jag tänker på tjejen som delade säng med Pia 🤮

Ba köra den madrassen till tippen sen.
Citera
2024-11-27, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Vagt minne av det av ja, Sonen tyckte inte om pappans umgänge ” Gräddrumpan”.

Vem fan skulle gjort?
Precis
Nä jag hade brutit ihop om min pappa skulle haft ett förhållande med henne. Jag hade förklarat allvaret för honom och även bett honom ringa och se om hon kunde tas in med LVM eller LPT.

Igår tex var hon riktigt vidrig och krävde att han skulle säga att han var hennes pojkvän. Gapig och aspackad.
Sen krävde hon tillbaka 200 kr av en kille som hon faktiskt hade gett honung för att ge lite tillbaka när hon fick sova över hos tjejen
Citera
2024-11-27, 15:51
Medlem
DeletedUsers avatar
Det är Hassan hon är tillbaks med va????!!!
Citera
2024-11-27, 16:04
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Du kanske har rätt, men tror faktiskt att gubben är 73.
Är ju ingen ålder idag, och levt i Sverige sen 70-talet. Med Folktandvård/ VC och allt vad det främjar hälsa.
Även om han är rökare, verkar ju fortfarande stark och vid god vigör fysiskt.

Fast hittat ” Dåligt Sällskap” på äldre dagar nu?
Hans son tycks inte vara jätteglad.

Tror inte det stämmer att han kom på 70-talet, tror han kom senare. Har hört nån siffra om det av Gräddis och det var betydligt senare..
Är han dessutom den arbetshäst som alltid arbetat och gjort rätt för sig som Gräddis hävdat, så kan han omöjligt ha en så låg pension om han kom på 70-talet..

Ekvationen går inte ihop och det är nått lurt med det hela..
Citera
2024-11-27, 16:07
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Precis
Nä jag hade brutit ihop om min pappa skulle haft ett förhållande med henne. Jag hade förklarat allvaret för honom och även bett honom ringa och se om hon kunde tas in med LVM eller LPT.

Igår tex var hon riktigt vidrig och krävde att han skulle säga att han var hennes pojkvän. Gapig och aspackad.
Sen krävde hon tillbaka 200 kr av en kille som hon faktiskt hade gett honung för att ge lite tillbaka när hon fick sova över hos tjejen

Ja, det där med 200 spänn..

Kanske försökt LPT:a Pappa Hassan?

Verkar ju inte Ha Alla Hästar Inne längre?
Citera
2024-11-27, 16:09
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Tror inte det stämmer att han kom på 70-talet, tror han kom senare. Har hört nån siffra om det av Gräddis och det var betydligt senare..
Är han dessutom den arbetshäst som alltid arbetat och gjort rätt för sig som Gräddis hävdat, så kan han omöjligt ha en så låg pension om han kom på 70-talet..

Ekvationen går inte ihop och det är nått lurt med det hela..

Gräddis sa att H kom hit 92 i en live.

Finns sparat här:
https://youtu.be/hAaLraEIAZU?t=1047
Senast redigerad av LenaLar 2024-11-27 kl. 16:14.
Citera
2024-11-27, 16:12
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Gräddis sa att H kom hit 92 i en live.

Kan stämma med det jag hörde också, han har ju en dotter som inte kan prata svenska ens..
Citera
2024-11-27, 16:13
Medlem
vonDys avatar
Tänk också, om det vore en morfar/farfar, som kommer med en ” Gräddrumpa” till bords. 🙄
Citera
2024-11-27, 16:23
Avslutad
Citat:
Ja, det där med 200 spänn..

Kanske försökt LPT:a Pappa Hassan?

Verkar ju inte Ha Alla Hästar Inne längre?
Precis så gör man inte.
Jag hade bett Hassan att han skulle iallafall försöka ta reda på om Gräddis kan gå LVM eller LPT Om jag hade varit Hassans dotter.

Nä något skumt är det med Hassan också.
För Gräddis kommer aldrig bli bättre utan proffesionell hjälp. Jag undrar om han lever på hoppet att hon ska sluta dricka själv. Eller så vill han ha sex och hennes pengar.
Citera
2024-11-27, 16:27
Avslutad
Citat:
Tänk också, om det vore en morfar/farfar, som kommer med en ” Gräddrumpa” till bords. 🙄
Urk 🤑
Citera
2024-11-27, 16:36
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Precis så gör man inte.
Jag hade bett Hassan att han skulle iallafall försöka ta reda på om Gräddis kan gå LVM eller LPT Om jag hade varit Hassans dotter.

Nä något skumt är det med Hassan också.
För Gräddis kommer aldrig bli bättre utan proffesionell hjälp. Jag undrar om han lever på hoppet att hon ska sluta dricka själv. Eller så vill han ha sex och hennes pengar.

Hassan har alltid bara hört av sig till Pia när han är sugen på att ligga men nu tror jag nog hennes pengar lockar en hel del också.
Kanske tycker han det kan vara värt att riskera att bli vräkt för att få åka till Gambia i 3 veckor och snylta lite på Pia.
Citera
2024-11-27, 16:38
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Hassan har alltid bara hört av sig till Pia när han är sugen på att ligga

Hur vet du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto