2024-11-26, 19:16
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja. Nu ” Äger” hon Hassan.

Pia Nyberg, ” Top of the Word” , en stund..

Parasit och Vidrig, Absolut!

Pias överlägsna flin o uppspärrade ögon, huvudknycken, zoomningar över den obefintliga röven, den alkoholsladdriga magen och så den där låten som ljudkuliss över den misär som ska föreställa Pias liv...
Det syns vad hon tänker..."Se så smart jag är, som får andra att göra som jag vill..."

Nu snurrar karusellen för Pia...men allt har ett slut.
Citera
2024-11-26, 19:35
Avslutad
Tror ni anledningen till att hon gömmer sig är för att socialtjänsten äntligen reagerat och påbörjat en LVM-utredning och vill ta henne till ett läkarbesök?
Citera
2024-11-26, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Hon hade typ 300k i skulder och lägenheten. gick för 1 750 000.- så det låter ju helt rimligt.

Vart har hon sagt det, och att pengarna är utbetalda?
Citera
2024-11-26, 19:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Tror ni anledningen till att hon gömmer sig är för att socialtjänsten äntligen reagerat och påbörjat en LVM-utredning och vill ta henne till ett läkarbesök?

Äsch...hon älskar uppmärksamhet, vin, sex o att utnyttja andra.
Hon skapar drama för att få lajks, helt enkelt. Hon gömmer sig inte, hon skapar!
Citera
2024-11-26, 19:57
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vart har hon sagt det, och att pengarna är utbetalda?

När hon berättar om skulden finns på min kanal. Vet inte var men det finns där.

När det kommer till utbetalningen så finns där goda tecken på att hon fått det utbetalt.
Köp kaffe, vinglas på krogen, Ute mat och hyrfilmer. Det är långt mer än vad "ostronfabriken" drar in. '
Hon är ganska restriktiv med pengar annars. Bag in box i handväskan på krogen bla.

Har inga konkreta bevis men tecknen finns där.
Citera
2024-11-26, 20:14
Medlem
thecatfisters avatar
Hej I tråden. Jag har en del frågor hoppas ni som är i tråden. Varför bryr man sig om en alkad ful som fasen kärring o vad hon gör. Varför är detta intressant.
Denna Hassan som tad 6pp. Vad tycker han om att vara kändis på fb. Främst undrar jag ju varför denna äckliga kvinna har följeslagare öht. Ja tycker det helw är rätt sjukt faktiskt m men vsf vet jag isnske är näds åssdise horwl och Robinson
Citera
2024-11-26, 20:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Hej I tråden. Jag har en del frågor hoppas ni som är i tråden. Varför bryr man sig om en alkad ful som fasen kärring o vad hon gör. Varför är detta intressant.
Denna Hassan som tad 6pp. Vad tycker han om att vara kändis på fb. Främst undrar jag ju varför denna äckliga kvinna har följeslagare öht. Ja tycker det helw är rätt sjukt faktiskt m men vsf vet jag isnske är näds åssdise horwl och Robinson
Det är lite som att följa en dokusåpa, nog det som tilltalar

Detta med att hon blev hemlös var ganska intressant att följa (tack Marcus de Morte!!). Men tyvärr så har hon lyckats hitta tillbaka till stackars Hassan som hon utnyttjar för hans boende..
Citera
2024-11-26, 20:57
Medlem
Detta glömmer jag aldrig. När pappan får sig en avhyvling genom sladdtelefonen.
https://vm.tiktok.com/ZNe3fogYp/
Citera
2024-11-26, 21:07
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecatfister
Kunde inte äta och titta på tanten samtidigt i början - men man vänjer sig så var inte orolig.

Du måste ge henne lite tid bara.

Kolla på det där sladdtelefon klippet som Badkaret länkades nyss, det är verkligen ”whaye to go Pappsen!” 😆
Citera
2024-11-26, 21:13
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Detta glömmer jag aldrig. När pappan får sig en avhyvling genom sladdtelefonen.
https://vm.tiktok.com/ZNe3fogYp/

Tänk att exmaken någon gång älskat den där skräcködlan. Iofs var hon väl normal då. Finns det bilder från innan hon blev Gräddis med hela Svenska folket?
Citera
2024-11-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Hon hade typ 300k i skulder och lägenheten. gick för 1 750 000.- så det låter ju helt rimligt.
Precis men har hon sagt att hon har fått pengarna? Tvivlar jag på.
Citera
2024-11-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Tänk att exmaken någon gång älskat den där skräcködlan. Iofs var hon väl normal då. Finns det bilder från innan hon blev Gräddis med hela Svenska folket?

https://vm.tiktok.com/ZNe3PBhSs/

På det kontot finns många gamla klipp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in