2024-11-14, 20:01
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Det komiska i det hela dom verkar få igenom det varje gång

Ja men det måste väl ändå vara på upphällningen nu? De har "tagit in" över två miljarder kronor , 70 miljoner så sent som 2023, och det enda det lett till är ett börsvärde på 50 miljoner.
Citera
2024-11-14, 20:18
Medlem
Enok1Halvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja men det måste väl ändå vara på upphällningen nu? De har "tagit in" över två miljarder kronor , 70 miljoner så sent som 2023, och det enda det lett till är ett börsvärde på 50 miljoner.
Ska jag vara ärlig tror jag det finns idioter iallafall för 2 NE till, gissar på att 2026 läser vi här igen om dom nya pennorna
Citera
2024-11-14, 21:13
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Jäpp!
Nu ska de "ta in" ytterligare 85 miljoner i bllaget som nu har ett börsvärde på 50 miljoner.

Det finns obegränsat med andra saker som är bättre att investera i än Anoto.
Ja, så gott som vilket annat bolag som helst på börsen 😁
Citat:
Ursprungligen postat av Enok1Halvar
Det komiska i det hela dom verkar få igenom det varje gång
Hoppet är det sista som överger den som inte klarar av att hantera insikten att hen gjort en dålig investering och att pengarna är förlorade.
Citera
2024-11-14, 22:09
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Får väl hoppas att de får ersättning i aktier eller pennor för några pengar att betala arvoden med har knappast Anoto...

Ska man vara lite snäll mot Anoto så säljer de faktiskt produkter och har en hyfsad BM, men sen efter det har de enorma kostnader för en massa personal och ledning som vida överstiger vad de drar in. Nu lever de på lån, men nästa Q lär det bli NE om inte försäljningen drar iväg x5.

NE blev det. Oscar har ju kånkat så nu är det Anåtås tur
Citera
2024-11-26, 14:01
Medlem
Ringhals3s avatar
Nätt ras på 26,79% nu efter ett PM som hur Anoto än lindar in det osar av desperation och kris.

26,79% ner utöver det redan verkställda raset efter kungörandet av de massiva nyemissionerna, det är episkt.

Det framgår av dagens PM att reptricket att ständigt klättra högre och högre upp i aktievolym med hjälp av nyemissioner som ger aktier som aldrig blir värda mer än emissionskursen nått till vägs ände.

Visst ät styrelseordföranden vär 900.000 kr om året för sitt slit?
Citera
2024-11-26, 14:46
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Nätt ras på 26,79% nu efter ett PM som hur Anoto än lindar in det osar av desperation och kris.

26,79% ner utöver det redan verkställda raset efter kungörandet av de massiva nyemissionerna, det är episkt.

Det framgår av dagens PM att reptricket att ständigt klättra högre och högre upp i aktievolym med hjälp av nyemissioner som ger aktier som aldrig blir värda mer än emissionskursen nått till vägs ände.

Visst ät styrelseordföranden vär 900.000 kr om året för sitt slit?
Trådtrollet lyckades nog göra bra affär även på denna nedgången
Citera
2024-11-26, 16:28
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Trådtrollet lyckades nog göra bra affär även på denna nedgången

Aa inte omöjligt att d händer igen. Börjar nog småköpa in mig igen innan nästa race börjsr 😘
Brukar bli bra trejdning på tr också 😁
Citera
2024-11-26, 16:30
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Aa inte omöjligt att d händer igen. Börjar nog småköpa in mig igen innan nästa race börjsr 😘
Citera
2024-11-27, 10:20
Medlem
Citat:
Brukar bli bra trejdning på tr också 😁
Är det resan mot den av dig prognostiserade aktiekursen om 52 spänn du syftar på?

Trevlig dag!
Citera
2024-11-27, 10:41
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Är det resan mot den av dig prognostiserade aktiekursen om 52 spänn du syftar på?

Trevlig dag!

Nja, knappast efter alla utspädningar men 50% och 30% där då och då tar vi gärna min skämsna 🤡 vän 😅
Citera
2024-11-27, 11:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Nja, knappast efter alla utspädningar men 50% och 30% där då och då tar vi gärna min skämsna 🤡 vän 😅

Dags för en omvänd split 1000:1, men det skulle ju i och försig ändå inte räcka till 52 kr.
Citera
2024-11-27, 11:48
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Dags för en omvänd split 1000:1, men det skulle ju i och försig ändå inte räcka till 52 kr.

Nä knappast men det gör inget 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in