Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Om nu dessa namn har kopplingar som är relevanta för Chrippas brottslighet o dylikt så är det väl bara att vänta och se vad som kommer ut när allt till slut förhoppningsvis kommer avslöjas.
Och oavsett hur du försöker måla upp Pintos inlägg här i tråden så har de i slutändan faktiskt haft mer rätt än någon annan. Flytten blev inte den kvällen nej men möbler kan gå i ett lass och datorerna var kvar pga exempelvis att nätet fanns kvar på vinden. Att han blev bortförd i polisbil borde ju rimligtvis kunnat lett till grip och man tänker väl inte att en 35-åring ska åka polisbil till sina föräldrar. Så dessa försök till att visa på felaktigheter är extremt svaga och fåniga för i slutändan var ändå poängen rätt.
Jag har väntat sen i januari på att saker ska komma ut, men ingenting verkar leda till åtal och dom.
Och jag tycker inte det är okej att prata om dessa personer och deras brott/påstådda brott i denna tråd när det inte kan påvisas att dem ens har en koppling till Chrippa.
Om du inte vet att Chrippa lämnat lägenheten utan att flyttstäda, utan att betala hyror, säg då inte det.
Om du inte vet om Chrippa är gripen eller ej, säg då inte det.
Varför inte säga "nu har dem flyttat massa möbler ifrån chrippa, jag tror dem håller på att flytta ifrån lägenheten"
Varför inte säga "en polisbil ska ha kört iväg med chrippa"
Varför hitta på egna saker och försöker sprida dem som sanning när det inte är sant. Varför inte bara säga det man faktiskt vet istället?