2024-11-24, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Fyfan alltså, vem vill låta henne sova över om hon antastar en i sömnen? Inte okej!
”Jag är miljonär snart ja, men inte idag” säger hon i liven och vill att man ska swisha henne så hon slipper lägga ut en krona själv.

Alla nya följare som tycker det är sååå synd om henne som är ”fattig och hemlös” och ”varit med om tuffa saker” kan ju sätta sig in i situationen lite mer och sluta erbjuda boenden och pengar till henne. Det finns de som behöver den hjälpen PÅ RIKTIGT, ge det till dom istället. Gräddrumpan är inte en bra människa och hon har råd att betala för sig, hon bara VILL inte det eftersom dumma följare erbjuder henne allt så hon slipper ta något ansvar själv. Hon säger ju själv att det är idioter som betalar för sina boenden själv - de som erbjuder sängplats åt henne är idioterna.
Håller helt med dig. Detta var riktigt vidrigt.
Citera
2024-11-24, 16:38
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Har du sett liven?
Jag hade alltså rätt, dumjävel!
Kvällen/kvällarna blev tydligen bättre än förväntat. Inte nog att hon sov två nätter i värdens säng - hon började även göra närmanden vilket gjorde att värden valde att sova i soffan - i sitt egna hem hahahaha 😂😂

Sedan sa Gräddis i liven från donken att värden inte ville ha någon live/tiktok ifrån sin lägenhet - det passade ju fint med Gräddis liveshow ifrån just lägenheten som sprids över internet - med gissa vad?
Jo: Gräddis beslagtagna klänning som hon hittade i värdens resebagage - värden kunde ju gott klä sig i sina beiga träningskläder enligt Gräddis själv - tydligen var detta sociolekt enligt en välutbildade batikhäxa i tråden - något idioten kunde utläsa ifrån en kamerakvinna som var helt stum i liven 😂😂👍

Vad som i slutändan hände med klänningen är dock ett frågetecken och något som vore kul att veta - dock fick Gräddis ändå med sig ett par sportiga Addidas krigarbyxor - gissa ifrån vem: jo värden 🙏🙏🙏

Tack Gräddis och barikhäxan för ert engagemang 🫶🫶🫶
Citera
2024-11-24, 16:51
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Kvällen/kvällarna blev tydligen bättre än förväntat. Inte nog att hon sov två nätter i värdens säng - hon började även göra närmanden vilket gjorde att värden valde att sova i soffan - i sitt egna hem hahahaha 😂😂

Sedan sa Gräddis i liven från donken att värden inte ville ha någon live/tiktok ifrån sin lägenhet - det passade ju fint med Gräddis liveshow ifrån just lägenheten som sprids över internet - med gissa vad?
Jo: Gräddis beslagtagna klänning som hon hittade i värdens resebagage - värden kunde ju gott klä sig i sina beiga träningskläder enligt Gräddis själv - tydligen var detta sociolekt enligt en välutbildade batikhäxa i tråden - något idioten kunde utläsa ifrån en kamerakvinna som var helt stum i liven 😂😂👍

Vad som i slutändan hände med klänningen är dock ett frågetecken och något som vore kul att veta - dock fick Gräddis ändå med sig ett par sportiga Addidas krigarbyxor - gissa ifrån vem: jo värden 🙏🙏🙏

Tack Gräddis och barikhäxan för ert engagemang 🫶🫶🫶

En helt fantastisk summering, det tackar jag för. Tack!
Citera
2024-11-24, 17:07
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Uppdatering från P! Hon är på centralen och käkar på McDonalds. Inatt har hon ingenstans att sova utan ber följarna att upplåta en madrass till henne.

Vi får också veta att hon sovit två nätter hos samma tjej i Barkarby, alltså tjejen med klänningen, men att tjejen nu skulle resa bort och inte vill ha P hos sig när hon är bortrest.

Tack för uppdatering!

Är hon i klänningen på Sthlm C / McDonalds ?
Citera
2024-11-24, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Tack för uppdatering!

Hon hade inte på sig den i sändningen, såg dock att hon fick frågor om klänningen men det var inget som besvarades. Jag tror som sagt inte att hon tagit den utan att det bara var en grej som sades på fyllan.
Citera
2024-11-24, 17:23
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Har du sett liven?
Jag hade alltså rätt, dumjävel!

Vad hände under liven?
Citera
2024-11-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Tack för uppdatering!

nej hon sa att hon inte fått den men fått lite andra kläder som hon nu hade på sig.
Citera
2024-11-24, 17:25
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Vad hände under liven?
Se själv här: https://gofile.io/d/wQ0mgQ
Och läs summeringen här: Skriven av Isterbandsdoktorn
Senast redigerad av biljardballe 2024-11-24 kl. 17:28.
Citera
2024-11-24, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvasita
nej hon sa att hon inte fått den men fått lite andra kläder som hon nu hade på sig.

Jaha, var det tidigt eller sent under liven? Jag hoppade ut och in så jag måste missat att hon svarade på frågor om klänningen.
Citera
2024-11-24, 17:28
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
En helt fantastisk summering, det tackar jag för. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Har lyssnat ett par gånger. Tror hon säger "jag väljer ut alla kläder"
Vad exakt det betyder vet i helvete. Hennes värd skulle resa. Antingen väljer hon ut kläder värden inte vill ha eller väljer hon ut kläder värden ska ha med sig.

Bordet ser intressant ut. Vin,koppar,snus och massa bråte.

https://ibb.co/KqMLDGn

Det som slog mig var att Gräddis sa ifrån liven på donken att värdinnan var en musse. Och att det då var haram enligt deras kultur att lebba med Gräddis.
Om värdinnan då är en duktig musse (vilket hon mycket väl kan vara) - med tanke på hur rent i lägenheten det verkade (vara), träningskläder, hembakade bullar (?) enligt bilden nedan + naiv godtrogenhet att bjuda in Gräddis - är helt tyst och stadig med kameran under liven - osv - så dricker värdinnan alltså inte alkohol?

Om det stämmer, så har Gräddis enligt mig, tagit ett vidare steg upp i nivån hur man beter sig som ett riktigt svin hos någon man nyss träffat och bor hos.

Har ni några uppgifter på att värdinnan skulle druckit alkohol med Gräddis?

Eller kan det vara så att Gräddis druckit sig redlös, försökt lebba med en duktig musse under en hel helg?

Bilden ifrån Marcus: https://ibb.co/KqMLDGn
Citera
2024-11-24, 17:30
Medlem
MaeWests avatar
Även jag tackar för uppdateringen gällande Pia.
Nu kan hon alltså även lägga "Försök till våldtäkt" på sitt CV, om jag förstår det rätt?

Hade hon varit man, så hade helvetet antagligen "brakat" löst. Hon beter sig på liknande sätt som den där "Nytorgsmannen" gjorde.
Hoppas att hon inte, som han gjorde, även filmat/fotat sin tillfälliga Barkaby-värd i någon komprometterande situation...

Gällande klänningen...fick nog lite vibbar av att Pia ansåg att klänningen skulle bli hennes. Pia är ju svag för glitter o glamour. En parasit förtjänar det bästa, enligt henne. Gratis ska det vara, o i Pias värld är folk som betalar hyra, korkade. Alltså var väl värden för korkad för sitt eget bästa, o MÅSTE förstå, att då Pia är den smarta i sällskapet, så behöver hon den där klänningen!

Glida omkring i joggingbyxor...hur fan ska Pia då, kunna flasha mufflan?

Om nu ingen korkad galning ställer upp på att hysa en Pia som nu även önskar få lite lesbian-sex som grädde på gratis-moset, utöver en säng, så är denna natt rätt human för crazyPia. Nu +5 grader o ett stilla regn som förgyller stadens gator.

Arrogant, manipulativ, försupen lodis, som nu även gör sig skyldig till sexuella övergrepp...att Pia kommer undan med mycket, är för att hon är kvinna.

Fifan...
Citera
2024-11-24, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Vad hände under liven?

P satt på McDonalds och pratade om att hon behövde boende för natten och föreslog att andra kunde boka in henne på hotell eller Swisha henne för det. Hon berättade att vin var det enda hon fått i sig idag före besöket på McDonalds och sen att hon skulle gå och dricka vin igen när liven var slut.

Hon berättade också att hon sovit två nätter hos samma tjej i Barkarby och igår kväll hade P gjort närmanden som gjort att tjejen blivit, Ps ord, rädd och sovit på soffan istället för sängen. Natten före hade de sovit tillsammans i sängen. Tjejen var enligt P muslim och från norra Afrika och tyckte att det var haram att lebba.

Enligt andra som kollat hade hon sagt att hon inte hade fått glitterklänningen men att hon fått ett par adidasbyxor av kvinnan.

Det var också ett jävla tjat om Hassan och han har inte hört av sig sedan han slängde ut henne för snart en vecka sedan, hon verkade irriterad över det men kan tänka sig att förlåta honom om han ”kryper för henne”.

En person i Upplands Väsby har erbjudit henne boende för natten, det var tydligt för hela chatten spammades av meddelanden om det. Oklart om hon tackat ja till det eller hur hon löst boende för kommande natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in