2024-11-18, 20:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Min vän Hugo Stieglietz sa att Afs är styda av Expo, eftersom Expo-medarbetaren Pavel Gamov är medlem där och har läckt Afs medlemsregister till Expo. Gustav Kasselstrand förstår inte felet med detta.

Är det därför ingen röstar på Afs?
Citera
2024-11-18, 21:41
Medlem
kalkryggars avatar
Snurrig trådstart och tankar. Men har du belägg för det du påstår eller är det lika troligt som när jag säger att min kompis trollade fram en påse pengar som vi ska dela på?
Citera
2024-11-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Min vän Hugo Stieglietz sa att Afs är styda av Expo, eftersom Expo-medarbetaren Pavel Gamov är medlem där och har läckt Afs medlemsregister till Expo. Gustav Kasselstrand förstår inte felet med detta.

Ja, det stämmer
Citera
2024-11-19, 00:01
Medlem
Saltkatts avatar
Tråden kan med fördel flyttas till konspirations-/knasbollforumet.
Citera
2024-11-20, 15:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap
Ja, det stämmer

Ja, varför kickar inte Kasslern Gamov?
Citera
2024-11-24, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Snurrig trådstart och tankar. Men har du belägg för det du påstår eller är det lika troligt som när jag säger att min kompis trollade fram en påse pengar som vi ska dela på?

Vad är "snurrigt"? Expo-medarbetaren Pavel Gamov är medlem i både Expo och AfS - och Kasselstrand, som nyss upptäckts ha konto på Grindr (app för homosexuella att ragga via) enligt uppgift i annan ny fräsch tråd, håller honom bakom ryggen.

(FB) Nya Tider gör avslöjande reportage om Sverigedemokraterna

AfS är en solklar Expo-psy op som syftar till att sabotera den Nationella rörelsen inifrån. Kasselstrand och Gamov skrattar hela vägen till banken.
Citera
2024-11-24, 12:34
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulMardek
Vad är "snurrigt"? Expo-medarbetaren Pavel Gamov är medlem i både Expo och AfS - och Kasselstrand, som nyss upptäckts ha konto på Grindr (app för homosexuella att ragga via) enligt uppgift i annan ny fräsch tråd, håller honom bakom ryggen.

AfS är en solklar Expo-psy op som syftar till att sabotera den Nationella rörelsen inifrån. Kasselstrand och Gamov skrattar hela vägen till banken.

Nu blev det ännu snurrigare. Har du belägg för det du påstår här?

1. PG är medlem i EXPO.
2. Kasselstrands konto på Grindr.

Men vad spelar det för roll om Kassel har konto på Grindr? Om det skulle vara på det viset är det väl för att han skulle gilla att få dolme upp i prutten. Vad har vi med det att göra?

Sen drar du slutsatser efter att en känd dåre på FB har skrivit ett tramsinlägg på FB. Jag säger inte att något är fel. Jag bara undrar varför ni skriver och hittar på saker som om ni vore i någon slags psykos?
Citera
2024-11-24, 12:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu blev det ännu snurrigare. Har du belägg för det du påstår här?

1. PG är medlem i EXPO.
2. Kasselstrands konto på Grindr.

Men vad spelar det för roll om Kassel har konto på Grindr? Om det skulle vara på det viset är det väl för att han skulle gilla att få dolme upp i prutten. Vad har vi med det att göra?

Sen drar du slutsatser efter att en känd dåre på FB har skrivit ett tramsinlägg på FB. Jag säger inte att något är fel. Jag bara undrar varför ni skriver och hittar på saker som om ni vore i någon slags psykos?

Du har fått källor.

Det spelar ingen roll alls mer än att en tongivande nazist (Kazzelstrand) bildligt talat tagits med byxorna nere på Grindr enligt uppgifter på Flashback. Hört talas om så kallade honungsfällor? Hmm .. kan det ha varit Gamov i samklang med Expo som riggat denna honungsfälla?

Om inget är fel så är det kanske inte jag som är i någon slags psykos?

Faktum kvarstår. Kasselstrand tog in Gamov i AfS och gav honom en tung position där, fast Gamov redan sålt ut SD till Expo. Och vad gör Pavlov då, jo lämnar över medlemsregistret till Expo. AfS är utan tvekan en Expo psy op. Kasselstrand och Gamov skrattar som sagt hela vägen till banken. Fotfolket lurade ännu en gång.
Citera
2024-11-24, 13:25
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Du har fått källor.

Det enda jag sett dig länka till är ett påhittat inlägg från en av Flashbacks största idioter. Är det vad du menar här?
Citera
2024-11-24, 19:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Afs hade 0.1 procent i senaste Sentio.
Citera
2024-11-24, 19:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Källa på att Kasselstrand skulle vara medlem på Grindr? Då han har fru och barn känns det inte så jättetroligt.
Citera
2024-11-24, 19:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Källa på att Kasselstrand skulle vara medlem på Grindr? Då han har fru och barn känns det inte så jättetroligt.

Du jobbar ju inte med källor. Jag menar, du har ju ingen källa för att SD skulle vara för tvångsvaccinering t.ex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in