• 8
  • 9
2024-06-17, 19:22
Medlem
62 åriga Cecilia Gyllenhammar:
"Mitt efternamn gör att jag alltid får ta notan"

(Premium)
https://www.expressen.se/amelia/prem...-far-ta-notan/
Citera
2024-11-24, 01:52
Medlem
Ja vad ska man säga. En så intressant och mycket vacker kvinna. Vilka ögon! Tycker hon känns så rotlös. Det ju rätt tragiskt att hon köpt sina vänner med. Hur kan man låta förnedra sig så? Har hon ingen stolthet? Samma sak när det försvinner smycken varje gång pojkvännen är på besök. Då borde det ju inte ha blivit några fler besök, efter den första stölden kan man tycka. Hon får fan gaska upp sig! Hon är inte skyldig andra någonting bara för att hon heter Gyllenhammar. Sen kan man ju också vända på det, varför får hon inga vänner? Är hon dryg och / eller självupptagen?
Den här boken om mamman var ju inte så fint tycker jag. Man må ha haft en taskig relation men det blir så unket att lämna ut sin egen mamma. Varför? Det kommer inte att göra något bättre. Pappan ska visst ha varit otrogen mot mamman enligt boken. Undra på att hon var nojig och svartsjuk och fick migrän då. Maken var ju så viktig för henne. Och så farsan som gör barnen från den första familjen han hade arvlösa. Usch så deprimerande. Liberaler ... Man är verkligen tacksam över sin egen värdekonservative far när man läser om sådana här familjer. Inga ungar på byn och trogen och sparsam så vi skulle få ärva. Varnade för Kommunister gjorde han med. Det glömde tydligen PG bort.
Senast redigerad av noden 2024-11-24 kl. 02:10.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in