Citat:
Ursprungligen postat av
Bret-Hart
Han granskar AFA de har makt och hålls bakom ryggen på de stora spelarna
Inte bara AFA. Det är inte uttalat nånstans vad jag känner till, men ett tema på vilka han granskar är psykopater. Han driver inte något som heter psykopat-kollen, eller liknande, men granskar man allt från Orrenius, Vergara, Hübinette, Wåg, diverse advokater till de äldre individerna bakom "haveristerna" till yngre mer regelrätta AFA-aktivister som springer runt på stan i kickers, så tycker jag att den gemensamma nämnaren verkar vara att de alla är provocerande psykopater som spenderar sina liv på att reta upp folk.
Det är inget konstigt alls att psykopaterna kallar sig själva vänstern, journalister, antifascister, anti-rasister med mera, men vad de själva kallar sig påverkar inte det faktum att de bara är psykopater.
Det spelar inte så stor roll heller att Christian hävdar att han granskar AFA - för objektivt sett till vad han gör så tycker jag att det är ganska tydligt att det är Sveriges förenade samling psykopater som han har under luppen- det är ju inte alla journalister han granskar, eller alla advokater, eller alla politiker. Han har ett särskilt intresse för dem som uppvisar ganska tydliga tecken på att vara en plåga för resten av samhällets mestadels helt oskyldiga medborgare som blir offer för psykopaterna.
Ska man jämföra med vilka t.ex. Henko (IRM) granskar? Jo, han granskar influensers som Cissi Wallin, eller åsikts-maskiner som Malcom Kyeyune - helt ofarliga personer som inte drabbar någon annan i samhället.