Citat:
Ursprungligen postat av
Bergsland
TH forsøkte å ringe henne 10:06 og 10:07, og ved sistnevnte ringning så var det bevegelse på telefonen.
Mener de da at det er henne som har holdt i telefonen 10:07? Hvor er det de sier dette?
«Nye» tidslinjen foreligger i den siste VG artikkelen hvor kampen på bakrommet beskrives.
Noen har valgt å ta for seg de hardtslående (ironi) argumentene THs advokater skal ha sendt politiet og statsadvokatembetet og som sikkert nådde riksadvOkaten også til slutt. Riksadv0katen må ha vurdert deres argumenter annerledes enn jeg har gjort tatt i betraktning henleggelseskoden han tok i bruk etter sikkert å ha gjennomgått deres tolkninger og argumentasjonsrekker. Advokatene mener, familien mener, Hagen leiren mener.
Ja da så, dette taler da med særlig styrke mot at TH er skyldig i anklagene mot han kom han frem til og henla saken mot TH som intet straffbart forhold bevist.
Jeg tror ikke de mener at hun var i besittelse av sin egen mobil på dette tidspunktet, 10.07. Men at de mener at noen fortsatt var i boligen. Men som jeg påpeker, sier det ingenting om når hun ble ført vekk derfra. Så hva sitter de på som gjør at de nå konkluderer med at hun ble fjernet fra sitt hjem mellom 10.07 og 11.17? Video av hennes drapsmann.