2024-11-25, 16:51
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Och många som inte har kontakt med familj., p.g.a orsaker.

P.N kanske inte heller. Men hade inga problem med ” Familjeband”, när de tydligen betalade hennes skatteskulder? Och ” räddade” henne från hemlöshet för några år sedan?

Inte alla som har en sån ” Back Up”.

Minns jag inte fel var hon ganska upprörd över att hon fick förskott på arvet och att hennes ex man la sig i. Tror hon har någon form av oförrätt med dem som bara hon förstår. Och nu skapa de ännu en genom att lösa hennes skuld. Tror inte hon kan förlåta dem för det. Hur dumt det än låter.
Citera
2024-11-25, 16:51
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hon säger ju själv att dom inte är utbetalda och att det dröjer några veckor. Så det är ju lite intressant att du säger raka motsatsen.

Hon döljer sanningen. Och som hon sa i en live med vin i handen "jag kanske kan få tänka på det ifred" när någon undrade vad hennes plan nu är. Så hon drar ut på gratisboendet för det är billigt och bekvämt i Gräddis värld. Jag VET att de är utbetalda.
Citera
2024-11-25, 16:53
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon döljer sanningen. Och som hon sa i en live med vin i handen "jag kanske kan få tänka på det ifred" när någon undrade vad hennes plan nu är. Så hon drar ut på gratisboendet för det är billigt och bekvämt i Gräddis värld. Jag VET att de är utbetalda.

Hur vet du det? Jag tror dig men vill gärna veta. Hennes sugande på dyra vinglas på diverse ställen skvallrar om att det inte bara är OF pengar som kommit in.
Citera
2024-11-25, 17:00
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Minns jag inte fel var hon ganska upprörd över att hon fick förskott på arvet och att hennes ex man la sig i. Tror hon har någon form av oförrätt med dem som bara hon förstår. Och nu skapa de ännu en genom att lösa hennes skuld. Tror inte hon kan förlåta dem för det. Hur dumt det än låter.

Men då betalade de och hjälpte henne ekonomiskt?? Om ej minns fel, hon ville inte berätta vem/ vilka som hjälpt då.

Nu har de inte gjort, men hon blir ju ” miljonär” snart, om än hemlös sådan.

Och,i övrigt vet ju ej, men tycks ha varit full och Vidrig hos en ung kvinna i Barkarby under helgen?
Citera
2024-11-25, 17:01
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Men då betalade de och hjälpte henne ekonomiskt?? Om ej minns fel, hon ville inte berätta vem/ vilka som hjälpt då.

Och,i övrigt vet ju ej, men tycks ha varit full och Vidrig hos en ung kvinna i Barkarby under helgen?

Ja, usch!
Våldtäktskvinnan Pia.
Citera
2024-11-25, 17:02
Medlem
Citat:
Kan det inte handla om att hon är ensam och genom att bo hos någon får hon en glimt av att ha vänner/familj och höra att det är synd om henne?
Citera
2024-11-25, 17:04
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:

Nej hon ville inte berätta men det var hennes föräldrar som gav henne förskott på arvet.

Deras ekonomiska muskler kanske inte klara av en runda till. Eller så har de givit upp pga inga förbättringar. Ex manen har en bra relation till dem om minda jag inte fel så reser han med knattarna till deras morföräldrar i Finland då och då.
Citera
2024-11-25, 17:19
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Nej hon ville inte berätta men det var hennes föräldrar som gav henne förskott på arvet.

Deras ekonomiska muskler kanske inte klara av en runda till. Eller så har de givit upp pga inga förbättringar. Ex manen har en bra relation till dem om minda jag inte fel så reser han med knattarna till deras morföräldrar i Finland då och då.

Ja, såsom man läst mellan raderna, så lät ju Exmaken och Pias föräldrar ha en God Relation.
Kanske dels för barnen, men också för att de har ett stort gemensamt problem?
Citera
2024-11-25, 17:20
Medlem
Citat:

Det kan vara ett sätt att få kontakt med andra människor genom att framställa sig som hon var i nöd. Vilket hon väl i och för sig är. Dock så tror jag inte att den typen av kontakt där hon praktiskt taget lurar folk kan fylla något inre hål för henne. För den som hon allra mest saknar kontakt med är henne själv. Hon lurar och ljuger för sig själv. Och det är mer skadligt för självet än att lura andra.
Citera
2024-11-25, 17:22
Avslutad
Jag skrev och erbjöd mig att swisha så hon åtminstone kan äta ett mål mat, hon har löst det men inte svarat. Så jag drar slutsatsen att hon inte är i behov utav pengar längre.
Citera
2024-11-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag skrev och erbjöd mig att swisha så hon åtminstone kan äta ett mål mat, hon har löst det men inte svarat. Så jag drar slutsatsen att hon inte är i behov utav pengar längre.
Så hon orkade inte ens svara....
Citera
2024-11-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Kan det inte handla om att hon är ensam och genom att bo hos någon får hon en glimt av att ha vänner/familj och höra att det är synd om henne?

Ha jag läste inte detta före jag skrev cirka samma. Hon har kapat alla sina kontakter och försöker hitta nya men det går inte så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in