2024-11-19, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Orkar knappt läsa då inget av det har med vår diskussion att göra. Återkom du när du grävt klart i punkt 2, så kommer vi vidare sen.

Svarta har lägre IQ än vita.

Hur kommer vi vidare nu? Vad är din poäng gällande detta?
Citera
2024-11-22, 21:29
Avslutad
Ja svarta. Och allt annat mena pack kvinnorna importerat. Iq som utvecklingsstörda.

Så dra ifrån den miljonen ni importerat så är svenska vita mäns iq säkert över 20% högre än swedistanskorna.

Det är därför vi finner er lätt utvecklingsstörda när vi tvingas interagera med er i vardagen.

Eller läser era begränsade tankar här på FB
Citera
2024-11-23, 17:42
Avslutad
Det är därför man ser fler och fler av de unga swedistans kossorna hand i hand med dem.

Samma iq nivå på ett ungefär
Citera
2024-11-23, 17:56
Avslutad
Jag blir så trött på denna återkommande diskussion. Intelligens är normalfördelad, precis som allt annat mätbart hos människan. Den genomsnittliga intelligensen hos män och kvinnor är lika. Däremot har mäns intelligens (precis som mäns kriminalitet, våldsamhet, genialitet och idioti med mera) en större standardavvikelse än kvinnors. Kvinnor är, generellt sett, mer robusta än män. Naturen använder män som försöksobjekt när det gäller mutationer eftersom män inte har en lika viktig roll som kvinnor när det gäller släktets överlevnad.

Vanliga (dvs runt 95% av populationen) män och kvinnor har likvärdig intelligens. Men när det kommer till ytterligheterna (genialitet och idioti) är män extremt överrepresenterade.

Det hindrar inte att vissa kvinnor är mer intelligenta än 99,9 % av gruppen män, t.ex. Marie Curie - men även dagens kvinnliga nobelpristagare.

Män och kvinnor är lika intelligenta, men extrem intelligens är vanligare hos män.
Citera
2024-11-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Det är därför man ser fler och fler av de unga swedistans kossorna hand i hand med dem.

Samma iq nivå på ett ungefär

Jag tror att det blir fler vita män som bildar familj med svarta kvinnor. Såg senast ett par idag. Har sett 4 par de senaste 2 veckorna.

Tror inte svarta kvinnor har lägre IQ ,problemet för dem är att de är så kvar i att de varit slavar för några hundra år sedan. Det som är svårt är att inte få dem arga.
Senast redigerad av Prepper 2024-11-23 kl. 19:40.
Citera
2024-11-25, 04:47
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Jag blir så trött på denna återkommande diskussion. Intelligens är normalfördelad, precis som allt annat mätbart hos människan. Den genomsnittliga intelligensen hos män och kvinnor är lika. Däremot har mäns intelligens (precis som mäns kriminalitet, våldsamhet, genialitet och idioti med mera) en större standardavvikelse än kvinnors. Kvinnor är, generellt sett, mer robusta än män. Naturen använder män som försöksobjekt när det gäller mutationer eftersom män inte har en lika viktig roll som kvinnor när det gäller släktets överlevnad.

Vanliga (dvs runt 95% av populationen) män och kvinnor har likvärdig intelligens. Men när det kommer till ytterligheterna (genialitet och idioti) är män extremt överrepresenterade.

Det hindrar inte att vissa kvinnor är mer intelligenta än 99,9 % av gruppen män, t.ex. Marie Curie - men även dagens kvinnliga nobelpristagare.

Män och kvinnor är lika intelligenta, men extrem intelligens är vanligare hos män.

Du kanske blir trött på diskussionen för att du inte vet vad du pratar om?

1. IQ är inte samma sak som intelligens.
2. Genomsnittlig IQ är inte exakt samma för män som för kvinnor.
3. 95% av populationen vare sig likvärdig IQ eller intelligens.

Du behöver vara påläst för att påstå saker, vilket du inte verkar vara. Eller kanske bara inte speciellt intelligent?
Citera
2024-11-25, 07:45
Avslutad
Citat:
Du kanske blir trött på diskussionen för att du inte vet vad du pratar om?

1. IQ är inte samma sak som intelligens.
2. Genomsnittlig IQ är inte exakt samma för män som för kvinnor.
3. 95% av populationen vare sig likvärdig IQ eller intelligens.

Du behöver vara påläst för att påstå saker, vilket du inte verkar vara. Eller kanske bara inte speciellt intelligent?

Gäsp... Argumentum ad hominem... 😂🤣
Citera
2024-11-25, 07:50
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Gäsp... Argumentum ad hominem... 😂🤣

Jag presenterade inga argument, din sopa, jag listade fakta, så det finns inge argument mot din person, däremot en bisats som påtalar din inkompetens. Försök igen, nolla. Jag för gärna en diskussion om ämnet.
Citera
2024-11-25, 08:14
Avslutad
Citat:
Jag presenterade inga argument, din sopa, jag listade fakta, så det finns inge argument mot din person, däremot en bisats som påtalar din inkompetens. Försök igen, nolla. Jag för gärna en diskussion om ämnet.

Gång på gång visar du en oförmåga att diskutera på akademisk nivå. Dina obildade utfall med puerila invektiv imponerar inte på någon; dina ordval förstärker i stället bilden av intellektuell otillräcklighet.
Citera
2024-11-25, 08:17
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Gång på gång visar du en oförmåga att diskutera på akademisk nivå. Dina obildade utfall med puerila invektiv imponerar inte på någon; dina ordval förstärker i stället bilden av intellektuell otillräcklighet.

Vi säger så, nolla. Återkom när du vill diskutera.
Citera
2024-11-25, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror att det blir fler vita män som bildar familj med svarta kvinnor. Såg senast ett par idag. Har sett 4 par de senaste 2 veckorna.

Tror inte svarta kvinnor har lägre IQ ,problemet för dem är att de är så kvar i att de varit slavar för några hundra år sedan. Det som är svårt är att inte få dem arga.

Det har jag aldrig sett i hela mitt liv i swedistan faktiskt.

Men svenska horor och mena blattar börjar faktiskt dominera stadsbilden här i Västsverige.
Citera
2024-11-25, 08:33
Medlem
LKKINGENs avatar
En helt ovetenskaplig analys jag själv gjort inom mitt yrke.
Människor med ångest har mycket svårare fokusera och komma till ett beslut pga av alla tankar som flyger runt i huvudet plus rädslan såklart som ångestpatienter lever med.
Dvs mycket av hjärnkapaciteten används för att ha koll på vad ångesten hittar på.

Kvinnor lever mer med sina känslor vilket skapar tankar om bra/dåligt, för/emot etc. och de direkta konsekvenser av olika val.
Dessa tankar gör att inte allt fokus ligger problemet som skall lösas utan en del av hjärnkapaciteten används för att bearbeta alla de känslomässigt triggade tankarna.

Män är mer lösningsorienterade och kan därför fokusera mer på det som man har framför sig för att hitta en lösning.
Vi är helt enkelt olika funtade och använder det vi har på olika sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in