Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Bli inte så upprörd bara för att du inte får det svar som du hoppats på. Du är som en tjurig barnunge som till varje pris vill ha rätt. Kosta vad det vill.
Jag har rätt, varför jag inte är upprörd över huvud taget utan mest tycker du är en vimsig kärring.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Innan jag kan ge dig ett definitivt svar måste jag ha tillgång till den senaste IQ-mätningen av svarta och vita, helst efter 2020. Om den visar en fortsatt IQ-skillnad om än krympt till under tio poäng, då svarar jag Ja. Är det okej för dig?
Låt se, du citerar en källa som skriver om hur
IQ-gapet minskat med i bästa fall 7 poäng på 30 år, och fortsätter sedan med att dra slutsatsen att man inte kan veta vad nuläget är, med hänvisning till
en 5 år gammal källa som säger att IQ-gapet var 10 poäng till vitas fördel där och då, för under dessa 5 år så kanske IQ-gapet stängts helt eller så pass att det numer är ett gap till svartas fördel,
så därför blir ditt svar "jag vet inte." 
Du är en komplett idiot, men jo visst, det är givetvis okej för mig att du gräver vidare i detta mysterium (du hade inte ens behövt fråga mig om jag tycker det är okej, men jag uppskattar att du gör det).
Hur känns det att till sist landa i att Stig-Britt har haft rätt hela tiden, efter typ 20 sidor med onödigt svammel?