2024-11-25, 02:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fast han betalade väl inte det själv?
Eller gjorde han det till slut. Det var väl Jocke som fick betala eller är jag fel ute nu?
Det var chrippa som betalade.
Jocke fick ju in Chrippas pengar i sitt företag, det var dem pengarna som chrippa använde för att betala Jacke.
Citera
2024-11-25, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Fast han betalade väl inte det själv?
Eller gjorde han det till slut. Det var väl Jocke som fick betala eller är jag fel ute nu?
Har för mig att Jacke bekräftat att Dvärgen betalade. Men tveksamt då han inte ens kan betala internet som Jacke stog för. Inget att gräva i, gammal skåpmat. D kan säkert skriva ett par hundratal inlägg om det.

Idioten tror ju att pengarna som betalades till KF gick till att betala kanalen.
Senast redigerad av frason 2024-11-25 kl. 02:43.
Citera
2024-11-25, 02:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Har för mig att Jacke bekräftat att Dvärgen betalade. Men tveksamt då han inte ens kan betala internet som Jacke stog för. Inget att gräva i, gammal skåpmat. D kan säkert skriva ett par hundratal inlägg om det.

Idioten tror ju att pengarna som betalades till KF gick till att betala kanalen.
Menar du mig när du säger idioten?
Jocke fick in pengarna i sitt företag, endel av dem gick till Jacke för att betala kanalen, resten ville chrippa ha, Jocke kollade då med skatteverket och kronofogden, och då tog kronofogden resten av pengarna och Chrippa fick ingenting.
Frågor på det?

Till er som har svårt att förstå hur detta gick till.
Chrippa köpte kanalen ifrån Jacke med dessa pengar = Jacke var delägare av kanalen när dess pengar tjänades, så dessa 50k kan då räknas som jackes "lön" från kanalen.
Senast redigerad av Dopy 2024-11-25 kl. 02:56.
Citera
2024-11-25, 02:58
Medlem
Hur börjar Linnéa se ut egentligen, är det drogerna som börjar ta ut sin rätt? Fyfan. Tjack.
https://ibb.co/JxWqPWF
Citera
2024-11-25, 03:21
Medlem
Citat:
Hur börjar Linnéa se ut egentligen, är det drogerna som börjar ta ut sin rätt? Fyfan. Tjack.
https://ibb.co/JxWqPWF

Tänk att uppmana sina över 100 000 följare på IG att gå in på Twitch men sedan inse inte mer än 100 pers bryr sig.

Och samtidigt har man skrivit på ett kontrakt att upprepa ovanstående - kväll efter kväll. Skaplig förnedring.
Citera
2024-11-25, 03:36
Avstängd
Citat:

Det kan ha varit så. Jag har bara för mig att det var något kring de där 50 000kr som Jacke skulle ha.

Ja jag minns att han trodde det. Det var faktiskt lite kul av honom 😄
Citera
2024-11-25, 03:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Menar du mig när du säger idioten?
Jocke fick in pengarna i sitt företag, endel av dem gick till Jacke för att betala kanalen, resten ville chrippa ha, Jocke kollade då med skatteverket och kronofogden, och då tog kronofogden resten av pengarna och Chrippa fick ingenting.
Frågor på det?

Till er som har svårt att förstå hur detta gick till.
Chrippa köpte kanalen ifrån Jacke med dessa pengar = Jacke var delägare av kanalen när dess pengar tjänades, så dessa 50k kan då räknas som jackes "lön" från kanalen.

Tack tack nu lämnar vi detta och inväntar vad som är på gång.
Citera
2024-11-25, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Varför är majoriteten om psykoser då?
Du skrev om ett tillfälle Chrippa gett diagnosen psykopat till Jocke. Jag citerade ett tillfälle du gav chrippa diagnosen narcissism och andra diagnoser och jag citerade ett tillfälle du skrev att Linnea har borderline syndrome och la till många inlägg där du skriver psykos.
Senast redigerad av Pallal 2024-11-25 kl. 04:23.
Citera
2024-11-25, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Därför kanske visa ska vara lite försiktiga här för deras egna bästa. För vissa andra här är farliga. Det är inte jag och jag kan inte styra dem.
Den har man hört förr.

Nu har du skitit i det blå skåpet. Att utpressa modsen tog ändå priset. Allt är dokumenterat och kommer anmälas.
Hejdå

On topic. Flytten var lyckad. Härligt att dom hittat en fräsch och stor lägenhet mitt i Linkan.
Senast redigerad av Pallal 2024-11-25 kl. 05:54.
Citera
2024-11-25, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ifall en småföretagare utan uppsåtet bryter mot aktiebolagslagen blir han dömd iallefall?

Att driva ett företag innebär ansvar. Även utan uppsåt kan oaktsamhet få konsekvenser, beroende på situationen och omständigheterna.
I vilket sammanhang ställer du frågan?
Citera
2024-11-25, 07:05
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Förstod du inte frågan?
Vilket universitet tog du din examen ifrån som psykiatriker?
Eftersom du känner att du kan kasta diagnoser på Linnea.
Det är ju du som flera gånger sagt att Linnea har ett psykos.

Det är Kristianstad psykiatrin som satt de!
Citera
2024-11-25, 07:07
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Det var chrippa som betalade.
Jocke fick ju in Chrippas pengar i sitt företag, det var dem pengarna som chrippa använde för att betala Jacke.

Nej för allt det tog KF. Sluta ljug.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in