Citat:
Håller med dig, Dumpen är de som står till tals om självmorden. Det är deras handlingar som satt igång de event som lett till att de tagit sina liv. Ingen annan.Vid självmord är det gäddans ansvar och val .
Jag har ställt frågan om gäddan hade tagit sitt liv om hen inte hade blivit uthängd. Ja eller nej?
Hittills har jag inte fått något klart och enkelt svar.
Istället har en motfråga levererats samt olika typer av krumbukter till svar.
Hur svårt kan det vara?
Jag har ställt frågan om gäddan hade tagit sitt liv om hen inte hade blivit uthängd. Ja eller nej?
Hittills har jag inte fått något klart och enkelt svar.
Istället har en motfråga levererats samt olika typer av krumbukter till svar.
Hur svårt kan det vara?
Hade de gjort på annat sätt hade inte de blivit lika utsatta som de blir, människan kan bara ta emot en viss mängd innan det rinner över och blir för mycket.
Hade de där emot gjort på något annat sätt så hade de kanske varit i liv idag. Rent av gått och fått vård. Men med tanke på hur motståndarna är till det här och hur de beter sig, bara tänka att de är rätt milda åsikter med mera här, hassanvonessen är ju med självmordsstatestik med mera och sitter och gräver ner sig i detta och fascineras av att de tar livet av sig och gottar sig.
Då är de milt, och på telegram bara nu nyligen skulle de se till att det var någon som skulle bli av med sin bostad.
Nämner folk mailbomb så får ju Hassanvonesse nästan hjärtklapp av glädje. Tänker då de skulle mailbomba en som hade fått jobb på Arlanda långt efter sin uthängning.
Alltså folk har nog några underliggande problem eller trauman de behöver ta i tu med och inte sitta och önska och driva folk i graven. Och högst upp sitter Sara och njuter, för hon läser på Flashback och i telegram, i telegram deltar hon ju till och från så hon vet hur de beter sig om att driva folk ifrån sina bostäder med mera...
Självmorden är 100% Dumpens ansvar.
Hade de gjort annorlunda kanske dessa individer hade kunnat sökt vård ist för att ta sina liv.