2024-11-25, 14:07
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har läst något om en avgift- hyra på 19 000, förmodligen högre nu. Onödigt hög avgift för en ensamstående. Speciellt då han sällan är hemma.
WHAAAAAT!!!? Karl har alltså låtit strålarna han tjänat åka rakt upp i näsan istället för det självklara att investera i boende (som man också kan bo i !!).

Du menar att han bor i hyresrätt? 19 lax i månaden är ju svettigt för en stackars ensamstående pappa.
Citera
2024-11-25, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
WHAAAAAT!!!? Karl har alltså låtit strålarna han tjänat åka rakt upp i näsan istället för det självklara att investera i boende (som man också kan bo i !!).

Du menar att han bor i hyresrätt? 19 lax i månaden är ju svettigt för en stackars ensamstående pappa.

Enligt senaste uppgift från https://www.merinfo.se/person/G%C3%B6teborg/Jan-Niklas-Patrik-Sj%C3%B6berg-1965/bp649-2c4js : "Jan Niklas Patrik bor tillsammans med Isabella Nasilowski 21 år." Får väl kanske hjälp med hyran därifrån.
Citera
2024-11-25, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Helt riktigt att killarna inte är tvingade att skriva som de skriver. Men de är lockade på ett otillbörligt sätt, på ett sätt som en 14 inte skriver, därmed är Dumpens sätt konstruerat och verklighetsfrånvänt.

Spelar ingen roll, fiskaren utger sig för att vara minderårig och dom trots det agerar sexuellt
Spelar ingen roll hur mycket dom än lockar
Gäddorna är dom som agerar fel

Dom borde sagt nej redan i början av chatten och sagt att dom inte är intresserad

Att du hela tiden ska förminska gäddorna ansvar är ju helt sjukt, gäddorna bär hela skulden för deras konsekvenser och inte dumpen

Dumpen synliggör deras vidriga agerande och inget annat
Citera
2024-11-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Gör om gör rätt. Fanns ingen junifaktura.
Troligen är naturligtvis ett önsketänkande från din sida.
Ne, där emot finns det en December faktura, vilken bör om man räknar som Ten avse Jan-Mar, och sedan fakturerar de igen Jan som då logiskt sett är Jan-Mar, vilket är lite skumt.

I vilket fall som är de lite skumt, för om de är varannan månad så bör det synas tydligt, är det vart 3e månad bör de synas tydligt med ett regelbundet mönster, dessa är lite hipp som happ som att någon slängt ihop det i efterhand eller att deras ekonom är otroligt slarvig.
Citera
2024-11-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Enligt senaste uppgift från https://www.merinfo.se/person/G%C3%B6teborg/Jan-Niklas-Patrik-Sj%C3%B6berg-1965/bp649-2c4js : "Jan Niklas Patrik bor tillsammans med Isabella Nasilowski 21 år." Får väl kanske hjälp med hyran därifrån.
Så jäkla snyggt haha
Citera
2024-11-25, 14:55
Medlem
Jag har följt med att Dumpen har tagit emot stora summor för att inte lägga ut gäddorna på nätet. Någon som alltid förekommer är Sara Nilsson ( som bl.a lagt ut enligt rykten massor med pengar på fasadrenovering är för stora belopp. Men det jag undrar över ,varför nämns inte ett ord om PATRIK SJÖBERG ? Sara och Patrik var ju eldsjälar för att stoppa profilerna med alla medel !
Har inte läst någonstans att han går ut och dementerar dessa uppgifter om mutor ?!

Det är för djävligt att människor skall gå och tjäna pengar på sjuka personer, för det måste dom ju vara om de ger sig på minderåriga barn !! Pengar styr världen!🥵
Citera
2024-11-25, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Så jäkla snyggt haha

Det är en "öppen" upplysning, gratis & franko, skall jag väl påpeka. Inte så att jag har "avslöjat" någonting.
Citera
2024-11-25, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Spelar ingen roll, fiskaren utger sig för att vara minderårig och dom trots det agerar sexuellt
Spelar ingen roll hur mycket dom än lockar
Gäddorna är dom som agerar fel

Dom borde sagt nej redan i början av chatten och sagt att dom inte är intresserad

Att du hela tiden ska förminska gäddorna ansvar är ju helt sjukt, gäddorna bär hela skulden för deras konsekvenser och inte dumpen

Dumpen synliggör deras vidriga agerande och inget annat

Nej, de bär inte hela skulden.
Citera
2024-11-25, 15:08
Medlem
Citat:
Jo, men man lever som man lär. "Varför söker du inte folk i din egna ålder"
Om man skall räkna helt krasst är hon ju knappt torr bakom öronen än.
Citera
2024-11-25, 15:13
Medlem
Citat:
Det är en "öppen" upplysning, gratis & franko, skall jag väl påpeka. Inte så att jag har "avslöjat" någonting.
Absolut. Bara så oändligt snyggt haha Kanske är en okänd dotter? Ser att hon bott i skåne tidigare.
Citera
2024-11-25, 15:23
Medlem
Citat:
Enligt MrKoll flyttade hon och Patrik ihop för 6 veckor sedan, så det måste ju vara något rätt så nytt.
Sökt lite tröst hos denna yngre dag och pratat om hur Aftonbladet inte förstår honom kanske?
Citera
2024-11-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysdiktator
Nej, de bär inte hela skulden.

Vid självmord är det gäddans ansvar och val .
Jag har ställt frågan om gäddan hade tagit sitt liv om hen inte hade blivit uthängd. Ja eller nej?
Hittills har jag inte fått något klart och enkelt svar.
Istället har en motfråga levererats samt olika typer av krumbukter till svar.
Hur svårt kan det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in