2024-11-26, 14:44
Medlem
vonDys avatar
Välkomstkommite
Citera
2024-11-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Han måste verkligen vara desperat om han ligger med det fanskapet.
Kuken har inga ögon säger Hassan. 👀
Citera
2024-11-26, 14:49
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Kommer hon verkligen att kunna hålla sig tyst,lugn och i för Pia, ” normaltfylletillstånd”?
Innan det eventuellt är dags för Gambia?

Undrar dessutom om hon isåfall fixar det så långt som till boarding?
Och om det då blir en nödlandning på Lanzarote, med Guardia Civil som väl konstkommitté?

Det är är många timmars flight till Afrika…

Haha ja fy så sorgligt, nödlandning ligger nog nära sanningen. Om de ens släpps på planet. Men jag tror nog att Gräddis försöker hålla sig lugn och fin nu några dygn iallafall så Hassan låter henne vara kvar. Billigt och gratis är det viktigaste för henne..

Kan också tänka mig, nu när hon fått sina pengar, att paranoian slagit till. Hon lär tro att alla vill åt hennes pengar. Det var ju farligt redan innan att sova över hos främlingar från tiktok, men ännu farligare med sådant belopp på kontot.
Citera
2024-11-26, 14:55
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Skulle gissa på att senast fredag så har de bråkat offentligt igen.

Mycket märkligt att hon ändå kunde hålla det ”hemligt” sedan i söndags. Undrar vad för ultimatum Hassan har satt på hennes vistelse. Förutsätter att det kommer lives snart.
Kan vara så att Gräddis vart i (relativt) nyktert tillstånd och då dämpat sitt extrema beteende. Hon klarade ju faktiskt av en hel natt med Hinhin innan nästa tjej fick sig en oförglömlig weekend.

Hmmm.. Senast fredag säger du, får väl kontra med senast torsdag - får motivera det med att de redan myst något dygn nu.

Hassan verkar inte tycka om att vara med i Gräddis videos, så tror det mest handlar om det + att inte få honom vräkt 😇
Citera
2024-11-26, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
1,4 miljoner på kontot gick inte stå emot antagligen...

Är det önsketänkande att hoppas på att hon gör något vettigt för pengarna?
Citera
2024-11-26, 15:02
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Trodde också att vi hade något på gång där i våra spekulationer.
Men det visade sig vara Hassan som drog hem högsta vinsten! 🏋️‍♀️🥳
Vart nästan besviken nu!
Citera
2024-11-26, 15:05
Medlem
Misstänkte att hon var hos Hassan när jag såg nattens story, hon verkade hemlighetsfull, lite glad och ville inte säga vart hon var. Han vill säkert inte bli inblandad i hennes tiktokande efter all uppmärksamhet han fått, bla från den där Angelina.

Pia är intelligent och fascinerande på många sätt, men i och med hennes sjukdomsbild/missbruk är hon också egoistisk och elak, hänsynslös. Saknar insikt. Sättet hon alltid rättfärdigar sitt beteende mot exempelvis barnen eller Hassan är inte okej. Tyvärr lyckas hon alltid hitta någon att utnyttja. Jag önskar att hon kunde ta hjälp, kanske bli förtidspensionär och få hjälp för sitt missbruk. Hon hade kunnat leva ett bra och värdigt liv.

Tyckte väldigt synd om Hassan, men nu undrar jag hur han tänker. Har han helt glömt bort att han har fått tre varningar på kort tid, hyresvärden har till och med pratat med både honom och Pia i telefon och bett henne lämna lägenheten. Han har det svart på vitt att han står inför vräkning om han fortsätter husera henne. Är han lite halvdement? Kommer han från en kultur där man helt enkelt hjälper de som har det svårt? Han verkar inte förstå vilka konsekvenser det har för honom.

Han kommer onekligen bli vräkt om han låter Gräddis stanna. Hur lätt är det för en fattig pensionär i Stockholm, dessutom med en vräkning i bagaget, att hitta en ny billig bostad? Han inser inte vilken verklighet han står inför, och Pia själv bryr sig inte ett skit. Hon blir säkert glad av att ha en hemlös kamrat som hon kan dela misären med
Citera
2024-11-26, 15:06
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Kan vara så att Gräddis vart i (relativt) nyktert tillstånd och då dämpat sitt extrema beteende. Hon klarade ju faktiskt av en hel natt med Hinhin innan nästa tjej fick sig en oförglömlig weekend.

Hmmm.. Senast fredag säger du, får väl kontra med senast torsdag - får motivera det med att de redan myst något dygn nu.

Hassan verkar inte tycka om att vara med i Gräddis videos, så tror det mest handlar om det + att inte få honom vräkt 😇

Det roliga med HinHin är att hon precis la ut att hon blivit sjukskriven😆 och att hon ska ha live 16.00 idag.

Jag tänker att gräddis super lite lugnare men komme gå all in på fredag. Och då kommer allt upp till ytan igen om kondelom och svarta kvinnor.

Helt klart! Men efter ett år öl så är det helt ok att vara med.
Citera
2024-11-26, 15:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Haha ja fy så sorgligt, nödlandning ligger nog nära sanningen. Om de ens släpps på planet. Men jag tror nog att Gräddis försöker hålla sig lugn och fin nu några dygn iallafall så Hassan låter henne vara kvar. Billigt och gratis är det viktigaste för henne..

Kan också tänka mig, nu när hon fått sina pengar, att paranoian slagit till. Hon lär tro att alla vill åt hennes pengar. Det var ju farligt redan innan att sova över hos främlingar från tiktok, men ännu farligare med sådant belopp på kontot.

Sant ja!

Dessutom tycks hon ju ha blivit extremt snål nu, som miljonär.
Borta är tankar på välgörenhet till katthem i Vaxholm etc.

Och absolut inga planer på att göra något fint, minnesvärt för sina barn?

Pengar är långtifrån allt, men de som har - har också många fler möjligheter än de som inte har,att försöka reparera trasiga relationer?
Och då menar jag inte dyra prylar, finns så
annat!
Om man inte har pengarstress som det överhängande orosmolnet.

De flesta normalfuntade ” Lejonföräldrar”, skulle prioriterat det?
Citera
2024-11-26, 15:14
Medlem
Ja, inte är det någon skräll att det är Hassan hon är hos. Det var övertydligt att Hassan hade väldigt lite till övers att Gräddis satt och berättade om allt de höll på med, filmade honom, och även berättade om deras bråk och gräl för alla följare, och till och med började filma ibland under deras tjafs. Det är antagligen den verkliga anledningen att han slängde ut henne.

Nu har han gjort det, och nu fick hon komma tillbaka på villkoret, ingen TikTok. Hon fattade inte vinken innan han sparkade ut henne, hon kanske gör det framöver. Men med tanke på hur beroende hon verkar vara av den där appen, och hur hon helt saknar spärrar när det kommer till vad hon kan dela med sig av där, är det nog bara en dyngfylla ifrån att hon hänger ut Hassan igen.
Citera
2024-11-26, 15:24
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vart nästan besviken nu!
Det kommer nya chanser framöver, var med och tippa istället när hon blir utslängd igen.
Jag tippar senast torsdag, Marcus senast fredag.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Det roliga med HinHin är att hon precis la ut att hon blivit sjukskriven😆 och att hon ska ha live 16.00 idag.

Jag tänker att gräddis super lite lugnare men komme gå all in på fredag. Och då kommer allt upp till ytan igen om kondelom och svarta kvinnor.

Helt klart! Men efter ett år öl så är det helt ok att vara med.
Tack för tipset, liveshow med Hinhin vill man inte missa.

Det där med all in håller jag helt med om. Fredag är heltklart en högrisk dag, men jag vettefan om hon klarar av att hålla sig så länge.
Tror hon även är riktigt sne över att hon fick sova i parken - Hassan borde faktiskt förstått att hon inte hade någonstans att ta vägen.
Citera
2024-11-26, 15:34
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Det kommer nya chanser framöver, var med och tippa istället när hon blir utslängd igen.
Jag tippar senast torsdag, Marcus senast fredag.

Tack för tipset, liveshow med Hinhin vill man inte missa.

Det där med all in håller jag helt med om. Fredag är heltklart en högrisk dag, men jag vettefan om hon klarar av att hålla sig så länge.
Tror hon även är riktigt sne över att hon fick sova i parken - Hassan borde faktiskt förstått att hon inte hade någonstans att ta vägen.

Det kommer kanske då. På snea-fredagsfyllan?

En krutdurk, som pyser och när som kan explodera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in