2024-11-26, 06:17
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmekLar
J la upp en story igen sent igår kväll om att hon ville veta vem P’S ex nya partner var, eller vad den personens fulla namn är. Den storyn än borta nu men hon tackar följarna för hjälpen.

Varför måste hon veta den personens fulla namn?

Tackar dessutom med en bild på några flottiga köttstycken som såg ut som fingrar 😅, och med texten "tack för svar, nu köttar vi på" (och det var inte maten de lagat, för det var kyckling)

Lät nästan lite makabert......
Citera
2024-11-26, 06:23
Avslutad
Ja faktiskt lite makabert!
Men det är så jävla märkligt, varför ska hon veta det? Och till den grad att hon är villig att fråga 20 000 personer på sociala medier…?
Insikten om vad man bör eller inte bör göra är ju noll.
Citera
2024-11-26, 06:33
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ja faktiskt lite makabert!
Men det är så jävla märkligt, varför ska hon veta det? Och till den grad att hon är villig att fråga 20 000 personer på sociala medier…?
Insikten om vad man bör eller inte bör göra är ju noll.

Ja....inte friskt
Citera
2024-11-26, 08:20
Medlem
Citat:
J la upp en story igen sent igår kväll om att hon ville veta vem P’S ex nya partner var, eller vad den personens fulla namn är. Den storyn än borta nu men hon tackar följarna för hjälpen.

Varför måste hon veta den personens fulla namn?

Hon fattar inte att hon inte har ett dugg att göra med P:s ex liv.
Hon har ju hållt på med andra människor med även förr när hon bloggade. Samma visa om o om igen o synd om de som drabbas.
Citera
2024-11-26, 08:30
Avslutad
Nej det är tydligt att hon inte förstår.
Jag kan inte begripa heller att HON inte förstår att hon sätter sig själv i en sämre sits varje gång? Och att P inte säger ifrån är makalöst. Hon får väl lägga upp vafan hon vill men hade jag varit P med en pågående vårdnadstvist hade jag sagt ifrån på skarpen, alternativt kastat ut henne.
Det verkar ju ha brunnit i huvudet på honom också.
Citera
2024-11-26, 08:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hon fattar inte att hon inte har ett dugg att göra med P:s ex liv.
Hon har ju hållt på med andra människor med även förr när hon bloggade. Samma visa om o om igen o synd om de som drabbas.

Jag har inte följt henne så länge nu, några månader bara, hur höll hon på tidigare och mot vilka? Det var kanske på samma vis antar jag.
Obehagligt oavsett.
Citera
2024-11-26, 08:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Nej det är tydligt att hon inte förstår.
Jag kan inte begripa heller att HON inte förstår att hon sätter sig själv i en sämre sits varje gång? Och att P inte säger ifrån är makalöst. Hon får väl lägga upp vafan hon vill men hade jag varit P med en pågående vårdnadstvist hade jag sagt ifrån på skarpen, alternativt kastat ut henne.
Det verkar ju ha brunnit i huvudet på honom också.

Hon verkar ha manipulerat honom fullt ut. Han följer bara med och skrattar som en idiot åt allt hon gör och säger.
Citera
2024-11-26, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon verkar ha manipulerat honom fullt ut. Han följer bara med och skrattar som en idiot åt allt hon gör och säger.

Verkligen! Inte många pommes på tallriken där.
Citera
2024-11-26, 09:10
Medlem
Jag tror att hon är grymt svartsjuk på hans ex eftersom de har sonen ihop,ett band som aldrig försvinner. Därför gör hon sitt bästa för att P ska upphöra att ha någon kontakt med honom!
Någon som vet var hennes egen mamma finns och om de har någon kontakt?
Citera
2024-11-26, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Fast när det var om lampan kändes det som att smockan hängde lös.
Citera
2024-11-26, 09:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Verkligen! Inte många pommes på tallriken där.

Verkligen inte och det hjälper ju inte att jackie är totalt gränslös

Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Fast när det var om lampan kändes det som att smockan hängde lös.

Kollade på klippen nu och nä där var det inte roligt för honom. Fattar inte varför hon måste filma hela skiten och varför han inte säger ifrån, eller är allt bara ett dåligt skådespel.
Citera
2024-11-26, 09:47
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Jag tror att hon är grymt svartsjuk på hans ex eftersom de har sonen ihop,ett band som aldrig försvinner. Därför gör hon sitt bästa för att P ska upphöra att ha någon kontakt med honom!
Någon som vet var hennes egen mamma finns och om de har någon kontakt?

Hon bor i Dalarna nånstans. Nej de har ingen kontakt. Det har hon svarat på när nån frågade.

Tror hon har missbruksproblem..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in