2024-11-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Uppdatering från P! Hon är på centralen och käkar på McDonalds. Inatt har hon ingenstans att sova utan ber följarna att upplåta en madrass till henne.

Vi får också veta att hon sovit två nätter hos samma tjej i Barkarby, alltså tjejen med klänningen, men att tjejen nu skulle resa bort och inte vill ha P hos sig när hon är bortrest.

Hon sa även precis att hon gjort ett "lesbiskt närmande" på tjejen efter lite vin, mot tjejens vilja. Hon fick sova på soffan i sitt egna hem...
Citera
2024-11-24, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Hon sa även precis att hon gjort ett "lesbiskt närmande" på tjejen efter lite vin, mot tjejens vilja. Hon fick sova på soffan i sitt egna hem...

Hörde det, var tvungen o hoppa ur liven för att kommentera detta. Det är det absolut sjukaste jag hört. Tydligen blir hon ”hobbylebb” på fyllan och tjejen hade blivit rädd och sovit på soffan………………
Citera
2024-11-24, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Hörde det, var tvungen o hoppa ur liven för att kommentera detta. Det är det absolut sjukaste jag hört. Tydligen blir hon ”hobbylebb” på fyllan och tjejen hade blivit rädd och sovit på soffan………………

Helt sinnessjukt. Gräddis slutar verkligen aldrig att förvåna en vid det här laget. Stackars tjejen, 24 år ung dessutom.
Citera
2024-11-24, 15:08
Medlem
Hon blir vidrigare och vidrigare...sitter och är dryg med en massa krav på nattens boende.Övergrepp på ung tjej. Önskar henne allt illa just nu!
Citera
2024-11-24, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Helt sinnessjukt. Gräddis slutar verkligen aldrig att förvåna en vid det här laget. Stackars tjejen, 24 år ung dessutom.

Ja fy fan. Avslutade liven med att säga att hon skulle gå och sätta sig och suga i sig ett glas vin.
Citera
2024-11-24, 15:11
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Ja jisses. Pia tyckte dessutom att tjejen såg bra ut och gjorde närmanden sista kvällen. Tjejen kände sig då obekväm och sov på soffan. Natten innan hade de delat på säng.

Enligt vem? Var du där eller hur vet du detta?
Citera
2024-11-24, 15:12
Bannlyst
Jag följer alla svenska stora på TikTok, men dagens live med gräddis var det västra jag sett i takt med kommenterar.
Hon fick mer kommenterar än tex Bianca Ingrosso får när hon har live, och runt 5000 som kollade.
Har svårt att förstå varför så många är intresserade av gräddis öde?
Citera
2024-11-24, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Hon berättade precis det i en live.
Citera
2024-11-24, 15:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Jag följer alla svenska stora på TikTok, men dagens live med gräddis var det västra jag sett i takt med kommenterar.
Hon fick mer kommenterar än tex Bianca Ingrosso får när hon har live, och runt 5000 som kollade.
Har svårt att förstå varför så många är intresserade av gräddis öde?

tror det finns tre sorter som tittar:
1) Dom som tittar av samma anledning som det blir tittkö på vägar när det skett en olycka, d.v.s. man kan inte kolla bort och man gillar att förfäras
2) Dom som har avhumaniserat henne helt och ser hennes öde som underhållning
3) Dom som tittar för att de bryr sig och vill snappa upp sånt hon säger och anmäla tillyndigheter så de får dokumenterat underlag för LVM eller LPT
Citera
2024-11-24, 15:19
Avslutad
Herregud!!!! Det var det sjukaste jag har hört på länge. Hon säger att hon blir hobby leb på fyllan och gjorde närmanden på den 24 åriga tjejen hon sov hos. Tjejen blev rädd och sov i soffan istället. Vad fn sysslar hon med!!

Dryg som satan i liven nyss och säger att man kan Swisha henne så hon kan bo på något hotell För hvete människa sluta!!!! Du skulle betala för boendet själv när du fick dina pengar sa soc till dig.
Nu räcker det!!!!!

Klänningen ville hon väldigt gärna ha. Men det fick hon inte för den tjejen. Hon fick ett par träningsbyxor istället
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-24 kl. 15:29.
Citera
2024-11-24, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon sa det själv på liven.
Citera
2024-11-24, 15:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Herregud!!!! Det var det sjukaste jag har hört på länge. Hon säger att hon blir hobby leb på fyllan och gjorde närmanden på den 24 åriga tjejen hon sov hos. Tjejen blev rädd och sov i soffan istället. Vad fn sysslar hon med!!

Dryg som satan i liven nyss och säger att man kan Swisha henne så hon kan bo på något hotell För hvete människa sluta!!!! Du skulle betala för boendet själv när du fick dina pengar sa soc till dig.
Nu räcker det!!!!!

Ja, alltså är inte liven från idag underlag för LVM så vet jag inte vad som är det…………..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in