2024-11-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Du dör på ett ögonblick om du befinner dig i centrala Stockholm eller Göteborg.

Haha det hade blivit en grymt bra filmscen. Optimisterna flyr ut från stan för att få leva några år till, pessimisterna flyr in mot stan för att slippa leva några år till 😂 Det skulle kunna vara en Roy Andersson film.
Citera
2024-11-22, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha det hade blivit en grymt bra filmscen. Optimisterna flyr ut från stan för att få leva några år till, pessimisterna flyr in mot stan för att slippa leva några år till 😂 Det skulle kunna vara en Roy Andersson film.

En bra Roy Andersson-rulle, sa Bull
Citera
2024-11-22, 20:54
Bannlyst
Aliens are here but who really cares (hell realm)

Welcome back to da channel. Welcome back to da prison called life. Hope you all are good in da prison called life, maaan. We are back agaaain in da prison called life!

Jag älskar hans intro. Lite foliehatt på att inte vara säker på om kärnvapen är äkta. Däremot kan just de ryska vara dåligt underhållna.
Citera
2024-11-22, 20:55
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Jävla femåringsmentalitet har han. Först säger han att jag är farlig för allmänheten, och när jag då skriver att jag aldrig skulle ge mig på någon (utom i nödvärn) såvida jag inte skulle komma åt massförstörelsevapen, så jag kunde döda människor på global skala, säger idioten att jag är en mes.

Det är ingen annan än han i denna tråden som uppvisat aggresiva tendenser mot andra människor.
En antinatalist vill skona människor från lidande till varje pris.
Citera
2024-11-22, 21:12
Medlem
Citat:
En bra Roy Andersson-rulle, sa Bull

Haha gött 🙂
Citera
2024-11-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ett djur eller ett träd som har dött ser för mig bara ut som en biologisk maskin som har slutat fungera.

Det är en så fullständigt livsomskakande upplevelse när man inser att man inte kommer veta att allt detta hänt. Få har nog kapacitet att verkligen ta in livets totala och fullständiga meningslöshet, inräknat dom flesta som kallar sig nihilister. Det är en avgrund så djup att den nollställer precis allt utan undantag.
Citera
2024-11-22, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Det är en så fullständigt livsomskakande upplevelse när man inser att man inte kommer veta att allt detta hänt. Få har nog kapacitet att verkligen ta in livets totala och fullständiga meningslöshet, inräknat dom flesta som kallar sig nihilister. Det är en avgrund så djup att den nollställer precis allt utan undantag.

Jag blev medveten om det innan förskolan. Det kändes som om allt bara rycktes undan för mig. Det är så fullständigt idiotiskt!
Citera
2024-11-22, 22:51
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Jag blev medveten om det innan förskolan. Det kändes som om allt bara rycktes undan för mig. Det är så fullständigt idiotiskt!

Fast det vore värre om livet inte hade haft ett slut.
Snacka om fängelse om det aldrig hade tagit slut.
Citera
2024-11-23, 00:06
Medlem
Citat:

Problemet ligger tyvärr i att nivån på dom flesta är inte långt ifrån apstadiet vad gäller intellekt och empatisk förmåga. Därför kommer allt fortsätta i oöverskådlig framtid. Men inget att be för dessvärre.
Senast redigerad av Tandan 2024-11-23 kl. 00:09.
Citera
2024-11-23, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Problemet ligger tyvärr i att nivån på dom flesta är inte långt ifrån apstadiet vad gäller intellekt och empatisk förmåga. Därför kommer allt fortsätta i oöverskådlig framtid. Men inget att be för dessvärre.

Jag hatar NPCs. I Vapen och militär finns många sådana. En av dem har varit tvungen att sälja ett vapen för att "få lov" att köpa ett annat, eftersom man till skillnad från i ett fritt land inte får äga hur många vapen man vill i Sverige. En annan fick en antik revolver stulen av en snutjävel och har aldrig fått tillbaka den. Trots det hånar de mig och andra som inte vill att det ska finnas någon vapenlag - för att de är fega, ointelligenta töntar, som bara vågar vara mainstream. Helt säkert är nästan varenda en av dem natalist också.

Det handlar förstås inte bara om vapen. NPCs försvarar alltid sin ofrihet. De är för droglagar och sexköpslagar också. Däremot är de i Vapen och militär några av de största dumhuvuden/livslögnare som jag någonsin har stött på.
Senast redigerad av Blocktober 2024-11-23 kl. 02:18.
Citera
2024-11-23, 02:28
Bannlyst
En svensk antinatalist i London: https://www.youtube.com/@JennyMustard/videos

Hon ogillar det svenska samhället också
Citera
2024-11-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Fråga du dig vem det är som har en dålig attityd.

Snälla du, det är inte jag som gång på gång i tråden återkommer till ämnet om att andra människor måste mördas utan det är ni antinatalister som gör det. Ni kan diskutera någonting annat en kort stund men ni återkommer alltid till detta tema och sitter och fantiserar sinsemellan om hur ni ska mörda andra.

Antinatalism betyder bokstavligen att man är emot att skapa ett nytt liv(anti-födelseposition), men ni är bra mycket extremare än så. Det handlar inte bara om ett personligt val att inte skaffa egna barn för er utan det centrala i er ideologi är att människor måste mördas också.

Citat:
Jävla femåringsmentalitet har han. Först säger han att jag är farlig för allmänheten, och när jag då skriver att jag aldrig skulle ge mig på någon (utom i nödvärn) såvida jag inte skulle komma åt massförstörelsevapen, så jag kunde döda människor på global skala, säger idioten att jag är en mes.

Vad yrar du om? Det finns mängder med sjuka människor som sitter hela dagarna och fokuserar på sina våldsfantasier och hur de vill döda andra men som inte har modet att agera på fantasierna. I de flesta fall kommer de aldrig agera på sina fantasier men i andra fall går fantasierna så långt att de faktiskt agerar på det och det är precis därför ni är att betrakta som en fara för omgivningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in