2024-11-22, 16:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Tvivlar på den, tror agenten försöker trissa upp lönen.
Tror du han går utomlands eller vad?
Citera
2024-11-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Tror du han går utomlands eller vad?
Skulle gissa att han förhandlar med AIK och agenten försöker få upp lönen genom att be sin polare på Expressen skriva en artikel om en konkurrerande klubb erbjudit kontrakt. Känns som ett standardförfande av agenten ifråga som väl dessutom Bajen inte samarbetar med längre efter en tidigare skandal.

Tror inte heller Bajen är så intresserad av Abraham då han är något år för gammal. Men bara en gissning från min sida.
Citera
2024-11-22, 16:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Skulle gissa att han förhandlar med AIK och agenten försöker få upp lönen genom att be sin polare på Expressen skriva en artikel om en konkurrerande klubb erbjudit kontrakt. Känns som ett standardförfande av agenten ifråga som väl dessutom Bajen inte samarbetar med längre efter en tidigare skandal.

Tror inte heller Bajen är så intresserad av Abraham då han är något år för gammal. Men bara en gissning från min sida.
Vem är agenten?

Jag tänker att han har en tveksam skadehistorik som inte följer Bajens värvningsstrategi, och att det därför kan vara som du säger.
Citera
2024-11-22, 17:13
Medlem
Citat:
Vem är agenten?

Jag tänker att han har en tveksam skadehistorik som inte följer Bajens värvningsstrategi, och att det därför kan vara som du säger.
Blash Hosseini, han som övertygade Jeahze om att försöka bråka sig bort
Citera
2024-11-22, 17:30
Medlem
trazkeis avatar
Vad hände med Abraham? Trodde det var klart att Blåvitt skulle utnyttja utköpsklausulen?
Citera
2024-11-22, 17:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vad hände med Abraham? Trodde det var klart att Blåvitt skulle utnyttja utköpsklausulen?

Hoppas han går till vraken! Jag vill inte se honom hos oss igen tycker han var helt värdelös.
Citera
2024-11-22, 17:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hoppas han går till vraken! Jag vill inte se honom hos oss igen tycker han var helt värdelös.
Han gjorde det ändå bättre i Blåvitt än vad jag trodde. Låter jättekonstigt att dom inte löste ut honom?
Citera
2024-11-22, 17:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Blåvitt aktiverade klausulen men Abraham vill inte skriva kontrakt. Till skillnad från Skarparattarn tror jag att Paulos hade varit nyttig och ser det som tveklös Judas om han besudlar sig i RoddBull.
Citera
2024-11-22, 17:48
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Hammarby spänner musklerna och har lagt ett bud på 10M för Paulos Abraham.

Avdic:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-har-lagt-miljonbud-pa-paulos-abraham-/

Jag vill också ha honom. Bra ersättare till Rieks. 10 millar är ingenting. Helst vill jag ha Milleskog som offensivt nyförvärv, men han kostar mer.
Citera
2024-11-22, 17:49
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du menar i Aik som 17 åring, eller i år i IFK?
Citera
2024-11-22, 18:03
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Du menar i Aik som 17 åring, eller i år i IFK?

Givetvis som 18-åring hos oss men visst han kanske utvecklats mycket. Inte sett blåvitt speciellt mycket denna säsong.
Citera
2024-11-22, 19:17
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Blåvitt aktiverade klausulen men Abraham vill inte skriva kontrakt. Till skillnad från Skarparattarn tror jag att Paulos hade varit nyttig och ser det som tveklös Judas om han besudlar sig i RoddBull.
Ahh, det hade jag missat. Det är ju mer förståeligt iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in