2024-11-26, 15:48
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Ja, alltså om jag verkligen måste välja så hade jag nog tryckt Hinhin i röven. 😈

Du då?

Jag visset at du var sugen på Tintin... Ja hon är sexig!!

Gräddrumpan oxå med en mask och lite porriga kläder, typ raffset.

Hassan i läderbrallor & knutpiska..
Citera
2024-11-26, 15:52
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Kuken har inga ögon säger Hassan. 👀

"Kuken Ska Ha Sitt" sen är det "Töm och Glöm" som gäller tills det pockar på igen, verkar vara devisen Hassan lever efter, och när Hassan ropar kommer Gräddrumpan springande..

Det mest värdiga vore om de kom överens över att de är KK:s och inget annat, ingen av dem står ut med den andre någon längre stund
Citera
2024-11-26, 16:15
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Det roliga med HinHin är att hon precis la ut att hon blivit sjukskriven😆 och att hon ska ha live 16.00 idag.

Jag tänker att gräddis super lite lugnare men komme gå all in på fredag. Och då kommer allt upp till ytan igen om kondelom och svarta kvinnor.

Helt klart! Men efter ett år öl så är det helt ok att vara med.

Och Hassan får en gratisresa till Gambia?
Om de ens kommer så långt från boarding?
Citera
2024-11-26, 16:42
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det kommer kanske då. På snea-fredagsfyllan?

En krutdurk, som pyser och när som kan explodera?

Ja det känns som en lågoddsare! Väljer man fredagen så måste man även välja om hon interagerar med killen i trappan igen!
Citera
2024-11-26, 16:43
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Och Hassan får en gratisresa till Gambia?
Om de ens kommer så långt från boarding?

Önskar verkligen att Hassan och Gräddis gör Afrika live på TikTok.
Det kan inte bli annat än guld. Men ja jag tror inte det kommer längre än flygplatsbaren.
Citera
2024-11-26, 16:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Önskar verkligen att Hassan och Gräddis gör Afrika live på TikTok.
Det kan inte bli annat än guld. Men ja jag tror inte det kommer längre än flygplatsbaren.

Nä, blir nog inte längre än så kanske?

Hur ska hon klara en långfilght över Hav,”packad-å klar”, redan på ARL?
Citera
2024-11-26, 17:51
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Det kommer nya chanser framöver, var med och tippa istället när hon blir utslängd igen.
Jag tippar senast torsdag, Marcus senast fredag.

Okej på deras nästa storbråk? Håller på senast torsdag jag med. Och utkastad inom en vecka från idag.
Citera
2024-11-26, 18:24
Medlem
Onsdagskväll kommer Hassans hyresvärd att uppmana Hassan att kasta ut Gräddskrikan.
Citera
2024-11-26, 18:24
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
"Kuken Ska Ha Sitt" sen är det "Töm och Glöm" som gäller tills det pockar på igen, verkar vara devisen Hassan lever efter, och när Hassan ropar kommer Gräddrumpan springande..

Det mest värdiga vore om de kom överens över att de är KK:s och inget annat, ingen av dem står ut med den andre någon längre stund

“If you stick your dick in crazy, make sure it is protected and that you can escape”.
Stulet citat som passar utmärkt när det kommer till Pia o Hassans relation.

Självklart tog Hassan tillbaka Pia...nu har ju pengarna kommit så det är helt enkelt "pay-back-time" för Pia. Om hon nu inte tänkt sig att fortsätta vara en snyltande parasit, dock en förmögen sådan visserligen.

Pia struntar fullständigt i att Hassan kan bli vräkt. Det är inte hennes problem, typ. Och med tanke på att han nu åter släpper in en fullblods-narcissist i sitt boende, så får han skylla sig själv om det går åt helvete. Pia är nöjd...ännu en gång har hon lyckats att manipulera någon annan att lösa hennes problem. Troligtvis är hon även rätt kaxig, då hon nu har pengar.

Parasit.
Citera
2024-11-26, 18:57
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
“If you stick your dick in crazy, make sure it is protected and that you can escape”.
Stulet citat som passar utmärkt när det kommer till Pia o Hassans relation.

Självklart tog Hassan tillbaka Pia...nu har ju pengarna kommit så det är helt enkelt "pay-back-time" för Pia. Om hon nu inte tänkt sig att fortsätta vara en snyltande parasit, dock en förmögen sådan visserligen.

Pia struntar fullständigt i att Hassan kan bli vräkt. Det är inte hennes problem, typ. Och med tanke på att han nu åter släpper in en fullblods-narcissist i sitt boende, så får han skylla sig själv om det går åt helvete. Pia är nöjd...ännu en gång har hon lyckats att manipulera någon annan att lösa hennes problem. Troligtvis är hon även rätt kaxig, då hon nu har pengar.

Parasit.

Ja. Nu ” Äger” hon Hassan.

Pia Nyberg, ” Top of the Word” , en stund..

Parasit och Vidrig, Absolut!
Citera
2024-11-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
1,4 miljoner på kontot gick inte stå emot antagligen...

Har hon sagt att den summan har utbetalats nu?
Citera
2024-11-26, 19:15
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Har hon sagt att den summan har utbetalats nu?

Hon hade typ 300k i skulder och lägenheten. gick för 1 750 000.- så det låter ju helt rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in