2024-11-23, 11:58
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#518 och syrgasmannen att en 14-åring skulle ha blivit nyfiken på någon av dom finns inte. 518 skriver vidriga saker och syrgasmannen inte bättre han. Aldrig en barn skulle nappat. Det är är lättlurade och lätta gäddor för Dumpen. Och Sara! Vilken seriös reklam att gå och säga att 518 är äcklig och att hon hatar 518. Det är exakt sånt här som Thomas Bodström och Aschberg skriver om. Varför måste Sara och Patrik vara så aggressiva? Det tjänar inget till.
Vad är det med dig, gäddorna får exakt den utställningen dom förtjänar.
Eller du vill att gäddor ska få en egen gäddplattform som "505" med veka, pedagogiska sojakonfrontatörer från Norrland?
Citera
2024-11-23, 11:59
Avstängd
Storanglarens avatar
#518 håller nog på sportbollslaget Hammarby. Brukar det inte vara den typen av människor som gillar det laget? Han musiker-Kenta som var med i melodifestivalen 1980 höll ju också på det laget. Han var ju också av samma pundartyp.
Citera
2024-11-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#518 håller nog på sportbollslaget Hammarby. Brukar det inte vara den typen av människor som gillar det laget? Han musiker-Kenta som var med i melodifestivalen 1980 höll ju också på det laget. Han var ju också av samma pundartyp.

518 riktigt obehaglig. Någon som vet vem äcklet är?
Citera
2024-11-23, 12:08
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Eller du vill att gäddor ska få en egen gäddplattform som "505"
Frågar du mig? I så fall blir svaret ett rungande ja!. Jag hade gärna sett lite fler avsnitt med Kungsgäddan. Gärna med 34-åringen, och hon skulle gärna fått vara lite mer lättklädd än vad hon varit hittills.

Citera
2024-11-23, 12:10
Medlem
BarryHatters avatar
I mina ögon säger det faktum att man valt att i kontakt med andra kalla sig för ”infection.injection” rätt så mycket om en person. Men det var å andra sidan inget catfishande; 518 såg ut som han faktiskt skulle kunna heta så i självaste folkbokföringen.
Citera
2024-11-23, 12:17
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Frågar du mig? I så fall blir svaret ett rungande ja!. Jag hade gärna sett lite fler avsnitt med Kungsgäddan. Gärna med 34-åringen, och hon skulle gärna fått vara lite mer lättklädd än vad hon varit hittills.

Patetisk konfrontation.
Tösen sitter där och fnissar åt gäddans busiga utfall och "karln" till kameraman sitter stum som en fisk när han får frågan om dom är ihop.
Hur svårt är det att säga "Nu pratar vi om vad du har skrivit i chatten och inget annat, annars går vi härifrån".
Säkert norrländska vänsterpartister.
Det är väl så det funkar däruppe, antingen är man en pistvakt-karl eller så är man vegan och upplyst. Finns inget emellan.

Nej tacka vet jag en arg göteborgare istället!
Citera
2024-11-23, 12:20
Avstängd
Storanglarens avatar
#512 verkar ju helt ha fallit mellan stolarna här av någon anledning. Han skulle ju börja ett nytt jobb på måndagen på en mataffär. Det måste vi ju förstås sätta stopp för. Finns det verkligen ingen rebus på honom. Han lär ju heta Anders eftersom han inte verkar begåvad nog att ta ett annat chatnamn än sitt egna.
Citera
2024-11-23, 12:39
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vill inte vara besserwißer, men blandar du inte ihop två gäddor nu? Värdegrundsgäddan är bög på blindtidningen, men han körde utan cykelhjälm (bareback, så att säga). Med cykelhjälm körde däremot Er*c H*lmerssons granne, men han gillade ju ungslida och jobbade på någon truckfirma eller så.

Haha, var helt säker på att #494 (Blindtidningen) hade cykelhjälm! Det är nog hans allmänt störiga aura som gör att man minns honom med en cykelhjälm på. Hade han kommit i en bil så hade man efteråt varit helt säker på att det var en vit Tesla, även om det egentligen var en brun Volvo 240.

Kan ju också vara flinten och de otroligt fula glasögonen som spökar...
Citera
2024-11-23, 13:14
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Haha, var helt säker på att #494 (Blindtidningen) hade cykelhjälm! Det är nog hans allmänt störiga aura som gör att man minns honom med en cykelhjälm på. Hade han kommit i en bil så hade man efteråt varit helt säker på att det var en vit Tesla, även om det egentligen var en brun Volvo 240.
Hehe. Japp. Ungefär som när man föreställer sig gubben i monopolspelet och för sitt inre ser en figur inte bara med cylinderhatt och käpp, utan även med monokel. Själv kunde jag svurit på att han var där med en jävla lådcykel.

A propå journalister i allmänhet och den lilla fittan H*lmersson i synnerhet så gillade jag att han förde fram ett intressant tredje perspektiv rörande Dumpen i en artikel som numera ligger bakom betalvägg*. Vanligtvis brukar ju debatten runt Dumpen Media AB handla om att antingen fiktiva barn får sina liv förstörda av pedofiler eller att gäddorna och deras anhöriga får sina liv förstörda av PoS. Er*c H*lmersson påvisar dock att de största offren är GP-journalister från medelklassen vars radhusområden slits itu av skvaller bland kärringarna.

* https://www.gp.se/krim/dumpen-slog-till-och-nu-klyvs-var-lilla-stadsdel-itu.a8485234-c7c8-4f8f-b7ce-d543d80a00bf

Kanske fel tråd. Mod får gärna flytta till Media & Journalistik. Är det online nu?
Citera
2024-11-23, 15:11
Medlem
Förvånande att han inte frågade hur mycket han skulle för att slippa uthängningen😂😂
Citera
2024-11-23, 15:49
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
514 och 518 borde skapa en podcast ihop.
Snarare ett kamratband med grillbaxaren 269.
Citera
2024-11-23, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Hemlös kan jag nog satsa en tunna skit på att 518 inte är.
Onekligen en pundis men han har ju ändå rena, hela kläder med tanke på sin livsstil och har klippt frisyr.

Jag tycker också att han var söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in