Citat:
Ursprungligen postat av
hazenectar
Det har jag väl i allra högsta grad gjort i det här fallet? Det är glasklart exakt vart jag gick lång och hur jag har reflekterat sedan dess. Det är bara att backa och läsa innantill.
Hursomhelt har jag börjat att inse att det här förmodligen inte är rätt forum för mig och det kan hända att jag helt upphör med postandet inom en snar framtid, har inget som helst intresse av att göra mig ett namn på ett anonymt onlineforum. Inte i verkligheten heller för den delen.
Mitt postande har mest motiverats av ett genuint intresse för prisutvecklingen och mina egna ambitioner att försöka navigera densamma.
Att hålla på att tradea under en period då ett pris rör sig sidledes i en range på 2-3 procent är lönlöst och den som säger annat har jag svårt att tro på om bevis för det inte levereras. Punkt.
Det hade varit imponerande om någon gjort ett antal trades de 2 senaste dygnen och gått vinnande ur dom när courtage och avgifter är borträknade.
Att säga att man kör med hävstång för att kompensera att priset går sidledes gör bara saken värre enligt mig.
Det som är intressant är att signalera en trade man gör INNAN priset rör sig 5 procent eller mer, vart man tar hem vinster och vart man har sina stop loss.