2024-11-24, 08:02
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
God morgon,
Undrar hur kärringens kväll slutade?

Faktiskt spännande att veta.
Klänningsvideon är inspelad för 12 timmar sedan, dvs kl 20:00 tiden igår ikväll lördag. Då verkade hon vara rätt rund under fötterna.

Jag tror fanskapet somnade (hoppas i värdens säng ) med klänningen på.
Citera
2024-11-24, 08:04
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Faktiskt spännande att veta.
Klänningsvideon är inspelad för 12 timmar sedan, dvs kl 20:00 tiden igår ikväll lördag. Då verkade hon vara rätt rund under fötterna.

Jag tror fanskapet somnade (hoppas i värdens säng ) med klänningen på.
Haha, jag hoppas det!
Vore kul om det hände så värden fick världens ångest att hen släpade hem kärringen.
Citera
2024-11-24, 09:58
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Fast detta var tidigare under dagen. Är det nån som hjälper henne i natt?

Ja, hon sover ju över hos en tjej som hon super ihop med.
Citera
2024-11-24, 10:00
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Gräddis är pissfull i sin glittriga klänning, är du helt blind eller? Dessutom blir hon aggro mot husevärden när Pia påpekar att det är hennes klänning för hon minsann valt den. Vilken häxa.

Fast det enda hon gjorde var att posera i en klänning så nåt klandervärt beteende har hon knappast uppvisat igår kväll.
Citera
2024-11-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Fast det enda hon gjorde var att posera i en klänning så nåt klandervärt beteende har hon knappast uppvisat igår kväll.
Haha, de där orden får stå för dig själv.
Antar att du därmed tycker det är helt okey att dina gäster knycker dina kläder?
Citera
2024-11-24, 10:12
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Avgör själv (länk nedan).
Hon har bara bestämt att det är hennes klänning. Väluppfostrad dam det där.

Tycker mig höra, ca 0:28 ”jag vill inte betala kläder” (väldigt sluddrigt) 🥳
Säger hon verkligen så?

ca 0:33 "Denna klänning torr jag nu" "Fö-för den är för mig"'

ca 0:43 "asså det är min klänning" "det är inte hennes klänning" (hennes ögonbryn åker ihop).

Kul att hon blir så bestämd när det gäller "ETT klädesplagg" och pekfingret åker upp mot slutet

https://m.youtube.com/watch?v=KfYeDL6VC0o

Har lyssnat ett par gånger. Tror hon säger "jag väljer ut alla kläder"
Vad exakt det betyder vet i helvete. Hennes värd skulle resa. Antingen väljer hon ut kläder värden inte vill ha eller väljer hon ut kläder värden ska ha med sig.

Bordet ser intressant ut. Vin,koppar,snus och massa bråte.

https://ibb.co/KqMLDGn
Citera
2024-11-24, 10:21
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Haha, de där orden får stå för dig själv.
Antar att du därmed tycker det är helt okey att dina gäster knycker dina kläder?

Du tror inte hon fick tillåtelse att prova klänningen?
Citera
2024-11-24, 10:45
Medlem
Citat:
Du tror inte hon fick tillåtelse att prova klänningen?
Tillåtelse ja att prova klänningen - det håller jag med om att så har nog skett.
Men det är det hon säger under filmen som är intressant - då är det helt plötsligt hennes klänning. Lyssna vad hon säger i filmen.

Det är som att låna ut sin cykel frivilligt till ett invandrargäng, och sedan blir det per automatik deras egna cykel.. Är du med?
Citera
2024-11-24, 10:52
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Tillåtelse ja att prova klänningen - det håller jag med om att så har nog skett.
Men det är det hon säger under filmen som är intressant - då är det helt plötsligt hennes klänning. Lyssna vad hon säger i filmen.

Det är som att låna ut sin cykel frivilligt till ett invandrargäng, och sedan blir det per automatik deras egna cykel.. Är du med?

Men nu kan vi inte intyga att hon stal klänningen utan av det vi såg provade hon den bara. Vad hon säger behöver inte vara sant, det vet man om man tittat på henne tillräckligt mycket.
Citera
2024-11-24, 11:01
Avslutad
Citat:

Fast är inte det såna saker man bara säger utan att det ligger så mycket i det? Alltså folk som gullar med andras hundar eller bebisar säger ju också saker som ”åååå nu är du min” och alla fattar att det inte är på riktigt. Vet ej hur jag ska förklara det tydligare men det är ett ganska vanligt tjejbeteende och språk.
Citera
2024-11-24, 11:09
Medlem
Citat:
Men nu kan vi inte intyga att hon stal klänningen utan av det vi såg provade hon den bara. Vad hon säger behöver inte vara sant, det vet man om man tittat på henne tillräckligt mycket.
Med tanke på det hon utstrålade under klippet - försök ta klänningen ifrån henne så för du se
Kombinationen vad man säger och hur man säger saker och ting kan skapa ett visst intryck. Så du tycker alltså hon bara skojade lite? Haha
Citera
2024-11-24, 11:27
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Med tanke på det hon utstrålade under klippet - försök ta klänningen ifrån henne så för du se
Kombinationen vad man säger och hur man säger saker och ting kan skapa ett visst intryck. Så du tycker alltså hon bara skojade lite? Haha

Vet inte, hon verkade ha ett öga för tintins rosetter med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in