2024-11-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
...har faktiskt aldrig sett någon som Stephane. Men okej håller med om att det var taskigt att säga defekt hjärna, menade egentligen mer att han är ett unikum som lyckats vara så pass resistent mot information om en tjej han dejtat flera gånger och verkar ha på sin topplista.

S är så totalt ointresserad av tjejerna, han skiter fullständigt i vad dom tänker, tycker, bor, gör, jobbar med. Sinnebilden av en slö grabb som sitter som ett mähä och förväntar sig att tjejen ska ta ansvar för konversation, stämning och framdrift. Och som dessutom blir sur nän nån säger "nu är det lite stelt"
Citera
2024-11-22, 18:24
Medlem
Megamindfulls avatar
Det är ju uppenbart att Rasse och Steffe förväxlar ”kemi” med ”sexuell attraktion”. Om det rycker i baguetten, helst omedelbart, så finns där ”kemi”…

Det här är iofs inget konstigt eller unikt för Rasse och Steffe utan präglar i princip hela dejtingmarknaden nuförtiden och som resulterar i extremt många och snabba uppbrott när den sexuella attraktionen börjar avta för någon av parterna.
Citera
2024-11-22, 18:55
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi
S är så totalt ointresserad av tjejerna, han skiter fullständigt i vad dom tänker, tycker, bor, gör, jobbar med. Sinnebilden av en slö grabb som sitter som ett mähä och förväntar sig att tjejen ska ta ansvar för konversation, stämning och framdrift. Och som dessutom blir sur nän nån säger "nu är det lite stelt"

100%. Han blir direkt på tvären så fort något annat sägs än vad mysigt, vad fint, vad gott. Optimala tjejen för honom är en docka som bara nickar och ler.
Citera
2024-11-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quongsi

Och trots detta finns det så många snygga tjejer som visar intresse för honom. Världen är bra märklig.
Citera
2024-11-22, 21:39
Medlem
Dom pratar om att känna ngt för ngn, frågar om ngn har fått känslor för den eller den. Lina ställde den kloka frågan om "definiera känsla" men fick inget svar.

Klart att vi alltid känner ngt redan när vi träffas första gången, vi kan känna likgiltighet, ointresse, intresse, avsky, nyfikenhet, attraction o c v. Det är omöjligt att träffa ngn utan att känna ngt.
Citera
2024-11-22, 21:50
Medlem
Citat:
100%. Han blir direkt på tvären så fort något annat sägs än vad mysigt, vad fint, vad gott. Optimala tjejen för honom är en docka som bara nickar och ler.

Och så tycker tjejerna att de blir sedda och bekräftade, att de känner sig lugna och trygga med honom, att de får så mkt av dejterna att de tycker att de hade den bästa dejten någonsin???

Min teori är att de blir hypnotiserade av den intensiva blicken och inbillar sig att de får av honom alla de känslorna de önskar sig få. Deras fantasi flöder i tystnad. Skojar bara! Visst är de konstigt att den stirrande blicken i tystnad kan ge dom så mycket.
Citera
2024-11-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejdson
Tycker verkligen det är kul att titta på Fanny i programmet. Alla som befunnit sig i Göteborgs nattklubbsliv vet vilka rykten hon har om sig när det kommer till killar och alkohol. Sen att hon typ aldrig lyckats behålla en tjejkompis i hela sitt liv och även nu i programmet inte går ihop med tjejerna.. en gång är ingen gång men om man alltid är tjejen som inte kommer överens med andra tjejer så kanske det säger mer om en själv än om andra

Tycker för övrigt att det säger en del om killarna vilka tjejer de valt att behålla nu när slutet närmar sig. De flesta är minst tio år yngre förutom Emma Hellström som närmar sig 30 men varit med i typ alla dokusåpor som sänts på svensk tv, bra val!

Hoppas att Fanny har det roligt med killarna. Tur att vi bor i Sverige och i nutid då även tjejerna får roa sig fritt.
Citera
2024-11-22, 21:53
Medlem
Dishys avatar
Men hur kan Stephane inte höra hur bombad han låter när han angående barn återigen kommer dragandes med sitt:
- Det måste kännas RÄTT annars får det hellre vara!
Som att folk skaffar barn med någon som det känns fel med.
Citera
2024-11-22, 22:03
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Och så tycker tjejerna att de blir sedda och bekräftade, att de känner sig lugna och trygga med honom, att de får så mkt av dejterna att de tycker att de hade den bästa dejten någonsin???

Min teori är att de blir hypnotiserade av den intensiva blicken och inbillar sig att de får av honom alla de känslorna de önskar sig få. Deras fantasi flöder i tystnad. Skojar bara! Visst är de konstigt att den stirrande blicken i tystnad kan ge dom så mycket.

De är sjukt uttråkade i huset, vissa är vinnarskallar och vissa är kåta. Vissa är unga och tror att hans tystnad betyder djup och intelligens (hahahha). De har åkt långt och lagt mycket tid, vissa gillar säkert vara med på tv. Allt som allt tror jag de av olika anledningar är väldigt optimistiskt inställda till killarna. Och bland anledningar är killarnas personligheter typ längst ned på listan.
Citera
2024-11-22, 22:19
Medlem
Citat:
De är sjukt uttråkade i huset, vissa är vinnarskallar och vissa är kåta. Vissa är unga och tror att hans tystnad betyder djup och intelligens (hahahha). De har åkt långt och lagt mycket tid, vissa gillar säkert vara med på tv. Allt som allt tror jag de av olika anledningar är väldigt optimistiskt inställda till killarna. Och bland anledningar är killarnas personligheter typ längst ned på listan.

Det är tydligt att alla tittare upplever inte killarna lika positivt som tjejerna gör. Vi verkar se mkt mera av det negativa hos dom. Mer livserfarenhet kanske? Eller att vi inte befinner oss i samma bubbla av stora förhoppningar.

Kommer ihåg en väldigt snygg men tyst kille med drömska, halvslutna ögon. Alla småtjejer var kära i honom. Han var mystisk och spännande, en seriös, stor tänkare.....När man lärde känna honom bättre insåg man att han var bara trött och slö och hade inget vettigt att säga. Oftast var han drogad också.
Citera
2024-11-23, 01:51
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är tydligt att alla tittare upplever inte killarna lika positivt som tjejerna gör. Vi verkar se mkt mera av det negativa hos dom. Mer livserfarenhet kanske? Eller att vi inte befinner oss i samma bubbla av stora förhoppningar.

Kommer ihåg en väldigt snygg men tyst kille med drömska, halvslutna ögon. Alla småtjejer var kära i honom. Han var mystisk och spännande, en seriös, stor tänkare.....När man lärde känna honom bättre insåg man att han var bara trött och slö och hade inget vettigt att säga. Oftast var han drogad också.
Men Stefan är ju föredetta missbrukare så det tycker väl säkert någon av småtjejerna är mystiskt. Har man barn som Lina skulle jag däremot inte introducera en narkoman. Det räcker med en olycka och att någon ger en fel medicin för att man ska trilla dit. Sen kan man ju ifrågasätta att en missbrukare dricker alkohol, känns ont helt lämpligt..
Citera
2024-11-23, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlyek
Hahaha helvete vilken bra skådespelare jag skulle vara om detta var sant😂😂 tack för komplimangen. Tyvärr var jag fattigare när jag kom hem än när jag åkte dit🥺🤝
Nja, så mycket skådespeleri krävdes det väl inte av dig?
Jag har aldrig träffat en kvinna som inte kunnat klämma fram en tår i ett för henne lämpligt ögonblick.

Med detta sagt så är jag övertygad om att du skulle kunna vara en bra skådspelerska om du satte den sidan till. Du verkar vara bra på det mesta.

Synd att du inte fick några pengar under bordet. Var dock glad att du kom undan Stephane med blotta förskräckelsen!
💘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in