2024-11-22, 01:36
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ja jag vet.

Hur vet du att det är utan lån? Hon kan visst haft lån, hon snackar så mycket goja....
Citera
2024-11-22, 01:38
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Nej. Hon köpte den för 2.3 miljoner (utan lån) och sålde för 1.750 (dvs utan vinstskatt). Oklart vad skulderna uppgår till, det spekuleras kring att hon får ut mellan 1 - 1.5 mille.

Hur vet du säkert att det vsr utan lån? Källa?

Hon snackar så mycket, kan mycket väl haft lån o då får hon inget över
Citera
2024-11-22, 07:02
Medlem
JerryCottons avatar
Det slog mig att Gräddis påminner en hel del om Gunilla Persson. Samma temperament, notoriska lögnare, allt ska vara gratis, båda har avverkar en drös karlar. De har stora krav på sin omgivning utan att själva bidra med något. Gunilla har också blivit vräkt. Den stora skillnaden är väl att Gunilla är kristen och pryd, eller spelar det iaf.
Citera
2024-11-22, 08:36
Medlem
biljardballes avatar
Vart sov hon inatt?
Citera
2024-11-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Jävlar. Med dom pengarna kan hon ju casha en etta i Södertälje eller Nynäshamn. Med låg avgift som hon kan betala med olika bidrag. Hon kommer inte (och ska inte ha) hjälp från soc mm med de pengarna på kontot.
Brfen ska ju dock fortfarande godkänna henne och hennes ekonomi.
Citera
2024-11-22, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av reethorse
Ingen lyckas manipulera mig Jag är en väldigt privat person av mig och inte ute efter efter fame på TikTok. Jag hörde av mig till henne självmant och sa att hon kunde sova här inatt. Vi hade det jättetrevligt, så ni behöver inte vara oroliga. Hon var ett väldigt trevligt sällskap.

Hur tänker du kring att bjuda en alkoholiserad person på vin, d.v.s. vara medberoende till hennes problematik och på så sätt förlänga misären?
Citera
2024-11-22, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hur vet du säkert att det vsr utan lån? Källa?

Hon snackar så mycket, kan mycket väl haft lån o då får hon inget över

Hon har tidigare pratat om att hon bara köpte för sin del av vinsten från husförsäljningen som kom med skilsmässan och då inte tog några nya lån. Hon köpte det hon hade råd att casha.
Citera
2024-11-22, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Hur tänker du kring att bjuda en alkoholiserad person på vin, d.v.s. vara medberoende till hennes problematik och på så sätt förlänga misären?

Vi drack ett glas vin vardera. Hur tänker du själv kring att slänga dig med ordet alkoholiserad?
Citera
2024-11-22, 09:14
Avslutad
Citat:
Vi drack ett glas vin vardera. Hur tänker du själv kring att slänga dig med ordet alkoholiserad?
Hon dricker dagligen och hon är alkoholist. Mycket har blivit förstört pga hennes dagliga drickande
Hon skulle behöva läggas in och få behandling för sin alkoholism som är en sjukdom.
Hon kan dricka några glas vin utan att det märks pga sitt dagliga intag.
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-22 kl. 09:17.
Citera
2024-11-22, 09:25
Avslutad
Citat:

”Slänga dig med ordet alkoholiserad”, som om det är problemet här och som det inte är uppenbart att P har grava alkoholproblem. Du borde skämmas.
Citera
2024-11-22, 10:46
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Vore fantastiskt att få följa med i en vlogg ”hassan på äventyr i Afrika ”

"Hassan och gräddis på äventyr i Afrika"
Citera
2024-11-22, 11:18
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Sorglig person kan jag absolut vara, men inte sorgligare person än vad du är. Istället för att ägna all min tid åt att sitta och skriva om Pia hela dagarna som du uppenbarligen gör, så erbjöd jag sängplats en natt.

Jag må vara en sorglig person, men jag är iallafall en sorglig person i en etagelägenhet på Sveavägen. Och det gör mig faktiskt lite mindre sorglig som människa än vad du är sötnos.

Nej, kärringen har inte sovit hos dig inatt. Sluta trolla nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in